Skocz do zawartości

Nie podaje paliwa


artur80

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam problem tego typu że jak wczoraj zgasiłe samochód i poszedłem do sklepu to jak już wróciłem po ok 10min to nie mogłem jej odpalić.Rozebrałem i zauważyłem że pompa nie podaje paliwa i nie dochodzi prąd bo pompe podłanczałem na krótko,a wczesniej pompa chodziła idealnie.I zastanawia mnie to że siadła z minuty na minute. Pomóżcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.

Przede wszystkim sprawdź bezpiecznik nr 18.

Obok skrzynki bezpieczników jest czarna pokrywka pod którą są trzy przekaźniki: biały, niebieski i pomarańczowy. Wysuń pomarańczowy przekaźnik wraz z podstawką i sprawdź czy pompka chodzi, gdy na przewód zielono-fioletowy podasz zasilanie +12V. Bedziemy pewni,że instalacja w aucie jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam problem tego typu że jak wczoraj zgasiłe samochód i poszedłem do sklepu to jak już wróciłem po ok 10min to nie mogłem jej odpalić.Rozebrałem i zauważyłem że pompa nie podaje paliwa i nie dochodzi prąd bo pompe podłanczałem na krótko,a wczesniej pompa chodziła idealnie.I zastanawia mnie to że siadła z minuty na minute. Pomóżcie

 

Nie do konca zrozumialem - pompa zapieta do 12V na krotko nie

pracuje? To by nie wrozylo dobrze.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Co za roznica ,gdzie podlaczyl na krotko/No chyba nie pod 220V/

Nie chodzi na krotko to znaczy,ze zlom1

Jest sporo ofert na allegro i ceny w miare

pozdrawiam

 

Otoz, niezupelnie przyjacielu :)

 

Jesli podpial np pod styk wyjsciowy przekaznika to zostaje jeszcze

podejrzany caly kawal przewodu przez dlugosc samochodu pare

stykow zlacz itp. Jedyna metoda "na pewniaka" to zapiecie sie

wprost do samej pompy pod tylna kanapa. Z moich doswiadczen

wynika ze tego typu usterki czesto powodowane sa przez amatorsko

zamontowane alarmy i immobilizery ktore odcinaja pompe paliwa i

wpinane sa w najdziwniejszych miejscach - stad dobrze jest sprawdzic

przez podanie napiecia BEZPOSREDNIO na koncowki pompy.

Nie dalej jak 3 tygodnie temu walczylem z identycnzym przypadkiem

w 635CSi.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie podłaczyłem pompe pod wyjęty akumulator i nie chodzi a także nie dochodzi prąd do pompy z instalacji.Ale czy jest to możliwe że padła bez żadnych wczesniejszych oznak?

Witam

Jest taka mozliwosc :(

Ale mam pytanie:Czy podlaczales pompe do jej gniazdka czy do konektorkowna pompie ?Bo jezeli do gniazdka to istnieje jeszcze szansa.ze miedzy konektorka mi pompy a jej gniazdkie na koszu jest przerwa.Ale to juz ostatnia szansa :(

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na bezpiecznik nr. 18 podaj zasilanie z akumulatora - tam zresztą przy skrzynce jest przewód zasilający przykręcony nakrętką na klucz 13. Podaj kabelkiem zasilanie i zmierz miernikiem a jeśli go nie masz to podłacz żarówkę pod te przewody przy baku ( brązowy i zielono-fioletowy) Jeżeli miernik pokaże 12V albo żarówka się zaświeci, to wepnij wtyczkę do baku i będziesz wiedział czy pompa chodzi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.