• Reklama

Mam problem z odpalaniem na zimno a jak odpali to znacznie..

M47 (520d), M51 (525td, 525tds), M52 (520i, 523i, 528i), M52TU (520i, 523i, 528i), M54 (520i, 525i, 530i), M57 (525d, 530d), M62 (535i, 540i), S62 (M5)

Moderatorzy: trzastek, voshon, Kruk, dani3011

Mam problem z odpalaniem na zimno a jak odpali to znacznie..

Postprzez b3paweł » 24 Lut 2009 09:43

...kopci.Czy może to być wina paliwa czy pompa???

Pozdrawiam
b3paweł
 
 
 
Posty: 30
Dołączenie: 06 Lip 2007 07:30
Miejscowość: Dolnośląskie

Postprzez bosy77 » 24 Lut 2009 10:22

Za mało informacji, o Twojej usterce.
Opisz dokładnie co sie dzieje.

Pozdro
Awatar użytkownika
bosy77
BMW Klub Polska
BMW Klub Polska
 
Posty: 891
Dołączenie: 17 Sty 2008 16:38
Miejscowość: Warszawa
Moje BMW: było - E34 525TDS 93r., E34 540iA 1994 :)))
aktualnie E36 320i 97r.

A więc tak:aby odpalić muszę go bardzo długo kręcić.Ostatnio

Postprzez b3paweł » 24 Lut 2009 11:04

tak długa aż akumulator padł!!!Dziś rano kręciłem go zapalił,ale niepokojące jest to,że strasznie kopci nigdy tego nie miałem.Faktem jest jak to w tds,że jak ma mało paliwa to problem z odpaleniem.Przeważnie staram się żeby było dużo i tak jest dziś ponad 50 litrów.Nie jestem mechanikiem tylko ekonomistą więc dogłębnie nie określę co jeszcze jest nie tak.

Pozdrawiam
b3paweł
 
 
 
Posty: 30
Dołączenie: 06 Lip 2007 07:30
Miejscowość: Dolnośląskie

Postprzez 318tds » 25 Lut 2009 11:04

świece żarowe
"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
Awatar użytkownika
318tds
 
 
 
Posty: 474
Dołączenie: 27 Lut 2008 13:30
Miejscowość: małopolska
Moje BMW: E60 3.0d 2003r

Postprzez b3paweł » 25 Lut 2009 11:24

318tds napisał(a):świece żarowe

jesteś pewien???
b3paweł
 
 
 
Posty: 30
Dołączenie: 06 Lip 2007 07:30
Miejscowość: Dolnośląskie

Postprzez 318tds » 25 Lut 2009 15:03

Nie, nie jestem pewien.
ale też nie jestem mechanikiem tylko informatykiem!

P.S od czegoś trzeba zacząć

co do tego paliwa to skoro nie jesteś mechanikiem to skąd wiesz, że masz zepsutą pompkę w baku? U mnie na paru litrach odpala bez problemu

możesz mieć również zapowietrzony układ przez wtrysk albo nieszczelności w układzie i dlatego tyle kręci i przy tym musi dymić

Tak jak kolega wyżej napisał podaj więcej informacji
"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
Awatar użytkownika
318tds
 
 
 
Posty: 474
Dołączenie: 27 Lut 2008 13:30
Miejscowość: małopolska
Moje BMW: E60 3.0d 2003r

Postprzez b3paweł » 25 Lut 2009 18:12

Jedynie co mogę dodać,że to się dzieje rano jak jest zimny.Później w ciągu dnia jak się poruszam nie ma takiego problemu.Żadnych innych objawów nie ma bujania,tłuczenia a w moim mieście nie ma żadnego mechanika,który by się znał na tds-ach.

Pozdrawiam
b3paweł
 
 
 
Posty: 30
Dołączenie: 06 Lip 2007 07:30
Miejscowość: Dolnośląskie

Postprzez 318tds » 26 Lut 2009 16:47

Oczywiście czekasz aż zgaśnie vorgluhen albo pre. heating?
"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
Awatar użytkownika
318tds
 
 
 
Posty: 474
Dołączenie: 27 Lut 2008 13:30
Miejscowość: małopolska
Moje BMW: E60 3.0d 2003r

Postprzez marczello » 26 Lut 2009 20:23

Ja bym też obstawiał świece. U mnie była dobra tylko jedna i miałem to samo. Samochód zapalał po 1-2min kręcenia.
Trzy największe litery w całym uniwersum: B M W
Awatar użytkownika
marczello
 
 
 
Posty: 288
Dołączenie: 25 Lut 2009 19:44
Miejscowość: Rybnik
Moje BMW: Jest:
E66 740 - 2006r

Było:
E30-1988, E36-1992, E39-2001, X5-2002, E31 850i 1990, E53-X5 2006r


Powróć do E39

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 18 gości