Skocz do zawartości

Odkrylem cos nowego przy moich problemach z obrotami.


lskora

Rekomendowane odpowiedzi

No wiec jest to tak:

 

Odpalam auto to ma 1700. I pierwsze 300 metrow sie duzi. Pozniej jak sie rozgrzeje obroty na jalowym 1700 lub skacza od 1300 do 2000 to zalezy (niestety nie wiem od czego)

 

Nowa sonda, nowy przeplywomierz, przeczyszczony silnik krokowy zadnej roznicy. Dzisiaj sprawdze jeszcze przepustnice przepustnice i czujnik tempereatury. Przepustnica jest na górze pod tą taką obudową silnika?

 

Juz sam nie wiem czy sie smiac z tego auta czy plakac.

 

Moze z ta kontrolka to mi sie przewidzialo. Tylko zawsze gasla od razu teraz gazsnie po 10 minutach od zapalenia samochodu.

 

ALE ZAOBSERWOWALEM KOLEJNE RZECZY.

 

Aha no i jak juz pisalem, gdy odłączam przeplywomierz obroty wskakuja na 0,9 ale auto i tak sie dusi i spalanie na liczniku i tak rosnie do nieskonczonosci.

 

Dzisiaj wracam z miastsa i mowie odpale i jeszcze cos tam zobacze i przy wylaczonym radyjku usłyszałem pod maskatakie 5 sekndowe bulgotanie wody, probuje jeszcze raz i znowu to samo) przy gaszeniu za kazdym razem na koniec sie trzesie

 

Aha i jak stoje i wlacze na kompie spalanie to rosnie do nieskonczonosci tak co sekunde sie zmienia 10,1 10,2 10,3 ..........22,4 22,5 i doszło do 32 i juz mi sie znudzilo temu przygladac...

 

Ma ktos jakies pomysły?

 

Jak trzeba ustawic ten przepustnice? Moze do od tego?

Edytowane przez lskora
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Co do maksymalnego skrętu kół to tak właśnie jest,że jak kierownica jest skręcona do oporu to silnik spada z obrotów bo zwiększa się jego obciążenie przez pompę wspomagania,która jest zasilana przez silnik.Wiesz,że wygląda to jak byś miał problem z elektryką a nie z machaniką.Mierzyłeś jakie masz ładowanie akumulatora?Może regulator napięcia poleciał?

PS.Tak tylko głośno myśle.

 

Pozdrawiam.

http://images49.fotosik.pl/48/b15dcef712d56319.jpg


..."The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing"...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak go sprowadzilem mial obroty 1200 bez szalenswta i jezdze tak juz rok i teraz zaczelo mu odbijac. Jednej swiecy nie moge w ogole wykrecic (3 wymienilem, czwartta chyba krzywo wkrecona, ale czy to mogloby byc powodem tego wszystkiego) Przewody zaraz sprawdze bo zaczelo sie wszystko od deszczu i pozniej wygladalo jakby padl akumulator a moze gdzies sie wilgoc dostała. Ale wymienilem akumulator i odpala bez problemu nawet jak deszcz spadnie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zeby ustawic przepustnice to trzeba cos zdejmowac jakoms obdowe czy cos? Bo ja tego niegdzie nie widze? Kiedy bede wiedzial ze jest zamknieta?

Do regulacji przepustnicy sluzy srubka,ktora sie opiera o dzwignie.Po prostu odkrec ja troche ,tak zeby dzwignia osiagnela swoj najnizszy punkt i dalej zeby sie nie cofnela.Wtedy masz pewnosc ,ze przepustnica jest zamknieta..Mozesz teraz leciutko oprzec dzwignie o srubke dokrecajac ja leciutko az dotknie dzwigni.Jezeli obroty beda dalej flowaly dokrecaj ta srubke powolutku az sie ustapilizuja i nie bedzie falowal.Nie przejmuj sie ,

jezeli silnik bedzie chodzil nierowno,bo moze byc zwalona pompa paliwa,czyli slabe cisnienie na listwie wtryskowej.Regulujac ta srubke ,jednoczesnie ustawiasz czujnik przepustnicy w odpowiednim polozeniu.

Nie len sie ,do roboty!!! :P

Napisz jak zrobisz.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.