WYMIANA SWIEC ZAROWYCH

M54 (3.0i), M57 (3.0d), M57TU (3.0d), M62 (4.4i, 4.6is), N62 (4.4i, 4.8is)

Moderator: Kruk

WYMIANA SWIEC ZAROWYCH

Postprzez dj.zali » 25 Lis 2011 22:43

JAK W TEMACIE PANOWIE MUSZE WYMIENIC 3 SWIECE ZAROWE W MOJEJ BUNI TERAZ PYTANKO CZY ODBYWA SIE TO DOKLADNIE TAK JAK W PODANYM LINKU PONIZEJ CZY JAKOS INACZEJ? Z GORY DZIEKUJE ZA POMOC I POZDRAWIAM

http://www.maxbimmer.pl/gosc/TEMP2/Wymi ... ku-m57.pdf
Awatar użytkownika
dj.zali
 
 
 
Posty: 38
Dołączenie: 31 Maj 2010 17:12
Miejscowość: Wabrzezno / Londyn
Moje BMW: BMW X5 2005 DIESEL SPORT

Re: WYMIANA SWIEC ZAROWYCH

Postprzez olorob X5 » 26 Lis 2011 07:33

Tylko ze swiece wymienia sie wszystkie a nie tylko 3 z 6 szt.Bo inaczej czeka cie za jakisgora tydzien przy dosc mroznych nocach wymiana juz wszystkich bo padna.Szkoda czasu pieniedzy i nie potrzebnie na robionej sobie pracy.
Awatar użytkownika
olorob X5
 
 
 
Posty: 520
Dołączenie: 10 Cze 2010 16:44
Miejscowość: --UK--
Moje BMW: BMW X5 3.0 d z 2006 roku w pakiecie sport
od miesiaca X6 3.5d xdrive Banan na buzi..

Re: WYMIANA SWIEC ZAROWYCH

Postprzez dj.zali » 26 Lis 2011 08:37

wiem wiem kolego mam juz 6 kupionych tylko musze je wymienic tylko jak narazie zastanawiam sie czy sama wymiana odbywa sie w taki sam sposob jak w przedstawionym linku powyzej? :-)
Awatar użytkownika
dj.zali
 
 
 
Posty: 38
Dołączenie: 31 Maj 2010 17:12
Miejscowość: Wabrzezno / Londyn
Moje BMW: BMW X5 2005 DIESEL SPORT

Re: WYMIANA SWIEC ZAROWYCH

Postprzez olorob X5 » 26 Lis 2011 13:39

Wszystko tak samo poza jedna roznica w x musisz wyciagnac cala szuflade czyli podszybie wtedy jest super dostep.
Awatar użytkownika
olorob X5
 
 
 
Posty: 520
Dołączenie: 10 Cze 2010 16:44
Miejscowość: --UK--
Moje BMW: BMW X5 3.0 d z 2006 roku w pakiecie sport
od miesiaca X6 3.5d xdrive Banan na buzi..

Re: WYMIANA SWIEC ZAROWYCH

Postprzez dj.zali » 26 Lis 2011 14:00

dzieki za odp. troche roboty z tym jest :8) pozdrawiam
Awatar użytkownika
dj.zali
 
 
 
Posty: 38
Dołączenie: 31 Maj 2010 17:12
Miejscowość: Wabrzezno / Londyn
Moje BMW: BMW X5 2005 DIESEL SPORT

Re: WYMIANA SWIEC ZAROWYCH

Postprzez olorob X5 » 26 Lis 2011 15:42

Jak wiesz co z czym sie je kolego to czas potrzebny mi na wymiane klijetowi to 1h-max 1-30.
Amatorsko jak ci to zajmnie 3 lub 4h to ciesz sie tym ze zrobiles to sam bo jest troche grzebania ale twoj sukces bezcenny.
Tylko uwazaj przy wykrecaniu swiec i czasem nie zgob nakretek od Kolektora bo maja calkiem inny skok gwintu nie dopasujesz zadnej innej.
Jesli masz silny magnes to doluz go do pokretla i odkrecaj to tak profilaktycznie,ja to mam w warsztacie specjalna przedluzke magnetyczna do takich czynnosci...Powodzenia.
Awatar użytkownika
olorob X5
 
 
 
Posty: 520
Dołączenie: 10 Cze 2010 16:44
Miejscowość: --UK--
Moje BMW: BMW X5 3.0 d z 2006 roku w pakiecie sport
od miesiaca X6 3.5d xdrive Banan na buzi..

Re: WYMIANA SWIEC ZAROWYCH

Postprzez aquarel » 27 Lis 2011 16:06

dodatkowo warto zmienić uszczelniacze kolektora ssącego oraz obowiązkowo sterownik bez tego spalisz świece i robota pójdzie się walić :duh:
aquarel
 
 
 
Posty: 318
Dołączenie: 22 Maj 2010 07:03
Moje BMW: e65 3.0d,e39 3.0d

Re: WYMIANA SWIEC ZAROWYCH

Postprzez olorob X5 » 27 Lis 2011 16:59

Ale tu kolega sie myli(mowili mi w servisie gdy kupywalem swiece) ze wymiana sterownika ktory jest tylko w poliftach nie jest konieczna.Chyba ze po skanie wyskoczy blad sterownika a tak moze zostac ten sam.
Awatar użytkownika
olorob X5
 
 
 
Posty: 520
Dołączenie: 10 Cze 2010 16:44
Miejscowość: --UK--
Moje BMW: BMW X5 3.0 d z 2006 roku w pakiecie sport
od miesiaca X6 3.5d xdrive Banan na buzi..

Re: WYMIANA SWIEC ZAROWYCH

Postprzez aquarel » 27 Lis 2011 18:20

Ja mam inne zdanie, jeżeli sterownik pada to ciągnie za sobą świece i je pali no i jest problem dlatego że wymiana świec to nie mała robota zwłaszcza że trzeba podnieść dolot ja wymieniam sterownik oczywiście nie za każdym razem jeżeli jest fabryczny (od nowości)to musowo go zmień przy następnym podejściu do świec nie ma takiej konieczności. :cool2:
aquarel
 
 
 
Posty: 318
Dołączenie: 22 Maj 2010 07:03
Moje BMW: e65 3.0d,e39 3.0d

Re: WYMIANA SWIEC ZAROWYCH

Postprzez dj.zali » 27 Lis 2011 23:08

Chyba cos w tym jest co napisales moj blad ktory wyskoczyl to dokladnie
GLOW PLUG CYLINDER 1 ,2 ,3 ACTIVATION
Pamietam ze kiedys mialem tylko 1 i 2 teraz juz doszedl i 3 Tak sie zastanawiam czy to nie wlasnie sterownik powoli nie pada jak myslicie?pozdro
Awatar użytkownika
dj.zali
 
 
 
Posty: 38
Dołączenie: 31 Maj 2010 17:12
Miejscowość: Wabrzezno / Londyn
Moje BMW: BMW X5 2005 DIESEL SPORT

Re: WYMIANA SWIEC ZAROWYCH

Postprzez ArtPol74 » 28 Lis 2011 10:07

Znajdź Roger-Nysa na naszym forum ale nie koniecznie w naszym dziale (w wyszukiwaniu zaawansowanym wpisz jego nick). On takimi sprawami się zajmuje i dużo o tym pisał.
ArtPol74
 
 
 
Posty: 427
Dołączenie: 17 Sie 2011 06:46
Miejscowość: Węgorzewo
Moje BMW: Mazda626 2.0D,Audi100 2,3,Audi A6 2.5TDI R5,Mazda6 3.0. Teraz BMW (E53) x5 2003r po lifcie 3,0 D

Re: WYMIANA SWIEC ZAROWYCH

Postprzez aquarel » 28 Lis 2011 15:50

Zrób jak mówię i będziesz miał problem z głowy :cool2:
aquarel
 
 
 
Posty: 318
Dołączenie: 22 Maj 2010 07:03
Moje BMW: e65 3.0d,e39 3.0d


Powróć do X5 (E53)

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość