Skocz do zawartości

Jak zdjac oslone kierownicy? Cos puka


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Hey

Mam taki przypadek ze jak nawet leciutko biore kiwrownica prawo-lewo to cos stuka tak jakby luzne bylo. Jak jade autem i sa wieksze nierownosci to stuka czasem...Musze zdjac oslone i pospradzac, moze cos jest luzne.

 

Jak zdjac oslone ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey

Mam taki przypadek ze jak nawet leciutko biore kiwrownica prawo-lewo to cos stuka tak jakby luzne bylo. Jak jade autem i sa wieksze nierownosci to stuka czasem...Musze zdjac oslone i pospradzac, moze cos jest luzne.

 

Jak zdjac oslone ?

 

Miałem niegdyś podobne objawy... http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=96480&highlight=

 

Myślę, że samemu czasem przy niektórych rzeczach lepiej nie grzebać...

 

A jak zdjąć osłonę zdaje się jest tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=95458&highlight=zdj%B1%E6+kierownic%EA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pare dni temu robilem regeneracje przekladni kierowniczej. PO tym nadal mam identyki jak mialem stuki. Tzn ze to przez cos innego :( eh

 

Obojetnie czy na postoju jak biore prawo-lewo to taki dzwiek jakby jakis luz byl, ale nie w osi tylko przy samej kierownicy, jakby kierownica byla zalozona i cos niedokrecone itp...cos takiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pare dni temu robilem regeneracje przekladni kierowniczej. PO tym nadal mam identyki jak mialem stuki. Tzn ze to przez cos innego :( eh

 

Obojetnie czy na postoju jak biore prawo-lewo to taki dzwiek jakby jakis luz byl, ale nie w osi tylko przy samej kierownicy, jakby kierownica byla zalozona i cos niedokrecone itp...cos takiego.

 

Też to mam. Wyraźnie w kabinie pod kierownicą. Nie wiem co to jest, ale się dowiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey

Juz dlugi czas mam ten problem ze jak jade po nierownosciach to przy kier cos mi puka u gory. Przekladnie niedawno regenerowalem cala wiec jest ok.

 

Dzisiaj zdjalem oslone kierownicy i pomachalem nia prawo-lewo i slysze ze przy samej gorze kier, tam gdzie jest zalozona jest jakis luz...bo jak biore prawo-lewo to stuka jakby luzne bylo...

 

Teraz pytanie, jak dojsc co tego miejsca gdzie jest kierw zalozona na drazek. Co trzeba odkrecac i czy to latwo zrobic...Musze sprawdzic czy czasem sruba glowna, ktora przykreca kierownice do drazka nie jest luzna.

 

Pomozcie Smile

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz odkręcić dwa Torxy z tyłu kierownicy, one trzymają poduszkę (kiera przed liftem). Po jej wyjęciu ukaże się śruba trzymająca kierownicę. Po lifcie zamiast torxów są dwie sprężyny. Zdejmujesz zaślepki i śrubokrętem musisz namierzyć te sprężyny. Nie jest to takie proste, trzeba odpowiednio nadusić, żeby odskoczyły.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.