Skocz do zawartości

kasowanie inspecji


viggen

Rekomendowane odpowiedzi

hej

mam maly problem z e39 z grudnia 2002, w ktorym nie moge sksowac inspekcji:( Probowalismy to zrobic z kts boscha ale sie nie komunikuje

z tego co pamietam mozna to wykonac z deski ale jak?

 

ps nie auto nie ma okraglej kostki servisowej (ma inplant obd2)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zerowanie wskazania okresu przeglądu wynikającego z przebiegu.

 

Wyłącz zapłon;

Wcisnąć i przytrzymać przycisk z lewej strony na liczniku;

Ustawić przełącznik zapłonu w pozycji 1;

Po 5 sekundach pojawia się OIL SERVICE albo INSPECTION razem z informacją reset albo re;

Zwolnić przycisk ;

Wcisnąć i przytrzymać przycisk;

Po kolejnych 5 sekundach informacja reset zaczyna migać;

Zwolnić przycisk;

Ponownie nacisnąć i puścić przycisk;

Wyświetlony został nowy okres przeglądu;

Nacisnąć i puścić przycisk ; END SIA przeglądu;

Wyłączyć zapłon.

 

Zerowanie wskazania okresu przeglądu wynikającego z czasu

przy jednoczesnym wykonaniu z przeglądem wynikającym z przebiegu.

 

Wyłączyć zapłon;

Wcisnąć i przytrzymać przycisk z licznika;

Ustawić przełącznik zapłonu w pozycji;

Po 5 sekundach pojawia si ę OIL SERVICE albo INSPECTION razem z informacją reset albo re;

Zwolnić przycisk;

Wcisnąć i przytrzymać przycisk;

Po kolejnych 5 sekundach informacja reset zaczyna migać;

Zwolnić przycisk;

Ponownie nacisnąć i puścić przycisk;

Wyświetlony został nowy okres przeglądu;

Nacisnąć przycisk i przytrzymać dłużej , niż 5 sekund.

Przegląd wynikający z czasu wyświetlony zostanie teraz razem z informacją reset albo re;

Zwolnić przycisk;

Wcisnąć i przytrzymać przycisk;

Po kolejnych 5 sekundach informacja reset zaczyna migać;

Zwolnić przycisk;

Ponownie nacisnąć i puścić przycisk;

Wyświetlony został nowy okres przeglądu;

Nacisnąć i puścić przycisk; END SIA przeglądu;

Wyłączyć zapłon.

 

Najpierw opanuj to pamięciowo, z czasem wchodzi w nawyk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak skasowac inspekcje w coupe 1992 motor 1,8is

 

Ludzie! Dlaczego Wam się nic nie chce. Przecież tym co czytają to forum od jakiegoś czasu pewnie ręce opadają od tych samych tematów. Luknij tu:

(poszukanie tego na forum zajęło kilkanaście sekund)

 

I żeby było mi to ostatni raz :wink:

 

Przejrzyjcie dokładnie całę forum zanim zapytacie (bo naprawdę informacji na podstawowe pytania jest od licha i trochę)

 

:search: :search: :search:

Człowiek nabiera doświadczenia z wiekiem. Szkoda, że jest to wieko od trumny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam raz jeszcze !!!

 

Dzięki za ostrzeżenie :) zauważ tylko, że moja benia jest typu 728 i o taką pytałem. Jest tam trochę jednak inaczej niż w innych serii 3, 5 czy innych.

Jednak informacji na temt 7 jest niewiele... a troszkę się różną.

Nawet w programach Autodata jest niewiele właściwych informacji.

 

Ponadto życzę Wesołych Świąt !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

W 7-ce trochę inaczej:

 

1. włączyć zapłon

2. w wtyczce diagnostycznej (ta okrągła pod maską) pin 7 i masę na 12 sek. zewrzeć

3. wyłączyć zapłon

4. 20 sek odczekać

5. włączyć zapłon

6. ponownie pin 7 i masę na 12 sek. zewrzeć

 

Ważne aby czasy były w miarę dokładne!!!!! :worried:

 

Aby uzyskać wszystkie zielone "beleczki" Oil-Service:

 

1. włączyć zapłon

2. pin 7 na masę przez 3 sek

Pozdrawiam,

 

Arek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki serdeczne !!!

 

Podpowiedz mi jeszcze gdzie są u mnie bezpieczniki bo odnalazłem jedne w komorze bagażnika, przy akumulatorze oraz w komorze silnika po lewej stronie (stojąc przed autem) a nie mogę znaleźć bezpieczników czy przekaźnika zasilającego pompę paliwa a padła mi ostatnio i czekam na wymianę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w mojej 325 '92 probowalem opcje z kabelkiem(gniazada 7 i 19) i nic z tego nie wypalilo. Probowalem pozniej polaczyc z masa i dalej nic. I jeak mam sie do tego zabrac? Po wymianie oleju mam 1000km a oil service dalej swieci ze trzeba wymieniac.

 

Juz zadzialalo. Musialem znalezc inna mase:))

Edytowane przez risto

http://img177.imageshack.us/img177/7296/111eb2.jpg

Moje BMW i sprzecik audio

www.bts-bmw.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki serdeczne !!!

 

Podpowiedz mi jeszcze gdzie są u mnie bezpieczniki bo odnalazłem jedne w komorze bagażnika, przy akumulatorze oraz w komorze silnika po lewej stronie (stojąc przed autem) a nie mogę znaleźć bezpieczników czy przekaźnika zasilającego pompę paliwa a padła mi ostatnio i czekam na wymianę

 

w bagażniku za akumulatorem pod wykładziną :D

 

ups, nie przeczytałem do końca - te już znalazłeś

 

ale za schowkiem są przekaźniki, a nie jestem pewien czy nie ma tam też bezpieczników...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.