Skocz do zawartości

Brak cieplego powietrza od strony kierowcy


waski9227

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Mam problem z moja bmw 325 tds. Otoz od strony kierowcy nie leci cieple powietrze nawet po wylaczeniu klimatyzacji i ustawieniu temperatury na 30 stopni. Od strony pasazera jest wszystko ok dziala jak powinno. Napomne tez ze elektrozawor od cyrkulacji jest bez gumek bo sie rozsypaly. Nie wiem dlaczego ale gumki byly popekane. Wiec jak elektrozawor jest niesprawny to dlaczego od strony pasazera cieple powietrze leci a od kierowcy nie!!! Pomozcie dzieki i pozdrawiam!! Edytowane przez waski9227
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pstryknę fotkę komory silnika i pokażecie mi gdzie są te elektrozawory ;) Musze je obadac :)

 

Zanzaczylem je mniej wiecej na fotce zapozyczonej z google. Sa to dwa magczine urzadzenia o wygladzie zamnietej rurki z wchodzacymi do niej wezami mniej wiecej pod kolektorem w miejscu zaznaczonym na foto.

http://img69.imageshack.us/img69/4075/elektrowc0.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super dzięki:) Czy one mogą wydawać takie rytmiczne " stuki" ?Bo b.często zimą gdy ogrzewanie jest włączone słyszę delikatne ale rtmiczne "stuki" i właśnie się zastanawiam czy to mogą być te elektrozawory...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WASKI

u mnie nieraz sie blokuje ten od pasazera i leci ciepłe biore klucz od kuł 2 razy trzepne czekam 3 min i leci zimne tak wiec przynajmniej u mnie to zdaje egzamin

 

co do stukania hmmmmm on sie albo zamyka albo otwiera to stukanie jest mozliwe moze styki sa zasniedziale i trzeba je preparatem kontakt potraktowac

POZDRAWIAM !!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak to są te elektrozawory musisz odkręciś opaski na wężach i wyjdzie bo są one wciśnięte w taką gumę... zawory te to poprostu elektromagnesy które po podaniu zasilania czyli włączeni stacyjki zamykają zawory a jak ustawisz na wiew na ciepłe powietrze to zawory się otwierają jeden jest od lewej a drugi od prawej strony kabiny...

naprawiałem kiedyś taki zawór u mnie w aucie bo też jeden cały czas puszczał gorące powietrze bo jak się okazało puściła uszczelka i płyn dostał się do cewki która skorodowała i miała przerwę... przewinąłem całą cewkę na nowo i uszczelniłem wszystko siliconem... i działa kilka lat

sprawdź czy masz sprawne cewki każda ma 18 ohm czyli razem około 32 ohm jak podłączysz miernik do wtyczki zaworów wszystko będzie jasne

sa w gnieździe trzy bolce i o ile pamiętam to środkowy jest to wspólny plus a zewnętrzne to poszczególne cewki...

 

jakby co to mam takie zawory na zbyciu w idealnym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.