• Reklama

Instrukcja jak wykasować samodzielnie oilservice i inspekcję

M40 (316i, 318i), M41 (318tds), M42 (318i, 318is, 318ti), M43 (316g, 316i, 318i), M43TU (316i), M44 (318i, 318is, 318ti), M50 (320i, 325i, 325is), M51 (325td, 325tds), M52 (320i, 323i, 323ti, 328i), S50 (M coupe, M roadster, M3), S50US (M3), S52 (M coupe, M roadster, M3), S54 (M coupe, M roadster)

Moderatorzy: Panfil - BMW Klub Polska, mattiss, Nurek, CICHY525

Postprzez gonzofsm » 03 Cze 2007 13:05

Witam. Co prawda jestem nowy na forum, ale dzięki chłopaki za te sposoby - bo właśnie jestem na etapie wymainy oleju i chcę skasować inspekcję :)
gonzofsm
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
 
Posty: 4
Dołączenie: 29 Maj 2007 17:05
Miejscowość: Trzebinia

Postprzez buczkowski » 03 Cze 2007 17:03

I jeszcze ja dodam jak to było u mnie z tym kasowaniem :D

1. otwierasz szybe w drzwiach, otwierasz maskę.
2. przełącznik oświetlenia wewnętrznego na środkowej pozycji czyli ta funkcja automatyczna. Może to nie ma znaczenia ale wcześniej bez tego nie chciało się wykasować :mad2:
3. Łączymy piny 7 i 19 na jakieś 12-15 sek
4. Rozłączamy piny i cieszymy się że nam się udało :dance:


U każdego jest inaczej ale zawsze się jakoś da wykasować. Może komuś tak się uda :D
buczkowski
 
 
 
Posty: 95
Dołączenie: 06 Mar 2007 20:15
Miejscowość: Starogard Gd.

Postprzez Bushvalk » 09 Cze 2007 12:20

:modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: Aż miło teraz popatrzeć kiedy się kluczyk przekręca-miodzio-dziękuje Wam wszystkim, za taki fajny, łopatologiczny opis :cool2: :cool2: :cool2:
I'm in love, but don't tell my real Love :D Alpina...
Bushvalk
 
 
 
Posty: 229
Dołączenie: 19 Mar 2007 15:30
Miejscowość: Warszawa

Postprzez pepsi1001 » 20 Lip 2007 17:24

postępując tak jak przykazał lukikiler udało mi sie wykasowac inspekcje i oil service w Z3, rocznik 99' :)
pepsi1001
 
 
 
Posty: 127
Dołączenie: 26 Lut 2006 20:24
Miejscowość: Lublin

Postprzez Magic_Wrocław » 20 Lip 2007 22:05

A u mnie działa w E36 z 94 roku. I oil i inspekcja skasowana za pomocą 7 i masy. Tylko drzwi trzeba miećzamknięte :)
Magic_Wrocław
 
 
 
Posty: 68
Dołączenie: 17 Lip 2007 13:39
Miejscowość: Wrocław

Postprzez DITUR » 11 Sie 2007 22:56

Witam,
a może ktoś wie jak w E46 330D z 2000 roku skasować inspekcje??
DITUR
 
 
 
Posty: 200
Dołączenie: 24 Lip 2007 12:55
Miejscowość: Wa - Wa
Moje BMW: E46 330D ;-)

Postprzez gregus2000 » 12 Sie 2007 18:55

Witam a wie ktoś jak zmienic oilservice co 15000 tkm a nie tak jak u mnie co 22000 tkm moje BMW to e46 z 99r bez komputera pokładowego
gregus2000
 
 
 
Posty: 205
Dołączenie: 13 Kwi 2007 20:22
Miejscowość: Małopolska/UK

Postprzez franus_ » 01 Paź 2007 22:35

lukikiler bardzo pomocna porada ja w swoim e36 318i zrobilem zgodnie z twoim dekalogiem:)i wszystko jak nalezy,efekt murowany,dziekuje i pozdrawiam :D
franus_
 
 
 
Posty: 188
Dołączenie: 01 Paź 2007 18:55
Miejscowość: Kielce

Postprzez borystb » 02 Paź 2007 08:56

czsami komp lapie foch i trzeba kilka razy sprobowac wykasowac!!za ktoryms razem sie odmula i kasuje:D:D
...mimo staran otoczenia nie udało mu sie zmadrzec...BMW
http://allegro.pl/show_item.php?item=641252496

Image
borystb
 
 
 
Posty: 293
Dołączenie: 10 Maj 2007 19:35
Miejscowość: Gdańsk,Pruszcz Gdański

Postprzez Ojciec » 02 Paź 2007 18:46

a jesli sie zewze inne piny to co sie stanie??
Ojciec
 
 
 
Posty: 49
Dołączenie: 15 Kwi 2007 18:48
Miejscowość: Kielce

Postprzez killeroo » 02 Paź 2007 19:06

a jesli sie zewze inne piny to co sie stanie??


no wlasnie, co wtedy moze sie stac?[/list][/i]
killeroo
 
 
 
Posty: 58
Dołączenie: 10 Gru 2006 15:04
Miejscowość: Śląsk

Postprzez borystb » 03 Paź 2007 10:35

nic sie nie powinno stac juz w kilku betach tak robilem i zawsze po kilku razach sie kasowalo:D
...mimo staran otoczenia nie udało mu sie zmadrzec...BMW
http://allegro.pl/show_item.php?item=641252496

Image
borystb
 
 
 
Posty: 293
Dołączenie: 10 Maj 2007 19:35
Miejscowość: Gdańsk,Pruszcz Gdański

Postprzez Maru » 14 Paź 2007 12:24

Faktycznie co samochód to inny przypadek. W mojej e34 2.0 jest jeszcze dodatkowy myk.
Może od początku: jak ją kupiłem to oczywiście standardowo wymieniłem olej, a że inspekcja też już świeciła to pasowało ją wykasować. Pojechałem do gościa co tylko przy beemkach robi, za 20 pln skasuje. I nie skasowal, nakombinował się i ni huhu, diagnoza najprawdopodobniej akumulatorek w zegarach słaby i nic nie da się zrobić:cry2:
Próbowałem potem sam (powiedział mi co z czym i jak), ale bez efektu. I tak jeździłem ze świecącą czerwoną diodą. Grzebałem w necie wszędzie metoda jedna, ale nie dałem za wygraną. Nawet wpięcie żaróweczki w obwód nie pomagało, więc pomyślałem jakby tak wpiąć opornik o innej rezystancji i .... BINGO. Wszystko poszło książkowo, ale teraz chciałem skasować, a oporniczek gdzieś wcięło i nic, i nic. :( Przyczyna: otwarte drzwi, nie do wiary, żaróweczka też nie pomagała, ale kawałek stalowego drucika zwiniętego w sprężynkę (po pomiarze ok. 1,5 - 2 ohm) jest idealnym wynalazkiem. :lol:
A wszystko to przez REKINA ;-)
Maru
 
 
 
Posty: 232
Dołączenie: 26 Maj 2007 20:42
Miejscowość: Kraków
Moje BMW: Było: e21 318, e34 520i
Teraz: e46 323i

Postprzez Onix » 21 Lis 2007 20:48

wielkie dzięki u mnie w E36 wszystko poszło bezproblemowo ale mam pytanie ile zielonych diod powinno sie palić bo ja mam ich teraz po skasowaniu 5 - to normalne ?
Onix
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
 
Posty: 6
Dołączenie: 21 Lis 2007 16:52
Miejscowość: Augustów

Postprzez PANEUROPAN » 23 Lis 2007 17:34

Akurat dzisiaj kasowalem swieci mi sie 5 kwadracikow od lewej strony oprócz dwoch ostatnich czy to tak powinno byc? jeszcze swieci mi sie napis inspection i ikonka podobna do zegarka tzn ze inspekcji jeszcze nie wykasowalem?
PANEUROPAN
 
 
 
Posty: 306
Dołączenie: 20 Wrz 2007 08:49
Miejscowość: Mazowsze

PoprzedniaNastępna

Powróć do E36

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 7 gości