Skocz do zawartości

Czy E39 bedzie dobrym zakupem ?


pawelkrak

Rekomendowane odpowiedzi

WItam. Chcialbym sie przesiąść na jakis model BMW. DOsc duzo widzialem ofert sprzedazty w niemczech za rozsadne pieniadze i do tego w polsce tez mozna kupic w granicy 26 tys. Pytanie moje jest takie.

 

Czy to auto jest warte tych pieniedzy i co moze dolegac 10 letniej E39 520i ..

 

Chcialbym troche tym autem pojedzic dosc wygodnie i w miare komfortowo ;). Prosze o odp. uzytkownikow tego modelu (e39). Oczywiscie wersja tylko SEDAN.

 

Bede wdzieczny za wszelką pomoc w tym temacie ;)

 

pozdr.

 

Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E39 bedzie bardzo fajnym zakupem, pod warunkiem, ze bardzo dokladnie sprawdzisz samochod przed kupnem, tak samo zreszta, jak kazde BMW i w ogole kazdy uzywany samochod.

Z moich odczuc wynika, ze E39 ma bardzo sztywne nadwozie, prowadzi sie rewelacyjnie. Co prawda radocha zaczyna sie tak naprawde od 528i, a tak naprawde najlepiej miec 540i, ale ponizej 30 tys mozna w tej chwili kupic zadbany egzemplarz E39 sprowadzony niedawno z Niemiec.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..., ale ponizej 30 tys mozna w tej chwili kupic zadbany egzemplarz E39 sprowadzony niedawno z Niemiec.

Nie byłbym taki pewien :wink: Szukałem zadbanego E39 dość długo, ..bez rezultatu :( Oczywiscie można trafić perełkę, ale nadal autka za ok 30 tys. to wytłuczone 10 latki z kręconymi licznikami, odpicowane pod sprzedaż. Nie mówie, że nie możliwe, ale nadal pomimo napływu "idealnych" aut ...trudne :!: Jednak kto szuka ten znajdzie, cierpliwości :cool2:

Pozdrawiam

Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn - z niemiec bez problemu sprowadzisz auto z udokumentowanym przebiegiem za max 25 k 96 nawet 97 ;). za 98 i 99 trzeba juz dac odp. 5500-6000E

 

dlatego sie chcialem zapytac co moze dolegac takiej 10 latce . bo auto mi sie podoba i ma charakter ale niechcialbym utopic kasy i ciagle remontowac. czy te silniki 520 v6 sa udane? i ogolnie cos wiecej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dla sprostowania BMW nie robi silników V6 tylko R6 :)

Oczywiście silnik 2,0 R6 to bardzo udany motor zresztą nie widziałem u BMW silnika sześciocylindrowego nieudanego ;)

Ja bym ci tylko zasugerował silniki 2,5 (523i) lub 2,8 (528i) palą praktycznie tyle samo co 2,0 a osiągi dużo lepsze :)

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIKI doradził CI:

Oczywiście silnik 2,0 R6 to bardzo udany motor zresztą nie widziałem u BMW silnika sześciocylindrowego nieudanego Wink

Ja bym ci tylko zasugerował silniki 2,5 (523i) lub 2,8 (528i) palą praktycznie tyle samo co 2,0 a osiągi dużo lepsze Smile

no i podpisuje się pod tym obiema rękami :cool2:

Niedawno ,upowałem swoja bunie i równiez zadałe takie pytanie jak Ty, no i oczywoście doradzano mi podobnie jak Tobie nie 2,0, ale 2,5 lub 2,8 a jak głupi nie chciałem wierzyc i tak dla próby kupiłem diesla (z którego również jestem zadowolony) ale juz kombinuję czy w nastepnym roku nie szukać sobie 528, dla mnie bomba :cool2: :mrgreen:

Wszystkie samochody są prawie jak BMW... prawie robi wielką różnicę:))


Więcej mocy:

http://img61.imageshack.us/img61/1872/doladowanie3kk.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozmawiałem z kolegą dziś i jest poważnie zainteresowany sprzedażą tego auta jak chcesz jakieś informacje dodatkowe pisz na PW. Nie wystawiał go nigdzie, ale ja sie moge podpisać pod jego stanem technicznym i polecam Ci to auto szczerze. Jeśli takiego szukasz to szczerze mówiąc w lepszym stanie technicznym ciężko znaleźć
http://img27.imageshack.us/img27/1430/10008058vw.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to juz zaczynam sie orientowac ;) . w takim razie chyba bedzie 2.8 no chyba ze 2.0 sie trafi w dobrej cenie. co do tego znajomego to jak juz bede zdecydowany co do czego to o ile bedzie jeszcze ja mial to sie z nim skontaktuje ,chyba ze jego cena bedzie baardzo wygorowana wowczas bede szukal u sasiadow za odra :8)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pawelkrak pisze:

w takim razie chyba bedzie 2.8 no chyba ze 2.0 sie trafi w dobrej cenie.

spójrz w dane fabryczne 2,0 ma niemal identyczne osiagi co 2,5 tds, więc skoro chcesz jeździć ekonomicznie to dlaczego nie tds, On jest (jak na razie ) tańszy od benzyny, a tds oszczędniejszy od 2,0, ale jesli chcesz mieć jakiś zapas mocy pod pedałem (czego Ci zyczę) to lepiej jednak rozglądaj się za pojemnościami od 2,0 w górę :cool2:

Wszystkie samochody są prawie jak BMW... prawie robi wielką różnicę:))


Więcej mocy:

http://img61.imageshack.us/img61/1872/doladowanie3kk.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn ja sie boje ze E39 10 latek w TDSie bedzie mogl miec za jakis czas klopoty z TURBINA . Dlatego jestem sklonny do beny tej 2.0 lub 2.8 ;)

 

a jak sie ma sprawa czesci zamiennych ?? i co najczesciej pada oraz co ile robi sie rozrzad ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pawelkrak pisze:

ja sie boje ze E39 10 latek w TDSie bedzie mogl miec za jakis czas klopoty z TURBINA

 

masz racje, dlatego należy auto 9każde) dobrze sprawdzić przed zakupem, ja wybrałem opcje, które mnie interesowały i sprawdzało mi ASO BMW, oczywiście otrzymałem potwierdzenie stanu technicznego na piśmie

 

 

Dlatego jestem sklonny do beny tej 2.0 lub 2.8 Wink

ze wskazaniem na 2,8 9wiem, że upieram się przy tym jak maniak, ale to miom zdaniem najlepszy wybór porównując do kasa/osiagi/spalanie/wytrzymałość silnika

 

proboszcz napisał:

jak jest z zawieszeniem w e39? ile tam jest wachaczy? tulejki sa wymienne, czy tak jak w nowszych modelach audi trzeba wymieniac cale wachacze (4 na strone qrdefaken)?

nie byłem zmuszony do wymiany zawieszenia, wiem tylko, ze mam delikatny luz na tylnej lewej tulei 9do obserwacji jak narazie), a koledze polecam przyjżeć się zawiszeniu przedniemu:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DF71&mospid=47543&btnr=31_0617&hg=31&fg=05

 

i tylniemu :

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DF71&mospid=47543&btnr=33_0518&hg=33&fg=30

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DF71&mospid=47543&btnr=33_0519&hg=33&fg=30

 

to jest wygląd zawieszenie mojego akurat modelu i rocznike, jeśli chcecie sprawdzić inny model i rocznik zachecam, żeby zajrzeć:

 

http://www.realoem.com/bmw/select.do

 

i wogóle zapisanie sobie tego linku, bo zawsze może się przydać

:cool2:

Wszystkie samochody są prawie jak BMW... prawie robi wielką różnicę:))


Więcej mocy:

http://img61.imageshack.us/img61/1872/doladowanie3kk.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dla sprostowania BMW nie robi silników V6 tylko R6 :)

Oczywiście silnik 2,0 R6 to bardzo udany motor zresztą nie widziałem u BMW silnika sześciocylindrowego nieudanego ;)

Ja bym ci tylko zasugerował silniki 2,5 (523i) lub 2,8 (528i) palą praktycznie tyle samo co 2,0 a osiągi dużo lepsze :)

 

Ja również sie pod tym podpiszę, jako użytkownik 520i mogę Ci śmiało doradzić, abys skłaniał się do wyboru jednostki napędowej o wyższej pojemności. Jestem zadowolony z tego pojazdu, ale... są momenty kiedy przydałoby się trochę więcej mocy.

Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W benzynach o ile się orientuje rozrząd dobrze jest wymienić co 40 tkm, w TDSie podobno do zużycia (łańcuszek :mrgreen: ), więc jak się zacznie odzywać :cool2:

Wszystkie samochody są prawie jak BMW... prawie robi wielką różnicę:))


Więcej mocy:

http://img61.imageshack.us/img61/1872/doladowanie3kk.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W benzynach o ile się orientuje rozrząd dobrze jest wymienić co 40 tkm, w TDSie podobno do zużycia (łańcuszek :mrgreen: ), więc jak się zacznie odzywać :cool2:

 

co!!!!!!!!!!!??????

Benzynowe silniki BMW maja łańcuch rozrządu i wymienia się go podczas remontu silnika !!

Koledze się chyba pomyliło z motorami M40 1,6 i 1,8 montowanych w E30 i E36 ale E39 nawet nie wąchało tego silnika ;)

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIKI napisał;

Koledze się chyba pomyliło z motorami M40 1,6 i 1,8 montowanych w E30 i E36 ale E39 nawet nie wąchało tego silnika Wink

I to jest przykład, że człowiek uczy się całe zycie (w swoim poscie napisalem, że chyba benzyniaki mają pasek), skoro nie maja podziwiac należy intelekt nzynierów BMW, a moją indolencje w tym zakresie tłumaczę tym, że od niedawna dopiero staram się poznawać tajniki konstrukcji BMW.

Dobrze, swoja drogą wiedzieć, że jeszcze ktos czyta te moje posty i poprawia bzdury :duh: :cool2:

dzieki NIKI :mrgreen:

Wszystkie samochody są prawie jak BMW... prawie robi wielką różnicę:))


Więcej mocy:

http://img61.imageshack.us/img61/1872/doladowanie3kk.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój ma 2.5 170km i tiptronic a w podłodze jeczsze ciekawy "guziczek"

 

No to jak kazde BMW z automatem :8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.