Skocz do zawartości

2.8i prosze o rozszyfrowanie kodu bledu


ruti

Rekomendowane odpowiedzi

witam. podlaczalem dzis swoja bete pod komputer carsoft 6.1.4 i wyszly nastepujace bledy

silnik

83-crankshaft angle pulse generator

40- brake light switch/pedal value signal

AIRBAG

24 left satelit(sensor for sidebag) or ressure sensor passenger

16- belt switch,drivers side side

climatronik

1- temperature control wheel, right

nigdzie nie moge znalesc opisu kodow bledow do tego softu. jak ma kots prosze o link lub cos na pw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. podlaczalem dzis swoja bete pod komputer carsoft 6.1.4 i wyszly nastepujace bledy

silnik

83-crankshaft angle pulse generator

40- brake light switch/pedal value signal

AIRBAG

24 left satelit(sensor for sidebag) or ressure sensor passenger

16- belt switch,drivers side side

climatronik

1- temperature control wheel, right

nigdzie nie moge znalesc opisu kodow bledow do tego softu. jak ma kots prosze o link lub cos na pw.

 

Nr 1 - tak jak wyżej

2 - przełącznik świateł hamowania

3 - błąd lewej poduszki bocznej ,powietrznej,

4 - przełącznik pasów bezpieczeństwa - pasażer

5 - nie wiem

 

Opisu do CS raczej nie znajdziesz - trzeba interpretować samemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

83-crankshaft angle pulse generator

 

(cranks. to wał, a wałki to cams.) czujnik położenia wału korbowego

 

40- brake light switch/pedal value signal

AIRBAG

 

włącznik światła stop'u (ten pod pedałem hamulca)

 

24 left satelit(sensor for sidebag) or ressure sensor passenger

 

wydaje mi się że chodzi o czujnik zajęcia fotela (mata)

 

16- belt switch,drivers side side

climatronik

 

czujnik zapięcia pasów kierowcy

 

1- temperature control wheel, right

 

dziwna sprawa, bo w wolnym tłumaczeniu to czujnik temperatury koła, prawy - nie bardzo wiem o co może chodzić.

 

Proponuję abyś wykasował co się da a następnie napisz co pozostało, zapewne kod 24 pozostanie...

Bardzo Mocne Wrażenia;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec wykasowalem i pojechalem do domu i znowu podlaczylem i zostalo

83 i 40 reszty brak jka na razie.

83 to zeczywiscie w wolnym tlumaczeniu czujnik walu korbowego i czy to na pewno to???? czy nie walka rozzadu???

i czy np. blad 83 nie znika jak sie zapala auto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1- temperature control wheel, right

 

dziwna sprawa, bo w wolnym tłumaczeniu to czujnik temperatury koła, prawy - nie bardzo wiem o co może chodzić.

 

Proponuję abyś wykasował co się da a następnie napisz co pozostało, zapewne kod 24 pozostanie...

 

Może bardziej prawe pokrętło ustawienia temperatury :-)

 

pozdr

Mariusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

83-crankshaft angle pulse generator

 

(cranks. to wał, a wałki to cams.) czujnik położenia wału korbowego

 

zgadza się, crankshaft to wał korbowy, camshatf to wałek rozrządu

 

24 left satelit(sensor for sidebag) or ressure sensor passenger

 

wydaje mi się że chodzi o czujnik zajęcia fotela (mata)

 

Chodzi o lewy czujnik bocznych poduszek powietrznych lub czujnik zajęcia fotela pasażera (tzw. matę/wagę)

 

1- temperature control wheel, right

 

dziwna sprawa, bo w wolnym tłumaczeniu to czujnik temperatury koła, prawy - nie bardzo wiem o co może chodzić.

 

Ale ja wiem: to jest regulator/potencjometr do sterowania temperaturą (opis jak dla wersji sterowania klimatyzacji z kółkami, którymi reguluje się temperaturę). Ja mam klimatronik, a też mi taki sam błąd wyświetlało...

 

Proponuję abyś wykasował co się da a następnie napisz co pozostało, zapewne kod 24 pozostanie...

 

Też myślę, ze pozostanie...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepsze jest to ze dzis sprawdzalem skasowanie bledu na zgaszonym i zapalonym silniku i wogole bledu nr 83 i 40 mi nie skasuje.

o co chodzi z tym???

przeciez jak silnik nie chodzi to 83 powinno zniknac

 

Wcale nie... Wystarczy, że sterownik mierzy np. rezystancję obwodów i po tym "wyciąga wnioski", czy czujnik jest OK, czy nie... A do tego potrzebne jest przekręcenie kluczyka w stacyjce, a nie uruchomienie silnika...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.