Skocz do zawartości

BMW E39 Brudny filtr paliwa i problem z samochodem!


Herodyn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.. okolo 1,5 tygodnia temu zaczely sie male klopoty... przy okolo 3800samochod przestal ciagnac dalej idlwiac sie zmuszony bylem odpuszczac wymuszajac zmiane biegu... powtorzylo sie todwa razy, potem to samo przy 3000a obecnie wystepuje przy okolo 2600-2700 i nie postepuje dalej. Na poczatku obawialem sie ze jest to skrzynia,... ale przemyslalem sprawe i odczucia byly takie jak by sie dlawil z braku paliwa... Przejrzalem pare postow i realoem i zamowilem orginalna pompe Pierburga. Zregenerowana pompa w fabrycznym serwisie z 2 letnia gwarancja parametrow. Chinczycy daja 1 rok na allegro i nie wiadomo z jakich materialow skladaja he he... Nowa stara ma nowy lub praktycznie nowy wirnik, szczotki, smiglo itp.. wiec sadze, ze to bedzie ok. - Cena 250zl. Miedzy czasie znalazlem post z podobnym efektem ubocznym jak u mnie. Rozwiazaniem bym nowy czujnik cisnienia paliwa ktory wkecony jest do filtra paliwa. Ciekawym rozwiazaniem ktore zaadoptowalem do swoich testow bylo odpiecie wtyczki czujnika. Odrazu na desce pojawia sie fuel injection ale.... podobno komp troche jest oszukany i nie dozuje w granicach, tylko podaje ciagla duza dawke... Jezeli jest to czujnik samochod idzie bez tego czujnika jak buza... u mnie pomoglo na tyle, ze samochod jest szybszy od obecnego zolwia, ktory dawal sie krecic jedynie do 2500 . Obecnie do konca lecz oczywiscie bez fajerwerkow;) nie szarpie skrzynia! Dlatego w czasie oczekiwania na pompe (poniedzialek - wtorek) sztuczka pomaga w gladkim przemieszczaniu;) Skanowanie ktsem pokazalo, ze pompa mechaniczna dostaje za male cisnienie. Dzisiaj po 1400km od zakupu po ktorym wymienilem wszystkie filtry, ponownie wymienilem filtr paiwa ... Po wymianie zabralem sie jego serca przecinajac blacze.... Bylem w szoku, widzac cotakpotezny filtr przefiltrowal i jak sie zamulil!!! Oczywiscie stacje ktore wybieram sa ok inie rozwodze sie na ten temat. Dlaczego, bowidzac filtr widze twarz poprzedniego uzytkownika samochodu, ktory byl killerem i wszystko co sprawialo mi problemy do tej pory jak zwykle mialo swa przyczyne z poprzednim uzytkownikiem i jego podejsciem.... Gdzieon msial tankowac.. :( Wyciagnalem pompke w baku i przeczyscilem pyl zebrany na siatkowym filtrze... Niestety jest tylko troszczeczke lepiej, co pokazuje, ze pompka pod siedzeniem nie pompuje ale jak zacznie, to przynajmniej filtr nie bedzie oporny dbajac o jej kondycje. Dam oczywiscie info CDN :idea:

 

http://img4.imageshack.us/img4/9454/photo0448.th.jpg

KORZYSTASZ Z WIEDZY BMW KLUB POLSKA? PODZIEL SIĘ WIEDZĄ Z KLUBEM !
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa paliwa wyieniona i moge sie pochwalic, ze ponownie moj bimmer smialo odpiera ataki konkurencji z Ingolstadt :twisted: Wczoraj przed wymiana mailem juz krytyczny moment, kiedyE39 nie chcial zapalic naparkinguw centrm miasta :duh: byl tojuz2 przypadekw okresie 3-4 dni i wypraowalem metode;) przekrecajac kluczyk w pozycje I uruchamialem po 15 sec... ale tym razem dopiero za 3 razem.. pompa umierala:) Doskonale sie skladalo, poniewaz mialem za 3h umowiona kolejke u znajomych w zakladzie . Przed ostateczna wymiana ponownie zmierzylismy cisnienie ktore obecnie wynosilo 1,23 bara... Po wymianie i wyczyszczeniu przewodowpaliwowych przed pompa cisnienie skoczylo do 4,0-4,1bar a silnik pomimo zimowej aury wyraznie czuje wiosne :8) Edytowane przez Herodyn
KORZYSTASZ Z WIEDZY BMW KLUB POLSKA? PODZIEL SIĘ WIEDZĄ Z KLUBEM !
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Fajnie, włożyłeś coś ciekawego do forum :wink:

Czy można sprawdzić ciśnienie jakie podaje pompa za pomocą laptopa i interfejsów dostępnych na allegro ?? :) Czy jest to zadanie raczej dla wyspecjalizowanego serwisu ?

 

Za pomocą interfejsu od kolegi Nerwusa sprawdzisz, co więcej sprawdzisz jeszcze wiele innych rzeczy :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich.

dołącze sie do tematu z pewnym spostrzezeniem,przedwczoraj wymienilem filtr paliwa w swoim aucie. mialem podobne objawy tzn przerywanie i dławienie w okolicach 3tys obrotow. kolega rozpoczynajacy temat narzekał na poprzedniego własciciela auta pytajac siebie "gdzie on tankował" - jakie było moje zdziwienie gdy po obejrzeniu filtra ktory był zamontowany poprzednio samochodzie stwierdziłem ze jest to ORYGINALNY filtr zamontowany przy produkcji data na filtrze to koniec roku 96... prawie 250 tys km i nadal dało sie jezdzic bez wiekszych problemow. ciekawe czy ten ktory zamontowałem tez tyle wytrzyma;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestescie nieeeeeewiarygodni :jawdrop: Trudno mi pojac, jak mozna tak traktowac samochod :mad2: .....hmmm kiedy studiowalem zarzadzanie, nie uczyli mnie tej metody oszczedzania pieniedzy :norty:
KORZYSTASZ Z WIEDZY BMW KLUB POLSKA? PODZIEL SIĘ WIEDZĄ Z KLUBEM !
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.