Skocz do zawartości

jak tuningować bmw 325e 2,7ccm


Witek bmwica 89

Rekomendowane odpowiedzi

Tylko jaki jest sens wyciskac z niej cokolwiek wiecej? Mysle ze ma wystarczajaco duzo mocy. Jezeli nie to zostaje ///M-ka :wink:

 

Pozdrawiam

duzo? przeciez to tylko ok 120-130 koni.

ale baza jest bardzo dobra.zmieniasz gore silnika,kolektor.przeplywke od 3.5,odciazyc tloki i juz powinienes miec okolo 190 kucy.

jak dodasz smt6 i walki to okolo 220.

 

jak cos to wejdz na www.beemka-klub.pl i jest obszerny temat o przerobkach ety.pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, po prostu dodajesz mu tego co zabrala mu fabryka - powietrza :D, a jak dodasz tez paliwa to ..... sam miod :D, naprawde eta to bardzo wdzieczny silnik niestety zdlawiony na potrzeby amerykanskiego rynku.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo silnik mial spelniac bardzo rygorystyczne normy na amerykanskim rynku,pozatym jest strasznie ekonomiczny.

Kilka przerobek i jest kosmicznie szybki

Tak jak jest wyzej,poczytaj na forum beemka klubu , opisujemy nasze przerobki i efekty.

WARTO!!! - kilka osob w bardzo mocnych seryjnych autach juz to wie ;)

slawo@antserwis.pl

gg 1041



PROJEKT SZYBKA ETA STAGE 2

http://img516.imageshack.us/img516/8284/113863664644f590e20953anv7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem w ECIE zmieniona glowice ale nie wiem na jaka (robil to poprzedni wlasciciel w Helmutowie).

W kazdym razie sama zmiana glowicy dala duzy prezyrost mocy (mialem porownanie z kolegi autem)

 

Warto wiec zainwestowac w przerobki ET`y

 

Czy ktoś już wyprzedza seryjne 325i przerobioną Etą inwestując mniej niż 1500zl?

 

Z tego co wiem to ETA zrobi to bez problemu i to z mala roznica - bedzie zyc dluzej niz 2.5. Z prostego powodu - blok ET`y jest niezniszczalny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to ETA zrobi to bez problemu i to z mala roznica - bedzie zyc dluzej niz 2.5. Z prostego powodu - blok ET`y jest niezniszczalny

 

Nie pytam czy to ZROBI tylko czy ktoś JUŻ to ZROBIŁ w Polsce?

I inwestycja poniżej 1500zl, bo za tyle można sobie sprawić silnik M20B25.

NSW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to ETA zrobi to bez problemu i to z mala roznica - bedzie zyc dluzej niz 2.5. Z prostego powodu - blok ET`y jest niezniszczalny

 

Nie pytam czy to ZROBI tylko czy ktoś JUŻ to ZROBIŁ w Polsce?

I inwestycja poniżej 1500zl, bo za tyle można sobie sprawić silnik M20B25.

 

Za 1500zl to w ogole ciezko cos zrobic w silniku

A w 2.5 nie bedziesz mial takiego momentu jak w ECIE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponizej 1500 pln nie da rady grzebnac tak seryjnej ety zeby wyprzedzala 325i bo:

- glowica o numerze 885 to koszt 1200 pln za sprawdzona z gwarancja kompletna - do tego dolot, wtryski, przeplywka, wiazka i komp zeby przejsc na Motronika 1.3 (lacznie ok 600-700 pln) i uszczelki (pod glowice tylko oryginlal BMW - 160 pln, sruby 100 pln komplet) - czyli koszt to ponad 2000.

 

- glowica o koncowce 731 (na stara ete) kompletna ok 600-800 pln, reszta jak wyzej.

 

Oczywiscie zakladajac ze wszystko robisz sam. Ale ogolnie po wizycie na hamowni i tak sa to tanie konie.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w 2.5 nie bedziesz mial takiego momentu jak w ECIE

 

No i co to daje? W żadnym wypadku Eta nie daje rady 325i, bo wydłużone przełożenie tylnego mostu nie pozwala. A jak zmienisz most na krótki, to za krótkie biegi się robią i też w tyle...

NSW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w 2.5 nie bedziesz mial takiego momentu jak w ECIE

 

No i co to daje? W żadnym wypadku Eta nie daje rady 325i, bo wydłużone przełożenie tylnego mostu nie pozwala. A jak zmienisz most na krótki, to za krótkie biegi się robią i też w tyle...

 

zapraszam na wiosne na jakis spocik - pewnie bedzie Borsk

w tej chwili e36 325i bez vanosa do ok 130 zostaje na dlugosc auta,a to dopiero poczatek przerobek

slawo@antserwis.pl

gg 1041



PROJEKT SZYBKA ETA STAGE 2

http://img516.imageshack.us/img516/8284/113863664644f590e20953anv7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w serii zabija moment obrotowy, po prostu ciagnie od samego dolu, no i spalanie seryjnej jest niemozliwe - moj rekord 5,8 przy sredniej predkosci 90-100km/h.

slawo@antserwis.pl

gg 1041



PROJEKT SZYBKA ETA STAGE 2

http://img516.imageshack.us/img516/8284/113863664644f590e20953anv7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.