• Reklama

BMW E90 2.0 diesel 2006

M47T2 (318d, 320d), M57T2 (325d, 330d, 330xd), N45 (316i, 320si), N46 (318i, 320i), N51 (328i, 328xi), N52 (323i, 325i, 325xi, 328i, 328xi, 330i, 330xi), N54 (335i), S65 (M3)

Moderatorzy: Panfil - BMW Klub Polska, trzastek, mattiss, Nurek, Rufio, Wlodi

BMW E90 2.0 diesel 2006

Postprzez hubi2000 » 09 Lip 2012 09:53

Witam was wszystkich jako nowy uzytkownik bede chcial kupic BMW E90 2.0 diesel 2006r 130tys
doszly mnie sluchy ze trzeba uwazac na zapadki kolektora ssacego bo moga narobic balaganu
czy mozna jakos to zweryfikowac przed zakupem ?

ps: tez slyszalem ze mozna zdemontowac te zapadki czy bedzie to mialo wplyw na prace silnika
hubi2000
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
 
Posty: 7
Dołączenie: 09 Lip 2012 09:40
Moje BMW: BMW E90 2.0 diesel

Re: BMW E90 2.0 diesel 2006

Postprzez rasta78 » 09 Lip 2012 10:15

:mad2: :search:

a poza tym już widzę tych kupców co rozkręcają kolektory , eg-ery i turba w celu weryfikacji stanu technicznego :mrgreen:
Awatar użytkownika
rasta78
 
 
 
Posty: 519
Dołączenie: 01 Lut 2011 13:21
Miejscowość: Poznań
Moje BMW: E91 320dA 163 KM

Re: BMW E90 2.0 diesel 2006

Postprzez hubi2000 » 09 Lip 2012 10:18

no to sie dowiedzialem
hubi2000
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
 
Posty: 7
Dołączenie: 09 Lip 2012 09:40
Moje BMW: BMW E90 2.0 diesel

Re: BMW E90 2.0 diesel 2006

Postprzez wyspiarz.wolin » 09 Lip 2012 10:41

wywal klapki :) tylko podczas tej roboty zmień jeszcze uszczelki kolektora ssącego, bo tak czy siak to ściągasz a ich koszt jest niewielki i tyle, zostaw cały układ sterowania i odkręć po prostu klapki od pręcików i poskładaj wsio z powrotem bez klapek i tyle. Nowsze modele już nie mają tego "cudu" techniki

http://allegro.pl/uszczelki-kolektora-s ... 24856.html to te uszczelki potrzeba ci 4 komplety.


pzdr. Łukasz
wyspiarz.wolin
 
 
 
Posty: 1124
Dołączenie: 04 Cze 2012 14:35
Moje BMW: E90 2007, 328i, 172KW

Re: BMW E90 2.0 diesel 2006

Postprzez hubi2000 » 09 Lip 2012 10:48

wyspiarz.wolin napisał(a):wywal klapki :) tylko podczas tej roboty zmień jeszcze uszczelki kolektora ssącego, bo tak czy siak to ściągasz a ich koszt jest niewielki i tyle, zostaw cały układ sterowania i odkręć po prostu klapki od pręcików i poskładaj wsio z powrotem bez klapek i tyle. Nowsze modele już nie mają tego "cudu" techniki

http://allegro.pl/uszczelki-kolektora-s ... 24856.html to te uszczelki potrzeba ci 4 komplety.


pzdr. Łukasz


dziekuje kolego za info :)
przesiadam sie z octavi wiec wszystkiego od nowa trzeba sie uczyc :)

powiedz mi jeszcze te klapki za co odpowiadaja i czy nie bedzie to mialo wplywu na prace silnika ?
hubi2000
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
 
Posty: 7
Dołączenie: 09 Lip 2012 09:40
Moje BMW: BMW E90 2.0 diesel

Re: BMW E90 2.0 diesel 2006

Postprzez wyspiarz.wolin » 09 Lip 2012 10:54

za "zawirowanie" powietrza, niby ma to lepiej mieszać powietrze z paliwem, ale w praktyce generalnie nic to nie zmieni tak naprawdę :), poczytaj ludzie to robią masowo na świece, powstają nawet firmy specjalizujące się w tym. A jak się urwie to ta klapka leci do silnika a jak tam doleci to już nie bedzie wesoło :) i koszty roboty silnika oscylowac bedą na kilka K zł :)

kupa ludzi to robi na całym świecie to nie jest odosobniony przypadek :), no i fakt ze bmw w nowszych modelach nie stosuje już klapek też o czymś świadczy :)

alternatywą jest zmienianie kolektora co okolo 120-150k km, koszt koło 2k, albo wywalić klapki :)


pzdr. Łukasz
wyspiarz.wolin
 
 
 
Posty: 1124
Dołączenie: 04 Cze 2012 14:35
Moje BMW: E90 2007, 328i, 172KW

Re: BMW E90 2.0 diesel 2006

Postprzez hubi2000 » 09 Lip 2012 11:06

czyli od razu po zakupie wywalic klapki i miec spokojna glowe :)
hubi2000
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
 
Posty: 7
Dołączenie: 09 Lip 2012 09:40
Moje BMW: BMW E90 2.0 diesel

Re: BMW E90 2.0 diesel 2006

Postprzez wyspiarz.wolin » 09 Lip 2012 11:10

nie musisz odrazu ale weź to pod uwagę przy jakimś przeglądzie itp, generalnie nie ma reguly mogą urwać sie jutro a nie muszę przez kolejne 5 lat :), tak czy siak jak wywalisz śpisz spokojnie :), jednym sie urywały przy około 100k a np moj kolega co ma e90 2.0d po chipie na 200km ma zrobione juz 240k km i nie wywalał klapek bo nie wiedział :)

ja osobiscie jeszcze nie wywalałem bo nie mialem kiedy teraz mam 2 tyg urlopu wracam do domu w niedziele i chyba zamówię uszczelki i sie do mojego mechanika wybiorę niech wywali ten shit :)



pzdr. Łukasz
wyspiarz.wolin
 
 
 
Posty: 1124
Dołączenie: 04 Cze 2012 14:35
Moje BMW: E90 2007, 328i, 172KW

Re: BMW E90 2.0 diesel 2006

Postprzez hubi2000 » 09 Lip 2012 11:21

Wole od razu i miec z glowy problem niz pozniej plakac po nocach :)
hubi2000
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
 
Posty: 7
Dołączenie: 09 Lip 2012 09:40
Moje BMW: BMW E90 2.0 diesel

Re: BMW E90 2.0 diesel 2006

Postprzez hubi2000 » 09 Lip 2012 12:31

Wiem ze moze nie ten dzial ale ogolnie polecacie te autko ?
hubi2000
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
 
Posty: 7
Dołączenie: 09 Lip 2012 09:40
Moje BMW: BMW E90 2.0 diesel

Re: BMW E90 2.0 diesel 2006

Postprzez wyspiarz.wolin » 09 Lip 2012 12:47

ja tam długo go nie mam ale śmiga się zarąbiście :), miałem póki co jedną akcje ale to chyba po prostu błąd załapał komp i tyle wsio wróciło do normy błędów brak itp auto śmiga jak wcześniej jutro jadę je zawirusować :)

pzdr. Łukasz
wyspiarz.wolin
 
 
 
Posty: 1124
Dołączenie: 04 Cze 2012 14:35
Moje BMW: E90 2007, 328i, 172KW

Re: BMW E90 2.0 diesel 2006

Postprzez rasta78 » 09 Lip 2012 12:56

hubi2000 nie że się uprzedziłem do Ciebie i witam na forum , ale ręce opadają na Twoje pytania.

Pierwsze zadajesz pytania, o których było już pełno informacji.
Potem sie pytasz czy przy zakupie da się sprawdzić klapy kolektora - no niby jak chcesz to zrobić - rozebrać kogoś auto :nienie:
A na koniec na forum BMW pytasz czy ktoś poleca BMW ? hmm.

Aby nie być do końca tym złym :D powiem ,że warto kupić ale koszty utrzymania są wyższe od aut z grupy VW (a Ty takie miałeś)- szczególnie skody.
Dodatkowo auto jest bardziej skomplikowane konstrukcyjnie więc więcej rzeczy może się posypać.
Wracając do klap to ja swoje sprawdziłem i nie mają luzu , wiec nie wyrzucałem ale pewnie za jakiś czas to zrobię.

Proszę poczytaj forum zanim zapytasz , już na pierwszej stronie jest pełno przypadków co się standardowo w tych modelach psuje i jak sobie poradzić.
Np : słabe turba, termostaty, wzmacniacze antenowe, otwierające się szyby w kalpie e91itd - to taki standard tych wersji.
Awatar użytkownika
rasta78
 
 
 
Posty: 519
Dołączenie: 01 Lut 2011 13:21
Miejscowość: Poznań
Moje BMW: E91 320dA 163 KM

Re: BMW E90 2.0 diesel 2006

Postprzez hubi2000 » 09 Lip 2012 13:34

Przepraszam za zamieszanie :(
hubi2000
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
 
Posty: 7
Dołączenie: 09 Lip 2012 09:40
Moje BMW: BMW E90 2.0 diesel

Re: BMW E90 2.0 diesel 2006

Postprzez azajec » 09 Lip 2012 18:47

Awatar użytkownika
azajec
 
 
 
Posty: 458
Dołączenie: 02 Sie 2009 17:03
Miejscowość: Przemysl
Moje BMW: E90 320d 2005


Powróć do E90, E91, E92, E93

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: bartolini9, leptonhead oraz 17 gości