Skocz do zawartości

Komfortowe sprężyny do 330d z plecakiem-EIBACH PRO KIT,s.2


Raceboy

Rekomendowane odpowiedzi

Muszę obniżyć auto, w związku z tym mam pytanie - jakie sprężyny będą najlepsze do daily drivera jakim jest 330d Touring. Pierwotnie chciałem wsadzić gwint, jak do tej pory we wszystkich autach które obniżałem, jednak gwint poza Vogtlandem ComftortLine jest mimo wszystko twardy. Dlatego chciałbym tylko obniżyć auto, ale z zachoawaniem jako takiego komfortu. O ile też obniżyć auto na samych sprężynach, by nie zmasakrować amortyzatorór, by koło 18 cali ładnie wypełniło nadkole?

Co proponujecie?

Prosiłbym o odpowiedzi znane Wam z autopsji, a nie wyczytane na innym forum czy zasłyszane od kolegi. Poruszam się tym autem na codzień, wyrosłem już z takiej gleby, że przód auta wciąga białe kreski na ulicy. Dlatego proszę o rozsądne opinie - o ile zrzucić auto niżej na samych sprężynach, oraz jakie konkretnie sprężyny włożyć?

Edytowane przez Raceboy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam tak

 

320d eibachy czarne na 15' dosc komfortowo /na wiekszych felach nie jezdzilo to auto/

323i na eibachach czerwonych jest komfortowo zima na 15, latem na 18 jest troszke ciezej pewnie lepsza opcja do latania na codzien by byly 17'

do kolejnego 320d mam juz na polce przyszykowane H&R na lato /kiedys jezdzilem na h&r bylo sztywno i twardo/

 

oraz rezerwowo lezy w garazu gwint kw...

 

mialem kiedys supersporty jak byla wieksza dziura to tak dobijal, strasznie miekkie byly

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmiana samych sprezyn w e46 (mialem eibach) to tragedia,auto gorzej sie prowadzi niz na ori i nieprzyjemnie skacze a lubie twardy zawias.mam teraz 330d z m pakietem i jest bajka...juz nigdy nie zmienie samych sprezyn!!!
kiedys e36 316,325 coupe...pozniej e46 320d
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wychodzi na to, że niby tak.

Jednak zastanawia mnie sama konstrukcja zawieszenia tylnego w sedanie a touringu. Czy sprężyny z sedana pasują do kombi -> chodzi mi o tył.

Bo że sprężyny z Mpakietu można zamontować na seryjne amory to już się dowiedziałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem Eibach Pro Kit , przód -30mm, tył -20mm. Podobno najbardziej komfortowe sprężyny na rynku poza Vogtlandem (ale niedostępnym w PL).

Tak więc jak na wiosne zamontuje to wkleje fote jak wyszło i opiszę, czy mi plomby wypadły, czy są na miejscu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego nie wiem co ty za eibachy miales ale ja na nich teraz jezdze i BARDZO sobie chwale...jezeli kolega szuka opcji komfortowej jest to bardzo dobre rozwiazanie... moze miales za komfortowo i to Ci przeszkadzalo :) jak tak to H&R, ta sama polka a sztywniejsze..

 

 

bardzo dobry wybor bedzie gicio :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem Eibach Pro Kit , przód -30mm, tył -20mm. Podobno najbardziej komfortowe sprężyny na rynku poza Vogtlandem (ale niedostępnym w PL).

Tak więc jak na wiosne zamontuje to wkleje fote jak wyszło i opiszę, czy mi plomby wypadły, czy są na miejscu ;)

 

:cool2:

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cos mam. Pierwsze dwa zdjecia na czerwonych eibachach seria Sportline, ostatnie zdjecie czarne eibachy nie wiem jakiej seri ale moga byc jak twoje...chyba tez bedziesz mial czarne

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images27.fotosik.pl/277/5cc4920861a05c79.jpg

 

 

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images33.fotosik.pl/443/8754cfe8735d974e.jpg

 

http://images34.fotosik.pl/438/68271dd9adeddca5.jpg

Edytowane przez premier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, zakładam je na seryjne amory. Te sprężyny są właśnie do tego manewru dedykowane :) Do sportowych amorków zalecane sa te czerwone Eibachy, o których pisał Premier.

Natomiast koszt :

 

http://allegro.pl/item531438873_sprezyny_obnizajace_bmw_3_e46_e_46_eibach_pro.html (to aukcja na jakiej wyczaiłem sprzedawce)

 

Ten sprzedawca ma więcej zestawów, nie wszystko jest po prostu wystawione. Napisałem maila czy ma co potrzebuję i okazało się, że ma.

Ja się z nim dogadałem i w promocji kupiłem je z przesyłką za 625pln :)

 

Jako ciekawostka - w sklepie z tuningowymi tematami w Poznaniu wołają za nie 895pln :duh:

 

http://www.prince.com.pl/index.php?act=show2&idSG=1720&idT=10105&modul=oferta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Sorry za odkopanie tematu, ale poskładałem wszystko w całość i mogę podzielić się wrażeniami.

 

Sprężyny obniżyły auto tak jak chciałem, z efektu wizualnego jestem bardzo zadowolony. Jak na razie nic nie urwałem i poza jednym atakiem progiem na leżącego policjanta (z kategorii osiedlowych morderców) jest super.

Natomiast apekt komfortu - miazga! Jest super. Nie spodziewałem się, że sportowe sprężyny mogą być tak fajne w jeździe codziennej. Auto usztywniło się na zakrętach, jednak absolutnie nic nie telepie budą na dziurach i nierównościach, nie mam wrażenia, że auto pęknie w koleinach, albo że wylecą mi plomby z zębów.

Zestaw Eibach Pro Kit mogę śmiało polecić każdemu, kto pragnie obniżyć auto bez utraty komfortu jazdy. Jest ciut sztywniej niż w serii, ale nadal komfortowo.

Jechałem z kolegą, który ma E46 na zawieszeniu z M pakietu i u mnie jest nawet wygodniej niż u niego.

Następnie (jako że już wiosna) wrzuciłem na auto 18tki z oponami 235/40R18. Przerabiałem już zestaw 225/40R18 i niby mikro różnica, a efekt znakomity. Też jest miękko i porównywalnie z 225/45R17. Na 225/40R18 już troszke tyłek boli.

 

Obiecane zdjęcia :

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images42.fotosik.pl/73/3c780b936470766a.jpg

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images46.fotosik.pl/77/30f32167e99603f7.jpg

 

%5B640%3A460%5Dhttp%3A//images49.fotosik.pl/76/50ed075ff2af71eb.jpg

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images45.fotosik.pl/77/708aca7666922722.jpg

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images50.fotosik.pl/77/951d48158bc0ea91.jpg

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images42.fotosik.pl/73/a31d9501af165fde.jpg

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images42.fotosik.pl/73/e4bc0d30c71c6067.jpg

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images41.fotosik.pl/73/7effcde8d2e9c1d3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie co do rozmiaru opon 235/40 w porównaniu do 225/40. Piszesz, że czujesz mikro różnice, na + czy - ? Na pewno 235 wygląda nieco lepiej ale jak z prowadzeniem i spalaniem, pogorszyły się nieznacznie ? Swoją drogą dość ładnie to wygląda tylko pewnie trzeba dużo bardziej uważać na progi i inne wystające niespodzianki z naszych jezdni.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.