• Reklama

Instrukcja do bmw e46

M43TU (316Ci, 316i, 318Ci, 318i), M47 (318d, 320d), M47TU (318d, 318td, 320Cd, 320d), M52TU (320Ci, 320i, 323Ci, 323i, 328Ci, 328i), M54 (320Ci, 320i, 325Ci, 325i, 325ti, 325xi, 330Ci, 330i, 330xi), M56 (325Ci, 325i), M57 (330d, 330xd), M57TU (330Cd, 330d, 330xd), N40 (316Ci, 316i, 316ti), N42 (316i, 316ti, 318Ci, 318i, 318ti), N45 (316Ci, 316i, 316ti), N46 (316i, 316ti, 318Ci, 318i, 318ti), S54 (M3, M3 CSL)

Moderatorzy: mattiss, Nurek

Postprzez tudm » 08 Maj 2007 12:49

Markiew napisał(a):tudm jeszcze jedna sprawa gdzie kupowałeś kierunki do swojej beti. Ja mam pomarańczowe z przodu i chciałbym zmienić a te twoje są takie jak lampy przednie :) nie dymione tylko normalne i o takie właśnie mi chodzi.


Kierunki - mam ten komfort, że były zmienione na firmy DEPO z homologacją, przednie i boczne. Jak chcesz to mam oryginały żółte do wypchnięcia ;).
Myślę, że do kupienia na allegro i ogólnie sklepach motoryzacyjnych.
Mogę Ci dać dokładne namiary z pudełka, bo te oryginalne są tam spakowane.


Instrukcję mam: 2001r, silniki:320i,325i,325xi,330i,330xi.

Navi rok: 2000r i 2004r.

Mam w domu coś jeszcze jak komuś bardzo zależy wyślijcie mi priv.
TUDM: DYNAVIN - 05 wrzesień: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=50504&start=720

Allegro: E46 kierunkowskazy,światła przednie i tylne wszystko oryginał Bosch.
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1849130

http://www.zmianakoloruauta.pl
Awatar użytkownika
tudm
 
 
 
Posty: 1151
Dołączenie: 28 Cze 2004 15:26
Miejscowość: Stalowa Wola / Biłgoraj

Postprzez Markiew » 10 Maj 2007 14:11

dzieki tudm za wypowiedz. Co do kierunków to mam pomaranczowe z przodu i mysle wlasnie o zmianie na srebrne.
Pozdrawiam Markiew
Markiew
Markiew
 
 
 
Posty: 47
Dołączenie: 27 Kwi 2007 09:15
Miejscowość: wawa

Postprzez mrd80 » 15 Maj 2007 19:19

Mam instrukcję po angielsku jeśli kogoś interesuje
mrd80
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
 
Posty: 5
Dołączenie: 07 Maj 2007 21:07
Miejscowość: Andrychów

Postprzez miros » 15 Maj 2007 22:39

mam po niemiecku do benzyny
te gusta conducir? BMW
miros
 
 
 
Posty: 560
Dołączenie: 22 Wrz 2006 21:20
Miejscowość: valencia-spain

Postprzez Markiew » 16 Maj 2007 08:58

chłopaki podeslijcie te instrukcje na rmarcus@op.pl a ja sproboje poprosic admina aby umieścił je na http://bmws.quotaless.com/index.html.
Z góry bardzo dziekuje i pozdrawiam Markiew
Markiew
Markiew
 
 
 
Posty: 47
Dołączenie: 27 Kwi 2007 09:15
Miejscowość: wawa

Postprzez rafalek1978 » 02 Cze 2007 23:40

Macie tutaj instrukcję do E46 po polsku.Może komuś się przyda.
http://rapidshare.com/files/34900171/In ... L.pdf.html
rafalek1978
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
 
Posty: 1
Dołączenie: 02 Cze 2007 23:34
Miejscowość: Śląsk

Postprzez riddick21 » 03 Cze 2007 07:37

rafalek1978 napisał(a):Macie tutaj instrukcję do E46 po polsku.Może komuś się przyda.
http://rapidshare.com/files/34900171/In ... L.pdf.html




Wielkie dzieki! :) :cool2:
riddick21
 
 
 
Posty: 484
Dołączenie: 11 Maj 2006 21:25
Miejscowość: Sosnowiec
Moje BMW: brak

Postprzez Markiew » 03 Cze 2007 08:26

rafalek1978 napisał(a):Macie tutaj instrukcję do E46 po polsku.Może komuś się przyda.
http://rapidshare.com/files/34900171/In ... L.pdf.html


WIELKIE DZIEKI rafalek1978. KAWAŁ DOBREJ ROBOTY :)
Markiew
Markiew
 
 
 
Posty: 47
Dołączenie: 27 Kwi 2007 09:15
Miejscowość: wawa

Postprzez mrd80 » 04 Cze 2007 20:19

Dzieki Wielkie :lol:
mrd80
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
 
Posty: 5
Dołączenie: 07 Maj 2007 21:07
Miejscowość: Andrychów

Postprzez _mario_ » 13 Sie 2007 15:18

Penie ze sie przyda 5 dych w kieszeni :-)
_mario_
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
 
Posty: 8
Dołączenie: 03 Sie 2007 12:12
Miejscowość: Płock

instrukcja

Postprzez zbigniewst » 13 Sie 2007 18:36

Wserwisie BMW kosztuje 52zl.
Ostatnio edytowany przez zbigniewst, 15 Wrz 2007 17:36, edytowano w sumie 1 raz
zbigniewst
 
 
 
Posty: 3372
Dołączenie: 02 Lip 2007 20:54
Miejscowość: Nowe/Swiecie

Jak to zrobić?

Postprzez maktronik » 15 Wrz 2007 14:37

Moze mi ktoś powiedzieć jak to ściągnąć?
maktronik
 
 
 
Posty: 37
Dołączenie: 11 Lip 2007 21:13
Miejscowość: Toruń

Postprzez tudm » 16 Wrz 2007 10:22

Klikasz na link, po prawej na dole klikasz "free", potem pod napisem: "No premium user. Please enter" wpisujesz podane hasło i "download...." potem zapisz jako i gotowe.
TUDM: DYNAVIN - 05 wrzesień: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=50504&start=720

Allegro: E46 kierunkowskazy,światła przednie i tylne wszystko oryginał Bosch.
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1849130

http://www.zmianakoloruauta.pl
Awatar użytkownika
tudm
 
 
 
Posty: 1151
Dołączenie: 28 Cze 2004 15:26
Miejscowość: Stalowa Wola / Biłgoraj

Postprzez KESS » 18 Wrz 2007 13:50

Ja sobie kupiłem w ASO. Fajnie jest pobierac z sieci cos za co nie trzeba placic...
Pozdrawiam
Krzysiek
KESS
 
 
 
Posty: 187
Dołączenie: 24 Sie 2007 10:40
Miejscowość: zachodniopomorskie
Moje BMW: E46 318d 2003

Postprzez Mike68 » 18 Wrz 2007 15:36

KESS napisał(a):Ja sobie kupiłem w ASO. Fajnie jest pobierac z sieci cos za co nie trzeba placic...


Wpadłem na forum przypadkowo i zasysam :lol: ciekawe co tam w niej pisze , niby mam grube książki jak auto było kupowane więc może to to samo ??
Mike68
 
 
 
Posty: 2891
Dołączenie: 26 Cze 2006 21:08
Miejscowość: małopolska
Moje BMW: VW Caravelle ;)

PoprzedniaNastępna

Powróć do E46

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Nest oraz 24 gości