• Reklama

koszt przewodow wysokiego napiecia

Moderatorzy: mattiss, Nurek

koszt przewodow wysokiego napiecia

Postprzez no1wojtek » 14 Lip 2005 20:11

ile kosztuja przewody wysokiego napiecia i jakie najlepiej kupic do e 36 coupe 318is?????????
pozdrawiam wszystkich

Wojtek
no1wojtek
 
 
 
Posty: 198
Dołączenie: 08 Maj 2005 12:34
Miejscowość: lublin

Postprzez klos » 14 Lip 2005 20:15

Tu znajdziesz napewno cenne http://ekatalog.intercars.com.pl/
klos
 
 
 
Posty: 36
Dołączenie: 22 Sie 2004 10:52
Miejscowość: Jastrzębie Zdój
Moje BMW: E61 535d

Postprzez sarna1 » 14 Lip 2005 20:37

dobre przewody to ok 1000 pln - ale kupujesz i zapominasz na baardzo dlugo o problemie.
Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem
Teraz pora na AMG :D
sarna1
 
 
 
Posty: 1912
Dołączenie: 02 Maj 2003 23:12
Miejscowość: Słupsk
Moje BMW: od 1999 tylko BMW :) teraz ///M

Postprzez no1wojtek » 14 Lip 2005 22:03

dobre to znaczy jakiej firmy?
pozdrawiam wszystkich

Wojtek
no1wojtek
 
 
 
Posty: 198
Dołączenie: 08 Maj 2005 12:34
Miejscowość: lublin

Postprzez pawelk » 15 Lip 2005 07:33

ja ostatnio wymienilem, co prawda do 318 silnik M40, firma przewodów to NGK i zaplacilem 250 zł. Wcześniej miałem Bosch-a.
Awatar użytkownika
pawelk
 
 
 
Posty: 298
Dołączenie: 29 Gru 2004 08:35
Miejscowość: Rzeszów
Moje BMW: E36 318i M40 '93

Postprzez desmos » 15 Lip 2005 08:00

Z przewodami jest problem bo sa bardzo drogie do naszego slinika czyli 18 is 16v.
Janmor to wydatek 400 zł
NGK tak samo
Beru ponad 500
Bosch około 550
A kolega się pomylił bo w Inter Crasie nie mają w katalogu tych przewodów.
Jeżeli masz dobre fajki to jeszcze mozna przełozyc same kable ale musi to ktos zrobic kto ma do tego specjlana maszyne i podobno działa.
Ja jednak juz niedługo zdecyduje sie na NGK.Silnik odzyje jak nowy!!!!!!!!!!!!!!!!!
desmos
 
 
 
Posty: 148
Dołączenie: 26 Sty 2005 21:07
Miejscowość: WROCŁAW

Postprzez no1wojtek » 15 Lip 2005 17:52

a po jakim przebiegu nalezy zmienic te przewody??????????i czy mozna jakos sprawdzic czy te ktore mam obecnie sa jeszcze sprawne??
pozdrawiam wszystkich

Wojtek
no1wojtek
 
 
 
Posty: 198
Dołączenie: 08 Maj 2005 12:34
Miejscowość: lublin

Postprzez psychop » 15 Lip 2005 17:58

Odpalic silnik i popatrzec na przewody w zupelnej ciemnosci - dla wlasciwej lokalizacji mozna pomoc sobie latarka. Ja robilem to kiedys
po prostu w zamknietym garazu - UWAGA - jesli nie ma odprowadzenia
spalin na zewnatrz to wolno taki numer zrobic doslownie na kilkanascie
sekund, grozi zatrucie tlenkiem wegla !

Ewentualnie w nocy w jakims zaciemnionym miejscu.

Zuzyte przewody beda "swiecic" - albo beda widoczne iskrowe wyladowania albo korona (niebieska poswiata) wokol przewodow fajek etc.

Oba z efektow kwalifikuja element do wymiany.
Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice
>>> psychop's lab mike.xray.pl
psychop
 
 
 
Posty: 1146
Dołączenie: 16 Mar 2005 16:44
Miejscowość: Warszawa

Postprzez desmos » 15 Lip 2005 20:44

Dokładnie jak napisał Psychop, dodatkowo można sprawdzić je samemu czy maja odpwoiednia opornośc na przyrządzie. Nie da się okreslić po wieku przewodów czy są ok, czy nie nadają się juz do uzytku, po prostu silnik nie pracuje tak płynnie i równo jak powinien. Przewody mają to do siebie że wizualnie mogą wygladać dobrze, a jednak staraciły juz swoje parametry przewodzenia i są na smieci.
U mnie objawy to: szrapanie na zimnym silniku oraz w deszczowy dzień nierówna praca silnika .
W najblizszym czasie z pewnoscią je wymienię.
desmos
 
 
 
Posty: 148
Dołączenie: 26 Sty 2005 21:07
Miejscowość: WROCŁAW

Postprzez psychop » 15 Lip 2005 23:48

desmos & marta napisał(a):Dokładnie jak napisał Psychop, dodatkowo można sprawdzić je samemu czy maja odpwoiednia opornośc na przyrządzie. Nie da się okreslić po wieku przewodów czy są ok, czy nie nadają się juz do uzytku, po prostu silnik nie pracuje tak płynnie i równo jak powinien. Przewody mają to do siebie że wizualnie mogą wygladać dobrze, a jednak staraciły juz swoje parametry przewodzenia i są na smieci.
U mnie objawy to: szrapanie na zimnym silniku oraz w deszczowy dzień nierówna praca silnika .
W najblizszym czasie z pewnoscią je wymienię.


Objawy szarpania w wilgotne dni sa ewidentnym dowodem na utrate
wlasnosci izolacyjnych przewodow - duzo czesciej problemem jest
wszawa izolacja, niz wszawe przewodzenie. Parenascie kV przewodzi
chocby i po mokrym sznurku i w tym wlasnie problem :)
Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice
>>> psychop's lab mike.xray.pl
psychop
 
 
 
Posty: 1146
Dołączenie: 16 Mar 2005 16:44
Miejscowość: Warszawa

Postprzez ddendek » 22 Lut 2007 15:36

Nie pasuja do tego silnika M42 is inne przewody od innego auta bo strasznie drogie sa 500 zl u mnie ciezko odpala przewody nie wymieniane byly od poczatku jak mam 4 lata i to chyba od tego. Moze ktos ma takie uzywane niedrogo? GG 1710473 ddendek@o2.pl
ddendek
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
 
Posty: 8
Dołączenie: 01 Lis 2006 22:13
Miejscowość: Piotrkow Tryb

Postprzez PisioR » 22 Lut 2007 18:14

No niestety ... za te przewody trzeba zaplacic min 390 zl. Na ul. Narbutta 5a w Wawie pani powiedziala, ze do tego silnika trzeba je kupowac na sztuki. Za oryginalne 200 zl/szt :shock: Z tego co wiem to sa w kpl. NGK i boscha. Cena w intercarsie zaporowa. Na Narbutta ok 450 zl/kpl chyba bosch, czas oczekiwania 2-3 dni. Ja mam przewody Bremi i tez nadaja sie do wymiany. Jak ktos ma gdzies znizki bedzie taniej.

Moze ktos z was wie gdzie mozna kupic je taniej (zwlaszcza do is-a M42/M44)?!?!
Allegro odpada, bo komu chce sie czekac w przypadku ew. wymiany i meczyc ze starmi.
Pozdrawiam!!!
Michał
------------
...Może się nie znam, ale powinno być inaczej...
PisioR
 
 
 
Posty: 53
Dołączenie: 13 Lut 2007 21:38
Miejscowość: Warszawa/Radom
Moje BMW: E36 318is Coupe 1993


Powróć do Ogólnie o BMW serii 3

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości