Skocz do zawartości

Problem z ogrzewaniem


gozik

Rekomendowane odpowiedzi

W czerwcu zakupiłem Bmw e-36 318i benz 1991 rok.Jak wiadomo lato było gorące i nie używałem ogrzewania ale po jakimś czasie włączyłem je i grzało-do czasu .Myślałem, że to brak płynu no i mechanik go wymienił i jakiś czas działało, a potem kicha znowu to samo. Jak gdyby było mało to temp. wody dochodzi do max i mechcio stwierdził,że to sprzęgło wiskozowe-wymiana-i dalej to samo.Co może być przyczyną wysokiej temp. płynu?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Zanim zapytasz - POSZUKAJ!" - naprawdę SPORO na ten temat na forum :)

 

ale tak na szybko: nieotwierający się termostat, uszkodzona pompa wody, zawalona chłodnica, niewłaściwe odpowietrzenie, u mnie przy M40 grzała sie tez gdy odłamał sie kawałek tunelu plastykowego chłodnicy.

Every weapon needs a master.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

jak napisali poprzednicy. Termostat (nie otwiera się w porę), zabrudzona lub peknięta chłodnica (sprawdź czy masz ubytki wody), zapowietrzony uklad (nie grzeje ogrzewanie), padnięte wisko (wzrost temperatury), zabrudzony filtr przeciwpyłkowy (brak lub slabe ogrzewanie)

Pozdrawiam

 

P.S. Ale jak pisali koledzy, najpierw użyj :search:

...tylko BMW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NOOO panowie Wieelkie dzięki wasze porady jak to można powiedzieć trafiły w dziesiątkę bo znalazłem fachmana i on pogrzebał w bemie i jednak cały układ był zapowietrzony no i wymiana wiskozy była celowa bo sprawdził na innej bemie.Jednak macie pojęcie o autkach-w przeciwieństwie do mnie-jestem kompletne dno , ale jak poczytam Wasze porady to chociaż coś w teorii zostanie.Wielkie dzięki. Koniec postu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja sie podłączę z pytankiem.

 

Przed zimą trzebabędzie wymienić płyn w chłodnicy. Jaki polecacie do tego celu? Powaznie az 6L bedzie go potrzebne?

 

I jak z odpowietrzeniem pozniej? Jakis specjalny patent jest na to? :doh:

Compact sprzedany. Teraz E46 i to w kombi :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam 1.8 i wchodzi mi 4 z kawałkiem... nie pamiętam dokładnie. Co do zmiany płynu to najlepiej jesli najpierw spuścisz stary ;) ( odkręć górny korek chłodnicy i najlepiej śrubę w bloku - wtedy wyleci wszystko. Możesz popompowac trochę wężami. ). Następnie zakręć śrube w bloku ( to ważne! :D ) ,odkręć odpowietrznik (ja mam go u góry chłodnicy - taki mały koreczek) i wlewaj w gumowy górny wąż który idzie do głowicy póki zacznie się z niego wylewać. Jak juz zacznie to załóż go spowrotem i wlewaj do chłodnicy aż po dekiel. Zakręć odpowietrznik. Potem troche pojeździj i gdyby pompa troche jeszcze wciągneła to dolej do odpowiedniego poziomu. Tyle.
Every weapon needs a master.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem mały wyciek z chłodnicy i przez to ciagle układ sie zapowietrzał, naprawilem wyciek i uklad sie nie zapoiwetrza i grzeje jak powinno a wczesniej tez mialem problemy z dostawa ciepła :)

 

 

lukas23 z ktorej czesci Łodzi jestes?

Compact sprzedany. Teraz E46 i to w kombi :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.