Skocz do zawartości

Wymiana pompy wtryskowej w e46 320d


dymian1

Rekomendowane odpowiedzi

Ja bym brał po regeneracji(jakaś gwarancja),używana nie wiadomo w jakim stanie i czy długo pochodzi.Co do wymiany to koszt około 200zł.Jest trochę zabawy przy wymianie i lepiej zlecić to fachowcom.A jakie masz objawy z samochodem,jak się to dzieje,dymi,nie ma mocy?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zeszłym roku wymieniałem wtryskiwacz,ale najpierw mechanik mówił że mam uszkodzoną pompę(dziwne objawy ale za dużo tłumaczyć)wtedy koszt wymiany tak jak mówiłem.Okazało się że to jednak wtryskiwacz,a nie pompa(koszt 150zł).Roboty przy wymianie jest prawie tyle samo jak przy wymianie wtrysku,tak przynajmniej on mówił.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym brał po regeneracji(jakaś gwarancja),używana nie wiadomo w jakim stanie i czy długo pochodzi.Co do wymiany to koszt około 200zł.Jest trochę zabawy przy wymianie i lepiej zlecić to fachowcom.A jakie masz objawy z samochodem,jak się to dzieje,dymi,nie ma mocy?

 

Juzkiedys o tym pisałem. Ruszyłem. Puscilem za szybk sprzegło, samochód zgasłi i do dzisiaj juz go nie odpalilem. Byłem na kompie u elektryka. I powiedzieli ze na 99 % pompa :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może tylko pompa paliwowa ci poszła, ta która znajduje się w zbiorniku.

Były:

E30 324d '87

E36 325td '91

E36 318tds '96

Passat B5 1,9 TDI '97

E46 320d '00

Audi A4 1,9 TDI Multitronic '03

Mazda 6 1,8 '05

E46 320d '03

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może tylko pompa paliwowa ci poszła, ta która znajduje się w zbiorniku.

 

Sprawdzałem pompe paliwową. I jest dobra bo podaje paliwo....

 

A tak wogóle czy ktos juz dawał swoj samochod do takigo warsztatu ja M-Auto serwis w Opolu ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że chodzi to nie do końca znaczy że jest dobra, musi też wytwarzać odpowiednie ciśnienie. Przynajmniej u mnie tak było w 318tds że pompa paliwowa w zbiornkiu chodziła, ale nie wytwarzała odpowiedniego ciśnienia, i auto za cholere nie chciało odpalić.

Były:

E30 324d '87

E36 325td '91

E36 318tds '96

Passat B5 1,9 TDI '97

E46 320d '00

Audi A4 1,9 TDI Multitronic '03

Mazda 6 1,8 '05

E46 320d '03

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wracam od mechanika i jestem niesamowicie wku....y.Pompa wtryskowa mi poszła,nie wytwarza cisnienia.Mam tak samo auto nagle zgasło i nie chciało odpalić.Prawdopodobnie głowiczka siedzi która kosztuje 1200zł.Teraz szukam pompy po regeneracji i mam jedną za 1850zł z półroczną gwarancją.Nie wiem czy to dobra cena bo się nie orientuję.W poniedziałek jeszcze pojadę do firmy wujka która się zajmuje regeneracją pomp i zobaczę za ile on mi naprawi moją.A tak przy okazji ile może być warta uszkodzona pompa bo wiem że niektóre firmy to odkupują.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wracam od mechanika i jestem niesamowicie wku....y.Pompa wtryskowa mi poszła,nie wytwarza cisnienia.Mam tak samo auto nagle zgasło i nie chciało odpalić.Prawdopodobnie głowiczka siedzi która kosztuje 1200zł.Teraz szukam pompy po regeneracji i mam jedną za 1850zł z półroczną gwarancją.Nie wiem czy to dobra cena bo się nie orientuję.W poniedziałek jeszcze pojadę do firmy wujka która się zajmuje regeneracją pomp i zobaczę za ile on mi naprawi moją.A tak przy okazji ile może być warta uszkodzona pompa bo wiem że niektóre firmy to odkupują.

 

Jak nagle zgasło ??

Przypadek podobny do mojego ??

Ja normalnie ruszajac puscilem za szybko sprzegło i auto zgaslo. Do dzis nie odpaliło......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas jazdy na czwartym biegu przy prędkości około 80-90km/h,wyprzedzłem nie wariując tylko spokojnie i tu nagle małe szarpnięcie(zgasł silnik).Próba odpalenia nic nie dała.Rozrusznik kręci normalnie,nic nie cyka i nie rzęzi.Wrażenie takie jakbym nie miał paliwa.Myślałem że to pompa paliwa,a tu wielkie zdziwienie.Pompa wtryskowa nie wytwarza cisnienia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas jazdy na czwartym biegu przy prędkości około 80-90km/h,wyprzedzłem nie wariując tylko spokojnie i tu nagle małe szarpnięcie(zgasł silnik).Próba odpalenia nic nie dała.Rozrusznik kręci normalnie,nic nie cyka i nie rzęzi.Wrażenie takie jakbym nie miał paliwa.Myślałem że to pompa paliwa,a tu wielkie zdziwienie.Pompa wtryskowa nie wytwarza cisnienia.

 

no to u mnie było tak samo tylko podczas ruszania :-(

Kurde.... Mamy normalnie pecha.

Sie zastanawiam czy nie oddac samochodu do serwisu Boscha do Czestochowy. Robert Anioł. Mial juz ktos z nimi do czynienia ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dymian1 mam dobrą wiadomość dla Ciebie no i być może dla mnie.Mianowicie wczoraj wieczorkiem rozmawiałem ze znajomym mechanikiem i powiedziałem mu co jest grane.Oto jego słowa:pompa nie może tak gwałtownie sama z siebie stanąć,może paść jedna sekcja ale auto by dalej jechało tylko byłoby słabe.Poza tym w moim przypadku one miało siłe i nie szarpało to było podczas wyprzedzania(duża prędkość obrotowa),podobnie jak u ciebie.Cały problem polega na tym że został zerwany klin na wałku który napędza pompe(zobacz na realoem).Silnik kręci jak trzeba a pompa nie jest napędzana,nie ma ciśnienia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dymian1 mam dobrą wiadomość dla Ciebie no i być może dla mnie.Mianowicie wczoraj wieczorkiem rozmawiałem ze znajomym mechanikiem i powiedziałem mu co jest grane.Oto jego słowa:pompa nie może tak gwałtownie sama z siebie stanąć,może paść jedna sekcja ale auto by dalej jechało tylko byłoby słabe.Poza tym w moim przypadku one miało siłe i nie szarpało to było podczas wyprzedzania(duża prędkość obrotowa),podobnie jak u ciebie.Cały problem polega na tym że został zerwany klin na wałku który napędza pompe(zobacz na realoem).Silnik kręci jak trzeba a pompa nie jest napędzana,nie ma ciśnienia.

 

Oby to było to. Jutro zawioze samochód i myśle że wszytko się okaże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Wracam do tematu. U mnie stało się to samo wczoraj sobie ruszam, zmieniłem z 1 na dwa i nagle auto zgasło i już nie odpaliło, wcześniejsze objawy tak jak u was, auto nie było słabsze tylko nagle zgasło i nie mam pojęcia co się stało. Co się w końcu u was okazało?????
BAYERISCHE MOTOREN WERKE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Mi początkowo wyszło, że mam tylko padnięty zawór na pompie, a później stopniowo okazało się, że moduł padł i dotego głowica w pompie i jeszcze inne rzeczy.
BAYERISCHE MOTOREN WERKE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dymian1 mam dobrą wiadomość dla Ciebie no i być może dla mnie.Mianowicie wczoraj wieczorkiem rozmawiałem ze znajomym mechanikiem i powiedziałem mu co jest grane.Oto jego słowa:pompa nie może tak gwałtownie sama z siebie stanąć,może paść jedna sekcja ale auto by dalej jechało tylko byłoby słabe.Poza tym w moim przypadku one miało siłe i nie szarpało to było podczas wyprzedzania(duża prędkość obrotowa),podobnie jak u ciebie.Cały problem polega na tym że został zerwany klin na wałku który napędza pompe(zobacz na realoem).Silnik kręci jak trzeba a pompa nie jest napędzana,nie ma ciśnienia.

 

Nie wiem co to za mechanik, ale chyba mial na mysli pompy starego typu, w VP 44 siada odrazu sterownik

Xdrive

Koder

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.