• Reklama

e 36 318i problem ze stacyjka

M40 (316i, 318i), M41 (318tds), M42 (318i, 318is, 318ti), M43 (316g, 316i, 318i), M43TU (316i), M44 (318i, 318is, 318ti), M50 (320i, 325i, 325is), M51 (325td, 325tds), M52 (320i, 323i, 323ti, 328i), S50 (M coupe, M roadster, M3), S50US (M3), S52 (M coupe, M roadster, M3), S54 (M coupe, M roadster)

Moderatorzy: Panfil - BMW Klub Polska, mattiss, Nurek, CICHY525

e 36 318i problem ze stacyjka

Postprzez kamil707 » 24 Paź 2012 00:44

Podjechalem dzisiaj pod dom, gasze auto i wyciagam kluczyk a silnik nadal chodzi i wszystkie kontrolki sie swieca. Zadusilem silnik ale nadal wszystkie kontrolki sie zwieca, probowalem odpalic auto ale kluczyk jest zablokowany poruszalem nim troche to udalo mi sie przesunac go do zaplonu ale nie odpalil, probowalem jeszcze raz to obrocilem kluczykiem dookola i znowu zablokowany, odpialem akumulator na noc,kiedys obilo mi sie o uszy ze jest mozliwosc odpalenia auta srubokretem, czy ma to sens u mnie i jak to sie robi i mam pytanie co moglo sie popsuc i jak mam sie do tego zabrac zeby nic nie pogorszyc, prosze o porade i z gory dziekuje
kamil707
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
 
Posty: 2
Dołączenie: 17 Paź 2012 15:00
Moje BMW: e36

Re: e 36 318i problem ze stacyjka

Postprzez NorthShore » 24 Paź 2012 00:50

śrubokręt to ty zostaw lepiej złodziejom - amatorom.
Pewnie styki w stacyjce gdzieś się zwarły, albo element ruchomy odpowiedzialny za łączenie kolejnych obwodów się zaciął w jednej pozycji - zapłonu.
Trzeba by obudowę kolumny kierowniczej rozebrać i od drugiej strony ( nie tam gdzie kluczyk), gdzie przychodzą kable do stacyjki rozebrać, przejrzeć, przeczyścić.
Nie wiem dokładnie jak wygląda to w bmw ale w innym aucie miałem podobnie.
"If you give this man a ride, sweet family will die. Killer on the road, yeah"

Image
Awatar użytkownika
NorthShore
 
 
 
Posty: 22
Dołączenie: 19 Cze 2012 14:53
Moje BMW: W trakcie poszukiwań E36...

Re: e 36 318i problem ze stacyjka

Postprzez kajjman » 24 Paź 2012 07:06

Z tego co ipisujesz to rozleciała się wkładka , masz dwa wyjścia zdjąć tą dać do naprawy , lub wymiana stacyjki tyle,że wtedy będziesz miał już dwa klucze do autka.
Wkładkę możesz zdjąć , wystarczy w dziurkę koło wkładki włożyć drut i wkładka powinna odskoczyć . Naprawa wkładki to koszt od 120 do 200zł. Co do odpalenia to jak po zemontowaniu wkładki stacyjki nie poradzisz sobie z odpaleniem to daj znać a napiszę ci na priwa co i jak (w sumie to dwie minuty i po balu).
Awatar użytkownika
kajjman
 
 
 
Posty: 520
Dołączenie: 11 Maj 2011 12:17
Miejscowość: Białystok
Moje BMW: było E34 tds jest e36 1,8 tds 95r

Re: e 36 318i problem ze stacyjka

Postprzez kamil707 » 25 Paź 2012 00:53

Witam, dzieki za rady, ale dopiero w sobote mam wolne i bede mogl sie za to zabrac, odezwe sie jak poszlo pozdrawiam
kamil707
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
 
Posty: 2
Dołączenie: 17 Paź 2012 15:00
Moje BMW: e36

Re: e 36 318i problem ze stacyjka

Postprzez jedynakk » 28 Paź 2012 07:37

kostka za stacyjkan do wymiany
jedynakk
jedynakk
 
 
 
Posty: 1114
Dołączenie: 27 Sty 2007 12:52
Miejscowość: Nienadówka
Moje BMW: bawarka e36 1.8 i 93 rok


Powróć do E36

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość