• Reklama

Gasnie na wolnych obrotach

M40 (316i, 318i), M41 (318tds), M42 (318i, 318is, 318ti), M43 (316g, 316i, 318i), M43TU (316i), M44 (318i, 318is, 318ti), M50 (320i, 325i, 325is), M51 (325td, 325tds), M52 (320i, 323i, 323ti, 328i), S50 (M coupe, M roadster, M3), S50US (M3), S52 (M coupe, M roadster, M3), S54 (M coupe, M roadster)

Moderatorzy: Panfil - BMW Klub Polska, mattiss, Nurek, CICHY525

Gasnie na wolnych obrotach

Postprzez nyga2 » 03 Sty 2006 14:22

od jakiegos czasu po odpaleniu silnika skakaly obroty (po nagrzaniu silnika do polowy wskaznika przestawaly) i teraz zupelnie gasnie na wolnych obrotach czy juz ma temperture czy nie,a jak sie do daje gazu jest wszystko ok przyspiesza ok nie dlawi sie nie przerywa tylko mu wrzucic luz podczas jazdy i spadaja obroty i gasnie,E36 318is coupe 1992r
jezelki ktos cos wie mial cos takiego prosze podac tez koszt naprawy
nyga2
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
 
Posty: 15
Dołączenie: 03 Sty 2006 14:17
Miejscowość: Mazowieckie

j.w.

Postprzez belgus » 03 Sty 2006 15:34

Witam
Temat juz byl wiele razy :P
Silnik krokowy ,a takze przewody do tego silnika /dolot/,plus szczelnosc ukladu dolotowego.
To na poczatek
pozdrawiam
belgus
 
 
 
Posty: 2732
Dołączenie: 09 Lut 2005 13:16
Miejscowość: warszawa

Postprzez BTB BIŁGORAJ » 03 Sty 2006 15:40

Witam. Na twoim miejscu sprawdzilbym sonde lambda. U mnie dawala ona takie objawy o ktorych piszesz.
BTB BIŁGORAJ
 
 
 
Posty: 95
Dołączenie: 16 Kwi 2005 22:24
Miejscowość: Biłgoraj

Postprzez Boggy e36 » 03 Sty 2006 15:43

funkcja szukaj się kłania :nienie: ...
no ale pierwszy raz.. silnik krokowy !!!
zanurz go na noc w benzynie ekstrakcyjnej i rano wysusz i póżniej nalej WD 40 (nie żałuj) mi pomogło na pół roku póżniej znowu i do dziś mam problem z głowy.
witam na forum.
Awatar użytkownika
Boggy e36
 
 
 
Posty: 2391
Dołączenie: 31 Gru 2005 13:47
Miejscowość: Szczecin-Police
Moje BMW: >e46 323i 98<

dzieki za odpowiedz

Postprzez nyga2 » 03 Sty 2006 17:06

korzystalem z szukania i przejrzalem 1000 postów :search:
dzieki za odpowiedz ja go wyjac? czy jest trudno?
nyga2
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
 
Posty: 15
Dołączenie: 03 Sty 2006 14:17
Miejscowość: Mazowieckie

Postprzez Boggy e36 » 03 Sty 2006 18:33

zdejmujesz 2 przewody gumowe z tej gruszki (silniczka) i odpinasz kostkę elektroniczną i wysówasz silniczek z gumowej obejmki na której jest zamocowany,czas operacji 1,5 minuty......ale następnym razem będzie krótszy :twisted2:
Awatar użytkownika
Boggy e36
 
 
 
Posty: 2391
Dołączenie: 31 Gru 2005 13:47
Miejscowość: Szczecin-Police
Moje BMW: >e46 323i 98<

Postprzez marcinjuve » 03 Sty 2006 19:42

panowie u mnie też sie własnie zaczeło takie cos robic także gdzie jest ten silnik krokowy
Awatar użytkownika
marcinjuve
 
 
 
Posty: 292
Dołączenie: 29 Wrz 2005 09:37
Miejscowość: Rzeszów
Moje BMW: BMW e36 318i - 1993 M40
BMW e46 320d - 2001 M47N

Postprzez Boggy e36 » 03 Sty 2006 20:34

marcinjuve napisał(a):...gdzie jest ten silnik krokowy


rozumiem że masz silnik M40 ?
otwierasz maskę,stajesz na wprost,po prawej na wysokości kolektora dolotowego jest taka owalna srebrna "gruszka" boscha (obok bagnetu do sprawdzania oleju,dochodzą do niej 2 węże gumowe (z powietrzem) i wtyczka na 2 kabelki,cała ta gruszka zamocowana jest na gumowej obejmie.

należy przeczyścić i po kłopocie.
Awatar użytkownika
Boggy e36
 
 
 
Posty: 2391
Dołączenie: 31 Gru 2005 13:47
Miejscowość: Szczecin-Police
Moje BMW: >e46 323i 98<

Postprzez marcinjuve » 03 Sty 2006 20:52

Tak jest to m40. To jest ta gruszka koło bezpieczników czy ta koło akumulatora? Aha i czy mogło sie w niej coś poprzestawiac bo dotykłąem to dzis i rusząłem lekko ta gume . Czy mogło sie to od tego zepsuć . I najwazniejsze jak to naprawić.
Awatar użytkownika
marcinjuve
 
 
 
Posty: 292
Dołączenie: 29 Wrz 2005 09:37
Miejscowość: Rzeszów
Moje BMW: BMW e36 318i - 1993 M40
BMW e46 320d - 2001 M47N

Postprzez łazik » 03 Sty 2006 21:06

marcinjuve napisał(a):Tak jest to m40. To jest ta gruszka koło bezpieczników czy ta koło akumulatora? Aha i czy mogło sie w niej coś poprzestawiac bo dotykłąem to dzis i rusząłem lekko ta gume . Czy mogło sie to od tego zepsuć . I najwazniejsze jak to naprawić.


jak stoisz od strony bezpieczników to po prawej stronie,między kolektorem ssącym a ścianką od kabiny,troszkę pod spodem.nic niepopsujesz a jak coś dotykałeś i się poprzestawiało to może masz jakiś wąż nieszczelny,lub pęknięty i łapie lewe powietrze!.pozdro :norty:
klepało ale przestało!!!
łazik
 
 
 
Posty: 408
Dołączenie: 02 Sie 2005 14:50
Miejscowość: góry stołowe

Postprzez Boggy e36 » 03 Sty 2006 21:18

marcinjuve napisał(a):Tak jest to m40. To jest ta gruszka koło bezpieczników czy ta koło akumulatora? Aha i czy mogło sie w niej coś poprzestawiac bo dotykłąem to dzis i rusząłem lekko ta gume . Czy mogło sie to od tego zepsuć . I najwazniejsze jak to naprawić.


zajrzyj 5 postów do góry w tym temacie tam opisałem naprawę

P.S czytaj wszystkie posty a nie tylko te ostatnie!
Awatar użytkownika
Boggy e36
 
 
 
Posty: 2391
Dołączenie: 31 Gru 2005 13:47
Miejscowość: Szczecin-Police
Moje BMW: >e46 323i 98<


Powróć do E36

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości