Skocz do zawartości

M50B25 montaz BLOSA


reserved

Rekomendowane odpowiedzi

Witam po ciezkiej nocy i 3.5h snu :twisted: Cala historia zaczela sie wczoraj popoludniu... Najpierw szybki montaz interfejsu LPG do laptopa i pozniej garaz... Okazalo sie, ze wcale nie bedzie to takie proste jakby sie moglo wydawac.. Braklo odpowienich redukcji i rur, pozatym bardzo ciasno i przeszkadza puszka filtra weglowego :evil: Pol godziny kombinacji, przymierzania, az zapadla decyzja..."tniemy oryginalna rure, moze cos z tego bedzie".. Godzina rzezbienia, pare opasek..no i mamy efekt http://d-25.ovh.org/blos/100.jpg :8) Nastepnie szybki demontaz miksera :norty: http://d-25.ovh.org/blos/099.jpg i juz BLOS jest zamontowany http://d-25.ovh.org/blos/103.jpg :cool2: Nadeszla chwila prawdy, start silnika na benzynie i .... rewelacja, dziala:)..czyli polowa sukcesu za nami. Nastepnie chwila zawahania, modlitwa i przejscie na LPG..dziala..obroty stabilne. Nic nie kombinujac postanowilismy wyjechac na jazde probna ( BLOS wyregulowany wedlug instrukcji ). Pierwsze wrazenie... Auto na benzynie wreszcie zyje :roll2: Kreci sie jak dzikie... na LPG wcale nie jest gorzej. Reduktor MLGAS 91EP Super 155kW radzi sobie calkiem niezle i bez problemu motor bardzo szybko wkreca sie na 6000obr :jawdrop: :twisted: Na tym zakonczylismy jazde probna i postanowilismy obadac mieszanke wykorzystujac odczyt z komputera gazowego. Na defaultowych ustawieniach bylo bogato, za bogato w kazdym zakresie obrotow :worried: Po paru godzinach prob doszlismy do jakiegos kompromisu..:-), a ze byla juz godzina prawie 3am zakonczylismy zabawe.... Niestety blosa nie jest tak prosto wyregulowac. Raczej nie wierze w prawidlowe ustawienie na OKO... :worried: Dzisiaj prawdopodobnie zrobie zobie przejazdzke z laptopem na pokladzie i bede sprawdzal jak on sie zachowuje w podczas jazdy z obciazeniem, a jutro byc moze analizator..... Nie obeszlo sie oczywiscie bez strzalu. Strzelil raz przy starcie na benzynie, raz ale konkretnie:) :duh: Pozniej juz sie sytuacja nie powtorzyla.. Do tej pory nie wiem co bylo przyczyna. Fotki z montazu :

http://d-25.ovh.org/blos/099.jpg

http://d-25.ovh.org/blos/100.jpg

http://d-25.ovh.org/blos/101.jpg

http://d-25.ovh.org/blos/102.jpg

http://d-25.ovh.org/blos/103.jpg

http://d-25.ovh.org/blos/104.jpg

http://d-25.ovh.org/blos/105.jpg

http://d-25.ovh.org/blos/106.jpg

http://d-25.ovh.org/blos/107.jpg

http://d-25.ovh.org/blos/108.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
i ja pokusiłem sie o instalacje blosa w e34 m30 no i rozczarowanie bo dół do bani od 4500 zadyszka klapa strzałowa w koszu i nadal to samo reduktor 2 komorowy omvl powinno dac rade jesli ktos moze pomóc był bym wdzieczny walcze z tym od pół roku narazie blosa odstawiłem na półke jezdze na mieszalniku + sruba zamiast silnika krokowego jest od dołu do 5500 ok zadnych zawieszek na banie 235 km/h az sie zdziwiłem w koncu 350000 km na liczniku tyle ze na pb jest troszke zdławiony
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

moje 325 tez nie latalo na blosie jak nalezy - zdecydowanie lepiej chodzi na II gen. Fakt ze osiagi na benie prawie fabryczne ale ile to sie jezdzi na Pb za 4,79 za litr :D wolalem sobie kupic II przeplywke ze stozkiem i jak chce poszalec to 5 min i mam podmieniona :D

 

Podejrzewam ze u mnie nie latal na blosie bo mam stary parownik Stefanelli - kat do 150 KW ale nalatalem juz na nim ok 100 tys :D

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
witam kolege, a czy po zamontowaniu blosa jest różnica w spalaniu benzyny? bo moja 325 z mieszalnikiem pali jak smok a podobno to wina instalacji gazowej, a jaką instalacje miałes wczesniej bo ja mam zwykłą na śrubie i jeżdze jak maluchem podczas przyspieszania bo boję sie o strzał, pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
witam, na benzynie jeżdże sporadycznie by silnik złapał oddechu i bym ja miał troche satysfakcji, zamontowałem własnie blos, jak go zobaczyłem nie bardzo mnie cieszył ale po zamontowaniu rzeczywiscie zmiana nieporównywalna i te obroty na gazie - zupełnie jak na benzynce, zadziwiająca stabilnosc, niestety byłem szczesliwy tylko przez 15 km jazdy bo po ponownym odpaleniu wszystko zaczeło szalec: obroty weszły na 1000 - 1100, potem 700 i tak na zmiane, stracił moc i było jak na mieszalniku, znów sie dławił i nawet kichnął, troche sie później unormowało ale tylko na chwile, później odkryłem ze nie chce odpalic na benzynie, zaskakuje i zaraz gasnie, dodanie gazu nic nie pomaga, w czasie jazdy po wrzuceniu benzyny tez gasnie, dzis odpiołem kabelek od potencjometru przepustnicy i ciekawostka obroty wróciły do normy na gazie i na benzynie. Na gazie lekko przygazowałem i iwszystko ok, czy ktos wie cos na ten temat? jaki jeszcze element osprzetu jest za podobne objawy odpowiedzialny, dodam jezszcze ze wyjołem blos spowrotem i obejrzałem czy cos sie nie rozszczelniło przy złaczach i nie ma lewego powietrza, wygląda na ok, połączenia są solidnie wykonane. pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.