• Reklama

zerwany łańcuch E90 318D n47d20a 143 PS

M47T2 (318d, 320d), M57T2 (325d, 330d, 330xd), N45 (316i, 320si), N46 (318i, 320i), N51 (328i, 328xi), N52 (323i, 325i, 325xi, 328i, 328xi, 330i, 330xi), N54 (335i), S65 (M3)

Moderatorzy: Panfil - BMW Klub Polska, trzastek, mattiss, Nurek, Rufio, Wlodi

Re: zerwany łańcuch E90 318D n47d20a 143 PS

Postprzez dziqsek » 25 Sie 2012 10:58

Warto sprawdzic :cool2:
DOLNY ŚLĄSK

OFICJALNY PARTNER BMW AG
Diagnostyka,kodowanie, aktualizacja, doposażanie.
Oryginalne nowe części taniej niż ASO !!!
ICOM A2 +ISTA online
F-ra VAT 23%
Tel. 790-465-462
Awatar użytkownika
dziqsek
BMW Klub Polska
BMW Klub Polska
 
Posty: 5640
Dołączenie: 25 Lis 2007 11:33
Miejscowość: Jelenia Góra/Chemnitz
Moje BMW: ex: e36 318is, E46 328i, E91 320d , E61 LCI 530xd, kolejne E61 530xd individual

Re: zerwany łańcuch E90 318D n47d20a 143 PS

Postprzez pablo294 » 29 Sie 2012 19:46

Zauważyłem, że jak rano odpalam auto to można usłyszeć rozrząd przez jakąś chwile, aż silnik troche sie nie zagrzeje, wtedy jest cichutko. Mam sie czegoś obawiać ?
Sprzedam:
Reflektory E46 Lift Przód
Białe Kierunki Przód E46
Sprężyna tył Touring
pablo294
 
 
 
Posty: 495
Dołączenie: 22 Lip 2012 18:29
Miejscowość: Śląsk
Moje BMW: E91 318d LCI
E46 320d LIFT

Re: zerwany łańcuch E90 318D n47d20a 143 PS

Postprzez dziqsek » 30 Sie 2012 00:55

Nie ja tak mam od prawie 70tys, można powiedzieć że to norma w tych silnikach , jak zmienisz olej na inny to na starcie będzie mniej słychać
DOLNY ŚLĄSK

OFICJALNY PARTNER BMW AG
Diagnostyka,kodowanie, aktualizacja, doposażanie.
Oryginalne nowe części taniej niż ASO !!!
ICOM A2 +ISTA online
F-ra VAT 23%
Tel. 790-465-462
Awatar użytkownika
dziqsek
BMW Klub Polska
BMW Klub Polska
 
Posty: 5640
Dołączenie: 25 Lis 2007 11:33
Miejscowość: Jelenia Góra/Chemnitz
Moje BMW: ex: e36 318is, E46 328i, E91 320d , E61 LCI 530xd, kolejne E61 530xd individual

Re: zerwany łańcuch E90 318D n47d20a 143 PS

Postprzez Mlodzik18 » 30 Sie 2012 13:38

pablo294 napisał(a):Zauważyłem, że jak rano odpalam auto to można usłyszeć rozrząd przez jakąś chwile, aż silnik troche sie nie zagrzeje, wtedy jest cichutko. Mam sie czegoś obawiać ?


Jaki masz przebieg?
Mlodzik18
 
 
 
Posty: 2998
Dołączenie: 14 Sty 2005 18:40
Moje BMW: BMW 330d '10

Re: zerwany łańcuch E90 318D n47d20a 143 PS

Postprzez pablo294 » 30 Sie 2012 21:28

udokumentowane, sprawdzone w 100% prawdziwe 161 tysi. więc jaki olej bo zbliża mi sie serwis. myslałem o EDGE 0w40 bo wkoncu taki poleca BMW
Sprzedam:
Reflektory E46 Lift Przód
Białe Kierunki Przód E46
Sprężyna tył Touring
pablo294
 
 
 
Posty: 495
Dołączenie: 22 Lip 2012 18:29
Miejscowość: Śląsk
Moje BMW: E91 318d LCI
E46 320d LIFT

Re: zerwany łańcuch E90 318D n47d20a 143 PS

Postprzez damian91x » 04 Lut 2014 13:27

Witam serdecznie wszystkich . Niestety problem zerwanego łańcucha dotkną również mnie . Podczas powrotu z wakacji samochód nagle zgasł nic nie pukało anie nie zastukało tak jak by padła pompa paliwa bo scholowaniu samochodu do warsztatu okazało sie ze zerwał się łańcuch rozrządu . Koszt naprawy (rozrząd głowica zawory) ma zamknąc sie miedzy 5-6 tys zl do tego jeszcze żeby było mało dwumasa sprzegło cala naprawa ma zamknąć sie okolo 10 tys podobno . Kupując moje bmw e90 318d 2008r z przebiegiem 132tys uwazałem żę auto posluzy mi niestety przy 173tys stało sie co sie stało. w Tym momencie została mi tylko naprawa myślałem na wymianą silnika ale niestety nie wiadomo co kupie sprzedający będzie mi obiecywał gruszki na wierzbie a morze po paru tys zrobi się to samo . pzdr
damian91x
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
 
Posty: 2
Dołączenie: 04 Lut 2014 13:07
Moje BMW: BMW E90 318d 2008r

Re: zerwany łańcuch E90 318D n47d20a 143 PS

Postprzez Mlodzik18 » 04 Lut 2014 13:32

Naprawiać możesz, jednak ja bym tego nie robił. Nikt Ci nie złoży tego jak fabryka (tak słabo ;)). Nie, ale tak na serio to kup silnik N47D20C, zaplacisz 3500 zł + wymiana i masz problem z głowy. Poszukaj silnika możliwie z najmniejszym przebiegiem. Ewentualnie za jakiś czas taki silnik możesz naprawić - przed zerwaniem się łańucha.
Temat przechodziłem kiedyś, moim zdaniem zabawa w naprawy silnika w czasach Allegro mija się z celem.
Mlodzik18
 
 
 
Posty: 2998
Dołączenie: 14 Sty 2005 18:40
Moje BMW: BMW 330d '10

Re: zerwany łańcuch E90 318D n47d20a 143 PS

Postprzez qwertykk » 04 Lut 2014 13:36

Mlodzik18 napisał(a):Naprawiać możesz, jednak ja bym tego nie robił. Nikt Ci nie złoży tego jak fabryka (tak słabo ;)). Nie, ale tak na serio to kup silnik N47D20C, zaplacisz 3500 zł + wymiana i masz problem z głowy. Poszukaj silnika możliwie z najmniejszym przebiegiem. Ewentualnie za jakiś czas taki silnik możesz naprawić - przed zerwaniem się łańucha.
Temat przechodziłem kiedyś, moim zdaniem zabawa w naprawy silnika w czasach Allegro mija się z celem.


Ale co ma z głowy? W ''C'' jest inaczej rozwiązany rozrząd, czy jak :norty: ?
Ostatnio edytowany przez qwertykk, 04 Lut 2014 13:42, edytowano w sumie 1 raz
qwertykk
 
 
 
Posty: 795
Dołączenie: 28 Sty 2012 17:23
Moje BMW: Było E91 320d, Jest E61 525d

Re: zerwany łańcuch E90 318D n47d20a 143 PS

Postprzez Mlodzik18 » 04 Lut 2014 13:39

Nie, ale praktycznie nie ma ryzyka zerwania się łańcucha, a gdy rozrząd hałasuje to naprawa jest dużo tańsza, gdyż nie trzeba wymieniać korbowodu.
Po za tym ceny tych silników (z drugiej ręki) są identyczne, więc jakby co bierz C.
Mlodzik18
 
 
 
Posty: 2998
Dołączenie: 14 Sty 2005 18:40
Moje BMW: BMW 330d '10

Re: zerwany łańcuch E90 318D n47d20a 143 PS

Postprzez qwertykk » 04 Lut 2014 13:43

Jak nie ma ryzyka, skoro jest dokładnie taki sam rozrząd? tak dla info?
qwertykk
 
 
 
Posty: 795
Dołączenie: 28 Sty 2012 17:23
Moje BMW: Było E91 320d, Jest E61 525d

Re: zerwany łańcuch E90 318D n47d20a 143 PS

Postprzez Matrix2013 » 04 Lut 2014 13:50

Wymień rozrząd przed wsadzeniem nowego silnika i nie będzie ryzyka - W wersji C wymieniasz łańcuchy i zębatki. Koszty wymiany przy wyjętym silniku to praktycznie tylko koszty części. Z nowym rozrządem nie ma prawa się zerwać.
Awatar użytkownika
Matrix2013
BMW Klub Polska
BMW Klub Polska
 
Posty: 105
Dołączenie: 15 Maj 2013 17:15
Moje BMW: E91 LCI 320xd 2010

Re: zerwany łańcuch E90 318D n47d20a 143 PS

Postprzez damian91x » 04 Lut 2014 14:08

silnik kupie za 3,5tys za wymiane rozrządu krzyczą mi 2 tys do 2,5 tys czyli nadal wychodzi mnie 6 tys czyli na jedno wyjdzie jak doleci dwumasa dobrze mowie czy nie ??
damian91x
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
 
Posty: 2
Dołączenie: 04 Lut 2014 13:07
Moje BMW: BMW E90 318d 2008r

Re: zerwany łańcuch E90 318D n47d20a 143 PS

Postprzez Mlodzik18 » 04 Lut 2014 14:11

qwertykk napisał(a):Jak nie ma ryzyka, skoro jest dokładnie taki sam rozrząd? tak dla info?


No a co ma piernik do wiatraka? Przecież chodzi o stop z którego wykonane są dane podzespoły silnika.
Mlodzik18
 
 
 
Posty: 2998
Dołączenie: 14 Sty 2005 18:40
Moje BMW: BMW 330d '10

Re: zerwany łańcuch E90 318D n47d20a 143 PS

Postprzez Mlodzik18 » 04 Lut 2014 14:13

damian91x napisał(a):silnik kupie za 3,5tys za wymiane rozrządu krzyczą mi 2 tys do 2,5 tys czyli nadal wychodzi mnie 6 tys czyli na jedno wyjdzie jak doleci dwumasa dobrze mowie czy nie ??


No dobrze, ale w Twoim obecnym silniku prawdopodobnie masz też do wymiany głowicę. Sprawdzałeś to w ogóle? Czy tylko słuchasz co Ci mówią mechanicy "na czuja"? Robierz ten silnik i zobacz jak to w środku wygląda. Jeśli pękła głowica to zapomnij o naprawie, bo to się mija z celem moim zdaniem. Lepiej mieć fabryczny silnik i tylko wymienić rozrząd. Jak tutaj ktoś coś źle Ci poskłada to będziesz wiecznie narzekał.

Masz też inne wyjście, wymień silnik i sprzedaj auto, kup sobie beznynę, albo coś, tam łańcuchy się nie zrywają ;)
Mlodzik18
 
 
 
Posty: 2998
Dołączenie: 14 Sty 2005 18:40
Moje BMW: BMW 330d '10

Re: zerwany łańcuch E90 318D n47d20a 143 PS

Postprzez Matrix2013 » 04 Lut 2014 14:22

damian91x napisał(a):silnik kupie za 3,5tys za wymiane rozrządu krzyczą mi 2 tys do 2,5 tys czyli nadal wychodzi mnie 6 tys czyli na jedno wyjdzie jak doleci dwumasa dobrze mowie czy nie ??


Za tyle to robią z wyjęciem silnika/skrzyni biegów. A rozrząd i tak musisz wymienić na nowy w każdym silniku (w C same zębatki bez wałka).
Awatar użytkownika
Matrix2013
BMW Klub Polska
BMW Klub Polska
 
Posty: 105
Dołączenie: 15 Maj 2013 17:15
Moje BMW: E91 LCI 320xd 2010

PoprzedniaNastępna

Powróć do E90, E91, E92, E93

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] oraz 10 gości

cron