E91 LCI ///M 320xdA tłumik Performance str.12

Zdjęcia i opisy naszych samochodów. Zasada: jeden samochod - jeden wątek.

Moderatorzy: Panfil - BMW Klub Polska, trzastek, mattiss, Nurek, sylwo, Wlodi

Re: BMW E91 LCI 320d XDRIVE M-PAKET 177KM AUTOMAT

Postprzez kulfon3 » 04 Maj 2013 16:50

taa,nakładki, a zaraz po głowie będą chodzić lusterka na czarno,splittery na zderzak, tylny dyfuzor w piano black i się zacznie choroba ta sama,na którą cierpiał mój portfel przy audi... :)
sprzedam gniazdo SNAP-IN lub wymienię na rynnę/schowek w to miejsce
Awatar użytkownika
kulfon3
 
 
 
Posty: 454
Dołączenie: 25 Sty 2013 22:36
Moje BMW: E91 Mpak LCI 320xdA+

Re: BMW E91 LCI 320d XDRIVE M-PAKET 177KM AUTOMAT

Postprzez Vale46 » 04 Maj 2013 17:08

kulfon3 napisał(a):taa,nakładki, a zaraz po głowie będą chodzić lusterka na czarno,splittery na zderzak, tylny dyfuzor w piano black i się zacznie choroba ta sama,na którą cierpiał mój portfel przy audi... :)

Dokładnie ;) raz człowiek zacznie i końca nie widać ;)
Awatar użytkownika
Vale46
 
 
 
Posty: 594
Dołączenie: 15 Gru 2012 13:42
Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
Moje BMW: Było:
E39 530d
E91 330xd 2005r
Jest:
E24 635 CSI Cabrio 1979r
E46 330d 2002r (żony)

Re: BMW E91 LCI 320d XDRIVE M-PAKET 177KM AUTOMAT

Postprzez houek » 05 Maj 2013 06:49

Nic nie zmieniaj, autu nic nie brakuje, LCI w m packu i na dodatek białe...
Awatar użytkownika
houek
 
 
 
Posty: 1424
Dołączenie: 29 Mar 2009 17:00
Miejscowość: Pcim Dolny
Moje BMW: e99

Re: BMW E91 LCI 320d XDRIVE M-PAKET 177KM AUTOMAT

Postprzez kulfon3 » 07 Cze 2013 18:05

We wtorek w końcu udało odwiedzić mi się JETRONIK we Wrocławiu.

Image

Poprzednie Audi też było tam chipowane,więc bez obawy pojechałem tam białą strzałą (tym bardziej,że nikt inny we Wrocławiu nie shamowałby xDrive'a). Na początek wyszła seria poniżej oczekiwań (aczkolwiek Bobik mówił,że większość automatów,które hamował nie trzymało serii):

Image

Image

Taki wynik tym bardziej zdeterminował mnie do remapu. Okazało się niestety,że auto ma blokadę przed tuningiem i po wgraniu nowej mapy po kablu nie chciało odpalić. No więc trzeba było wyjąć komputer i po 1,5h i ponownym złożeniu do kupy gratów pod maską pojawiły się ciekawsze kreski:

Image

Po programie przejechałem w sumie z 200km i póki co jestem zadowolony. Czuć więcej momentu w zapasie. Jak jeszcze zmienię kapcie z tyłu z 255 na 225 to już w ogóle będę fruwał ;)

Dzisiaj (zgodnie z sugestią Bobika) wymieniłem m.in. filtr powietrza. Zdziwiłem się ilością "gąbki" w KNECHT'cie,który był założony i nowym MANN'ie. Wklejam fotę dla porównania - po lewej KNECHT,po prawej MANN. Zobaczymy czy będzie jakaś zmiana w zachowaniu auta. Może kilka kucy dołączy do stada ;)

Image
sprzedam gniazdo SNAP-IN lub wymienię na rynnę/schowek w to miejsce
Awatar użytkownika
kulfon3
 
 
 
Posty: 454
Dołączenie: 25 Sty 2013 22:36
Moje BMW: E91 Mpak LCI 320xdA+

Re: BMW E91 LCI 320dA xDrive M-PAKET 204KM/398NM chip str.2

Postprzez skovroon » 12 Cze 2013 11:27

Zauważyłeś jakąś różnicę po zmianie tego filterka?
Awatar użytkownika
skovroon
 
 
 
Posty: 1170
Dołączenie: 30 Cze 2008 16:38
Miejscowość: łódzkie
Moje BMW: E60 530d+ by R-PERFORMANCE

Re: BMW E91 LCI 320dA xDrive M-PAKET 204KM/398NM chip str.2

Postprzez hassassyn » 12 Cze 2013 13:12

Kolego ja jak wymieniałem filtr z ORI BMW na Manna, to taką samą różnicę w grubości zauważyłem.
Image


SPRZEDAM ZDERZAK TYŁ
Awatar użytkownika
hassassyn
 
 
 
Posty: 1164
Dołączenie: 16 Mar 2012 18:03
Miejscowość: Dolnośląskie
Moje BMW: E91 320d 177PS '08

Re: BMW E91 LCI 320dA xDrive M-PAKET 204KM/398NM chip str.2

Postprzez kulfon3 » 12 Cze 2013 15:54

nie zauważyłem póki co żadnej różnicy w zachowaniu auta. może dlatego,że wymieniłem go po programie i auto tak czy siak ma kopa.
sprzedam gniazdo SNAP-IN lub wymienię na rynnę/schowek w to miejsce
Awatar użytkownika
kulfon3
 
 
 
Posty: 454
Dołączenie: 25 Sty 2013 22:36
Moje BMW: E91 Mpak LCI 320xdA+

Re: BMW E91 LCI 320dA xDrive M-PAKET 204KM/398NM chip str.2

Postprzez bbartekk2 » 12 Cze 2013 21:41

A jak jestes zadowolony z usług w Jetroniku? Ile wszystko trwało, robiłeś jakies poprawki?
Awatar użytkownika
bbartekk2
 
 
 
Posty: 566
Dołączenie: 02 Wrz 2012 10:33
Miejscowość: Wrocław
Moje BMW: Było: E46 320Ci '02
E90 318d LCI '08

Re: BMW E91 LCI 320dA xDrive M-PAKET 204KM/398NM chip str.2

Postprzez kulfon3 » 13 Cze 2013 06:41

tak jak już napisałem- jestem zadowolony.już drugie auto tam robiłem. poprawki póki co nie są moim zdaniem potrzebne.
sprzedam gniazdo SNAP-IN lub wymienię na rynnę/schowek w to miejsce
Awatar użytkownika
kulfon3
 
 
 
Posty: 454
Dołączenie: 25 Sty 2013 22:36
Moje BMW: E91 Mpak LCI 320xdA+

Re: BMW E91 LCI 320dA xDrive M-PAKET 204KM/398NM chip str.2

Postprzez KOval81 » 13 Cze 2013 23:27

kulfon - przecież we Wrocławiu np. ECUproject, czyli dawny dynosoft hamuje i robi bez problemów xDrive'a - skąd to stwierdzenie, że nikt poza Bobikiem tego nie zrobi?
Awatar użytkownika
KOval81
 
 
 
Posty: 599
Dołączenie: 10 Lis 2010 07:33
Moje BMW: Było...

Re: BMW E91 LCI 320dA xDrive M-PAKET 204KM/398NM chip str.2

Postprzez kulfon3 » 14 Cze 2013 07:02

Byłem w ecu,nawet auto stało już na hamowni,po czym jak powiedziałem,że to xdrive to gość stwierdził,że nie da rady tego shamować,bo jakiegoś modułu do hamowni nie mają czy jakoś tak.niby musieliby za to zapłacić 40 tys. I nie chcą w to inwestować. Może mu się nie chciało.nie wiem.No więc został Jetronik,i zresztą dobrze.
sprzedam gniazdo SNAP-IN lub wymienię na rynnę/schowek w to miejsce
Awatar użytkownika
kulfon3
 
 
 
Posty: 454
Dołączenie: 25 Sty 2013 22:36
Moje BMW: E91 Mpak LCI 320xdA+

Re: BMW E91 LCI 320dA xDrive M-PAKET 204KM/398NM chip str.2

Postprzez szatynwroc » 14 Cze 2013 09:43

Zastanawia mnie jedne czy rzeczywiste te kreski są aż tak ważne dla użytkowników. Czy masz 204 czy 210 czy 200 po programie to nie odczujesz tego, a przyrost tak czy inaczej jest na poziomie 30 KM.
Awatar użytkownika
szatynwroc
 
 
 
Posty: 2306
Dołączenie: 18 Cze 2010 10:01
Miejscowość: Wrocław
Moje BMW: Jest : E92 320d mod 155 kW, E90 LCI 318i 105 kW
były : E60 530d mod 172 kW, E46 320dA mod 135 kW

Re: BMW E91 LCI 320dA xDrive M-PAKET 204KM/398NM chip str.2

Postprzez kulfon3 » 14 Cze 2013 12:07

Mi bardziej chodzi o moment niż o dwa konie w tą czy w tamtą,a ten jest wyczuwalnie większy. Dzisiaj zmieniłem też opony na nie RUNFLATy, w jednym rozmiarze 225/45/17 i nic nowego - komfort wzrósł :) Moje stare opony są na sprzedaż jakby ktoś chciał: używane letnie 17” „ PIRELLI P ZERO ” RUN on FLAT, RSC, komplet 2x 225/45/17 (prod.2012), 2x 255/40/17 (prod.2011), głębokość bieżnika ok.5-6mm.
sprzedam gniazdo SNAP-IN lub wymienię na rynnę/schowek w to miejsce
Awatar użytkownika
kulfon3
 
 
 
Posty: 454
Dołączenie: 25 Sty 2013 22:36
Moje BMW: E91 Mpak LCI 320xdA+

Re: BMW E91 LCI 320dA xDrive M-PAKET 204KM/398NM chip str.2

Postprzez szatynwroc » 14 Cze 2013 12:27

No rozumiem ale tak jak nie odczujesz 5 KM tak samo nie odczujesz 10Nm. Jeśli decydujesz się na standardowy program to i moc i niutony przyrastają do przebiegu wykresu obrotów. Samo zhamowanie pokazuje efekt końcowy ale bez niego też byś czuł że auto lepiej przyspiesza i ma większa moc i moment.
Awatar użytkownika
szatynwroc
 
 
 
Posty: 2306
Dołączenie: 18 Cze 2010 10:01
Miejscowość: Wrocław
Moje BMW: Jest : E92 320d mod 155 kW, E90 LCI 318i 105 kW
były : E60 530d mod 172 kW, E46 320dA mod 135 kW

Re: BMW E91 LCI 320dA xDrive M-PAKET 204KM/398NM chip str.2

Postprzez kulfon3 » 14 Cze 2013 13:16

No ok,ale w czym problem?że na siłę auto hamowałem czy jak?bo nie rozumiem :) Miałem to w cenie programu. Jak ktoś chce niech sobie wgrywa softy bez hamowania.
sprzedam gniazdo SNAP-IN lub wymienię na rynnę/schowek w to miejsce
Awatar użytkownika
kulfon3
 
 
 
Posty: 454
Dołączenie: 25 Sty 2013 22:36
Moje BMW: E91 Mpak LCI 320xdA+

PoprzedniaNastępna

Powróć do Galeria - nasze samochody

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość