Skocz do zawartości

320i 24V Drgania silnika


rm23

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ! Prosze mi pomoc siedze juz ktorys dzien i czytam wszystko na forum co jest powiazane z moim problemem az postanowilem napisac moze ktos mi pomoze :

 

Moj problem polega na tym ze odczuwam drgania silnika na wolnych obrotach i nie sa one takie identyczne jednomierne, duzo stoje w kolejkach na ukrainie ale zeby to zauwazyc nie trzeba duzych kolejek wystarczy postac 5 min i juz mozna wyczuc lekkie drgania silnika jakby nierowno chodzil (przypominam ze obroty ma dobre nie faloje) mam tez lekko wypalony tlumik i jak sie przyslucham z tylu auta to faktycznie z rury nie idzie rowny oddech silnika nie wiem jak to wytlumaczyc mam ale idzie dobrze idzie idzie idzie zle idzie dobrze idzie idzie idzie zle jak sie wslucham to raz na jakies czas 10-15 sekund buknie nie mocno ale to na pewno nie jest normalne moj kolega ma tez 320i ale automat to chodzi jak zegarek precyzyjnie w aucie w srodku nie drgie za chiny a z rory slychac rowna prace.! dodam ze swiece mam wymienione wszystkie filtry benzyny powietrza oleju benzyna tez jest dobra nie raz tankowalem na roznych stacjach i nawe 98 i zawsze jest to samo nawet ostatnio wymienialem pompke benzyny bo padla i tez nie ma roznicy nie wiem juz co to moze byc;( Przyspieszanie auta jest ok i spalanie na swiecach tez jest ladne nie zalewa zadnego z baniakow ;)

 

prosze o konkretne teorie co do tego zjawiska moim zdaniem 24zaworowy silnik ma chodzic jak zyleta prosze o pomoc i pytania odpowiem moze akurat cos sie uda i znajde przyczyne dziekuje z gory

jak kochac to Ksiezniczke jak krasc to Miliony jak jezdzic to tylko BMW ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 72
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam.

Mam identyczny problem tylko że w 2.8 M52, przedstawię jak to się ma od strony wydechu ------------|------------|-----------|-----------|----------|, czyli chodzi, chodzi, chodzi... i co parę sekund ma delikatnego strzała, jakby coś nie przepalił, jakby iskra wyskoczyła, czy soś w tym rodzaju. Ja podejrzewam cewki, bo szczerze mówiąc tylko ta rzecz odpowiada za dobrą iskrę.

http://img638.imageshack.us/img638/9205/panoramaaut.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko bylo podlaczane pod komputer i nie wykryto bledow i powiem jeszcze jedna rzecz od kiedy kupilem auto tak sie dzialo juz, mialem przypadek ze padl silnik ktokowy i czyszczenie mu nie pomoglo i wymienilem bo na uzywany przeczyscilem bo rowniez i trzyma obroty ale nadal drzy czyli slilniczek odpada.. trzeba szukac dalej prosze o pomoc z gory dzieki
jak kochac to Ksiezniczke jak krasc to Miliony jak jezdzic to tylko BMW ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może któraś cewka przebija na wolnych obrotach.A spróbuj wyciągnąć każdą z cewek i polakierować uzwojenie.Możesz użyć jakiegoś szybkoschnącego lakieru w spraju.Jak byś się zdecydował to staraj się wlać jak najwięcej miedzy uzwoleniem a blachą cewki,bo tam jest największe prawdopodobieństwo przebicia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za niedlugo wezme od kolegi wszystkie cewki i przeloze do mojego i wtedy zobaczymy czy to cos pomoze na razie nie bede z nimi cos robil ale dziekuje za pomysl kazden sie przyda a co do analizy to niedlugo ja zrobie tak jak napisalem wczesniej ;))) :twisted2: :dance:
jak kochac to Ksiezniczke jak krasc to Miliony jak jezdzic to tylko BMW ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z checia sie dowiem co to jest ,bo mam ten sam problem.. :oops:

Była E34 M50 2.5 24v :) czerwona

Była Lancia Lybra 2.4 jtd SW lx 2000

Jest Citroen c5 2.2 hdi 2001 exclusive

Jest E34 524 td 1991

1997 YZF 750R (4hd)- sold- nastepny sezon juz hayabusa

http://img244.echo.cx/img244/9103/podavatar6bx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zastanawia sie ani chwili, odrazu idzie na obroty, tylko te wypadanie zaplonow mnie martwi.

Była E34 M50 2.5 24v :) czerwona

Była Lancia Lybra 2.4 jtd SW lx 2000

Jest Citroen c5 2.2 hdi 2001 exclusive

Jest E34 524 td 1991

1997 YZF 750R (4hd)- sold- nastepny sezon juz hayabusa

http://img244.echo.cx/img244/9103/podavatar6bx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam coś podobnego. Wcześniej mi falowały obroty, spadał mocno na niskich obrotach i czasem gasł ale przeczyściłem silniczek krokowy, uszczelniłem dolot i teraz jest dobrze, wszystko znikło ale na wolnych obrotach chodzi tak jak piszecie tzn czasem zadrży ale wydaje mi sie że to jest wina jakiejś drobnej nieszczelność w dolocie bo na zimnym jest ok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie na zimnym u mnie tez jest ok, ale jak chodzi na zimnym do bierze mape z kompa chyba, a jak cieply to z czujnikow informacje zbiera, moze jakis czujnik?

Była E34 M50 2.5 24v :) czerwona

Była Lancia Lybra 2.4 jtd SW lx 2000

Jest Citroen c5 2.2 hdi 2001 exclusive

Jest E34 524 td 1991

1997 YZF 750R (4hd)- sold- nastepny sezon juz hayabusa

http://img244.echo.cx/img244/9103/podavatar6bx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiecie co? ja bym jednak obstawiał fałszywe powietrze bo to jest nieregularne a jakby to był czujnik jakiś to by cały czas obroty były nie równe a nie takie przeskoki od czasu do czasu. Ostatnio zauważyłem u siebie że króciec wychodzący od kolektora co jest połączony z silniczkiem krokowym kolankiem gumowym rusza sie a wydaje mi sie że kiedyś sie nie ruszał i może tu mi ciągnie fałszywe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienilem Koledzy wszystkie Cewki z dobrze dzialajacego auta i nic dalej to samo czyli to nie wina cewek ;((( przynajmniej juz wiem ze trzeba szukac dalej
jak kochac to Ksiezniczke jak krasc to Miliony jak jezdzic to tylko BMW ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam identyczny problem tylko że w 2.8 M52, przedstawię jak to się ma od strony wydechu ------------|------------|-----------|-----------|----------|, czyli chodzi, chodzi, chodzi... i co parę sekund ma delikatnego strzała, jakby coś nie przepalił, jakby iskra wyskoczyła, czy soś w tym rodzaju. Ja podejrzewam cewki, bo szczerze mówiąc tylko ta rzecz odpowiada za dobrą iskrę.

Witam

Czy u Ciebie te objawy strzelania w wydech występują na ciepłym silniku? To b. ważne dla mnie, czy silnik ciepły jak to strzelanie idzie.

Czy zauważyłeś, że po odpaleniu ciepłego silnika obroty falują i auto nawet potrafi zgasnąć?

 

Pozdrawiam

Raf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorry ze sie wsadzam to nie chyba do mnie pytanie ale mam ten sam problem co ten kolega napisal na zimnym jest ok bo ma wyzsze obroty jak jest na ssaniu jak jest cieply to zaczyna tak nie rowno chodzic ale jak zapalam go jak jest cieply to ma normalne obroty mialem z tym problem wymienilem silnik krokowy i bylo ok tylko te drgania;((
jak kochac to Ksiezniczke jak krasc to Miliony jak jezdzic to tylko BMW ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, nie będę oryginalny ale podpinam się i mówię, że mam to samo. Owe delikatne drgania podczas pracy silnika są zauważalne- kreska obrotomierza w miejscu a drgania występują. U mnie po kupnie auta tego nie było -chodził równomiernie czysto jak łza. Potem po upływie pół roku i przebiegu 10tys.km wymiana sondy, czyszczenie krokowca, podpinanie po kolei cewek, test komputera. W moim innym poście opisałem problem ze śmierdzącym paliwem pod kolektotem ssącym podczas pracy na ssaniu-myślałem, że to ma związek z tym że i na ciepłym zachowuje się nie tak. Ale jak widać rośnie lista poszkodowanych a nie wyleczonych- i to jest przykre.

W Niemczech OK -u nas w Polsce na początku OK potem lista zmartwień. CZY to polskie paliwo je zabija !!!?( układ wtryskowy)

Wnioskując -to większość beemek jeździ ale niestety z defektem -jak nie takim to owakim. Każdy z nas chce je wyleczyć- ale one są nieuleczalne jak wynika i z moich poważnych prób leczenia, ale i nie tylko moich. Kilka razy byłem na testach kompa u elektryka to jednego to drugiego i mówią że jest OK - ale przecież nie jest.-więc trzeba samemu "kopać" . Mechanika to jeszcze zjadliwa , ale elektryka w tych BMW to zagadka nawet dla ASO. Ale jednak mam nadzieję, że ktoś podpowie. Pozdrawiam.

Nie sztuka skorzystać z serwisu-SZTUKA ZROBIĆ TO SAMEMU !!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz kolego racje dodam ze moj kolega tez ma bmw takie jak ja tylko ze z vanosem silnik i 93 rok. jezdzimy razem na ukraine lejemy ich benzyne i jemu mozna powiedziec chodzi idealnie na prawde zadnych drgan ale ja jak przyjechalem z niemiec autem jak go sprowadzialem to wydaje mi sie ze od tego czasu chodzi tak samo ale nie daje glowy ;)))) pozdrawiam
jak kochac to Ksiezniczke jak krasc to Miliony jak jezdzic to tylko BMW ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.