Skocz do zawartości

F30 316i - konfiguracja do oceny


mtothaj

Rekomendowane odpowiedzi

Prosba o spojrzenie na poznizsza konfiguracje i Wasze uwagi. Gwoli wyjasnienia:

- silnik raczej ma zostac ten co jest, ew. z czasem dostanie box / chipa

- auto nie bylo by zamawiane przez polska siec dealerska w zwiazku z czym niektore dodatki byly brane pojedyncza a nie np. w ramach pakietu polskiego, ktory gdzie indziej nie funkcjonuje

- mus to automat i tapicerka laczona materialowo skorzana - wydaje sie ze ten drugi temat tylko dostepny w ramach Modern line

 

 

Model

316i Limuzyna 119,900.00 PLN

Linia

Modern Line 8,376.00 PLN

 

Opcje wyposażenia zewnętrznego i tapicerka

 

błękit cesarski z brylantowym połyskiem met ( P0A89 3,704.00 PLN

Tapicerka materiałowo-skórzana Breeze antracytowy, FCBAT 0.00 PLN

16" Obręcze kół Streamline 306 (Część z Modern S02AT 0.00 PLN

 

Wyposażenie dodatkowe

 

Automatyczna skrzynia biegów S0205 9,475.00 PLN

Listwy wewnętrzne perlowe, ciemne S04DZ 0.00 PLN

Kierownica wielofunkcyjna S0249 Standardowy

Opony z funkcją jazdy awaryjnej S0258 Standardowy

Śruby zabezpieczające S02PA 0.00 PLN

System alarmowy S0302 0.00 PLN

Rezygnacja z emblematu modelu S0320 0.00 PLN

Rezygnacja z dodatkowego oznaczenia zewnętrznego S03DZ 0.00 PLN

Dywaniki welurowe S0423 Standardowy

Trójkąt ostrzegawczy S0428 Standardowy

Lusterka przyciemniane automatycznie, składane elekt S0430 2,601.00 PLN

Lusterko wsteczne przyciemniane automatycznie S0431 0.00 PLN

System załadunkowy S0465 2,160.00 PLN

Sportowe fotele przednie S0481 2,424.00 PLN

Podparcie lędzwiowe w fotelach przednich S0488 1,367.00 PLN

Pakiet dodatkowych schowków S0493 663.00 PLN

Podłokietnik z przodu, przesuwany S04AE 663.00 PLN

Listwy akcentowe w perłowym chromie S04DM 0.00 PLN

Spryskiwacze reflektorów S0502 0.00 PLN

Czujniki parkowania z tyłu S0507 2,160.00 PLN

Światła przeciwmgielne S0520 Standardowy

Reflektory biksenonowe S0522 4,320.00 PLN

Klimatyzacja automatyczna S0534 Standardowy

Regulator prędkosci z funkcjĚ hamowania S0544 2,026.00 PLN

Pakiet dodatkowego oświetlenia S0563 1,103.00 PLN

Funkcja dezaktywacji poduszki powietrznej z przodu S05DA Standardowy

Składane zagłówki tylne S05DC Standardowy

Sterowanie CCC S06VB 0.00 PLN

Deska rozdzielcza o rozszerzonym zakresie S06WA 751.00 PLN

Kierownica sportowa M, skórzana S0710 1,233.00 PLN

Pakiet serwisowy BMW Service Inclusive 5 lat / 100 000 S07NH 0.00 PLN

Polska wersja językowa S08A1 0.00 PLN

Polska instrukcja obsługi S08AT 0.00 PLN

 

Podsumowanie

Cena całkowita 162 926,00 PLN

Wybrane opcje 43 026,00 PLN

Pzdr, MtothaJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to sie przyda.

w takim razie warto nie ma sensu nic usuwac a warto dolozyc hifi i byc moze przednie czujniki? jedno malowanie zderzaka i sie zwroca

no i obowiazkowe przedluzenie gwarancji fabrycznej.

Beste Maschine der Welt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kosztem skladanych oparc wzialbym hifi

 

Tak sie zapytam - czy w aucie bez tej opcji oparcia sie w ogole nie skaldaja? Czy tez chodzi o jakies wymyslne sposoby na skladanie nie tylko oparc ale tez siedziska tylniej kanapy?

Pytam bo az nie chce mi sie wierzyc by tylne siedzenia mogly sie w ogole nie skladac - za wyjatkiem malucha ;) nie przypominam sobie ani jednego auta ktore mialem badz bylo w rodzinie i w ktorym tylnie siedzenie nawet w najtanszej wersji by sie nie skladaly.

Pzdr, MtothaJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego zapakowales tyle ekwipunku narciarskiego :lol:

w sumie to madry ruch i gest w strone snowboardowcow, ze strony bmw bo moga jechac 4 osoby.

W e9x bylo z tym slabo. teraz nie ma juz opcji skibaga bo i tak kazdy ma swoj pokrowiec.

co do slusznosci brania tej opcji to mimo tego ze jest relatywnie droga to warto ja wziac bo bez tego nie ma w ogole skladanych foteli.

Beste Maschine der Welt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wow :) nadal uwazam, ze w standarcie wielka trojka niemiecka oferuje 'skorupke', kola i kierownice :D

 

a co do mojego spakowania, to trzeba pamietac, ze w f30 pod tylna polka poprowadzona jest dosc nisko i deska polozona pionowo miesci sie z zapasem ok 1-2cm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do slusznosci brania tej opcji to mimo tego ze jest relatywnie droga to warto ja wziac bo bez tego nie ma w ogole skladanych foteli.

 

Jesli tak jest to dalsza dyskusja w tym temacie jest zbedna - opcja jest bezwzglednie potrzebna. Natomiast dalej nie moge sie nadziwic ze przynajmniej jakiegos zwyklego skladania nie ma w standardzie - nawet w bazowej serii 1 E8x siedzenia tylne byly skladane.

Pzdr, MtothaJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

No w BMW tak jest. Dopiero co sprzedałem F10 w bardzo wypasionej wersji bez kładzionej tylnej kanapy. :) Dla mnie to też zupełnie niezrozumiała polityka, bo konstrukcyjnie i kosztowo ta opcja nie jest w niczym droższa. Nie może też chodzić o kwestie zabezpieczenia bagażnika od strony kabiny bo kładzionego oparcia kanapy nie da się uruchomić od środka, tylko z bagażnika.

 

Co do Twojej konfiguracji, to również uważam że kładziona kanapa to obowiązek. Dołóż też PDC z przodu koniecznie.

 

Ja bym odpuścił sportowe fotele, bo są mniej wygodne niż standardowe, przynajmniej ja mam takie odczucia. Lepiej zamiast dorzucić dźwięk HiFi bo warto. No i koniecznie obsługa telefonu poprzez Bluetooth.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej opinii sportowe siedzenia to podstawa. Ostatnio jeździłem trochę dwoma 3kami i sportowe fotele są na prawdę wygodne, oczywiście po odpowiednim ustawieniu i wysunięciu podnóżka. Dla mnie zwykłe fotele są zdecydowanie za krótkie.

 

Co do samego auta, to jednym z "testowanych" było 316i. Zaskoczyło mnie wrażeniami z jazdy. Do zatłoczonego miasta, gdzie szkoda wyciągać diesla, idealne wozidło. Minusy - spalanie wtedy wcale nie jest małe, a silnik strasznie długo sie grzeje do optymalnej temperatury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej opinii sportowe siedzenia to podstawa. Ostatnio jeździłem trochę dwoma 3kami i sportowe fotele są na prawdę wygodne, oczywiście po odpowiednim ustawieniu i wysunięciu podnóżka. Dla mnie zwykłe fotele są zdecydowanie za krótkie.

 

Co do samego auta, to jednym z "testowanych" było 316i. Zaskoczyło mnie wrażeniami z jazdy. Do zatłoczonego miasta, gdzie szkoda wyciągać diesla, idealne wozidło. Minusy - spalanie wtedy wcale nie jest małe, a silnik strasznie długo sie grzeje do optymalnej temperatury.

 

Dzięki za Wasze dotychczasowe opinie.

Auto ma byc glownie do miasta i sporadycznie w jakas krotsza trase, dla osoby jezdzacej spokojnie i raczej przepisowo. Tak jak psialem - w ostatecznosci za jakis czas mozna pomyslec o programie / boxie. 320i Efficient Dynamics Edition z tego silnika robi 170KM wiec mysle ze te okolice moga byc osiagalne. Nacisk jest raczej w kierunku wygody (automat / tempomat / lepsze fotele itp.) - na tyle na ile oczywiscie mozna ta wygode zapewnic nie wydajac na dodatkowe wyposazenie drugie tyle co na auto w bazowej wersji (a o to dosc latwo ;) ).

Co do systemu HiFi to szczerze mowiac nie wiem - w E81 mam zupelnie podstawowego Business i seryjne glosniki i pomimo tego co sie czyta po internecie o jakosci podstawowego audio uwazam ze gra zupelnie niezle / wystarczajaco. Fajnym dodatkiem byla by nawigacja, w szczegolnosci ze majac na uwadze te duze ekrany od fabrycznego radia w nowych BMW, dokladana nawigacja z kolejnym ekranikiem wyglada troche slabo. Z drugiej strony system fabryczny jest wyjatkowo drogi, do tego dochodza koszty update'ow map itp. a ostatecznie byle jaka nawigacja z marketu z zainstalowana automapa bedzie sie lepiej sprawdzala.

Pzdr, MtothaJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli to ma byc auto dla osoby spokojnie i przepisowo jezdzacej to czy na pewno 3er jest dobrym wyborem?

Jak juz w innym watki zostalo poruszone - zawieszenie, nawet standardowe, jest dosc twarde (szczegolnie z RoF) i do tego calkiem glosne. Nie wiem jak to sie sprawdza w PL, ale sadze ze bedzie dosc niewygodnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
W mojej opinii sportowe siedzenia to podstawa. Ostatnio jeździłem trochę dwoma 3kami i sportowe fotele są na prawdę wygodne, oczywiście po odpowiednim ustawieniu i wysunięciu podnóżka. Dla mnie zwykłe fotele są zdecydowanie za krótkie.

 

No widzisz. To ja mam odwrotnie. Mnie ten element wysuwany na łączeniu z resztą fotela wbija się w udo.Wszystko jedno czy jest schowany czy wysunięty. Ja dość specyficznie siedzę bo bardzo blisko kierownicy, a mam długie nogi, więc muszę ustawiać fotel mocno wychylony do tyłu, może dlatego. Myślę, że najlepiej jest pojeździć na takich i takich fotelach i samemu ocenić. Nie chciałbym dopłacić ponad 2 tys zł do czegoś co jest mniej wygodne. Jedyna super rzecz w sportowych i komfortach to pompowane boczki (nie wiem czy we wszystkich sportowych fotelach to jest).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli to ma byc auto dla osoby spokojnie i przepisowo jezdzacej to czy na pewno 3er jest dobrym wyborem?

Jak juz w innym watki zostalo poruszone - zawieszenie, nawet standardowe, jest dosc twarde (szczegolnie z RoF) i do tego calkiem glosne. Nie wiem jak to sie sprawdza w PL, ale sadze ze bedzie dosc niewygodnie.

Zawieszenie w F30 nawet z rof jest wyjątkowo jak na standardy BMW wygodne. A zawsze można założyć zwykle opony. Moja żona tez jezdzi przepisowo i spokojnie i nie chce auta z przednim napędem i słabym silnikiem.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi nie chodzilo o standardy BMW, ale jak sie porowna z innymi markami, to jednak jest dosc twardo.

 

 

Co do napedu to sie zgode, ja tez lubie auta RWD, a w codziennej, spokojnej jezdzie lubie nie czuc wplywu napedu na kierownicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiekolwiek włączanie sie do ruchu to inna bajka niż przy fwd. A tu wręcz narzekają ze jest za komfortowo w F30

viewtopic.php?f=163&t=239491

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Co do napedu to sie zgode, ja tez lubie auta RWD, a w codziennej, spokojnej jezdzie lubie nie czuc wplywu napedu na kierownicy

 

O co chodzi w tym zdaniu bo trochę masło maślane Ci się zrobiło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Deska rozdzielcza o rozszerzonym zakresie S06WA 751.00 PLN

Jakie funkcje będą dodatkowo wyświetlane na tablicy skoro kolega nie wziął nawigacji?

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.