Skocz do zawartości

Bmw E 64 645 ci szukam fachowca do tego modelu


michalpakue63

Rekomendowane odpowiedzi

wyswietla mi sie kontrolka zolta wysoka emisja zanieczyszczen pokazuje sie ikonka silnika przy sprawdzeniu kompem wyswietla dwa bledy blad

29FE SYSTEM POWIETRZA DODATKOWEGO ILOSC ZA MALA ORAZ

2A08 UKLAD POWIETRZA WTORNEGO RZAD 2 ILOSC POWIETRZA ZA MALA....GDZIE SZUKAC PRZYCZYNY CO WYMIENIC CO SPRZWDZIC

jedna rada kolegi z forum to;

Masz problem z dodatkowym dolotem powietrza. Z czasem zapycha się ta rurka nagarem olejowym i wyskakuje błąd. Ogólnie operacja wyczyszczenia tego jest trudna ze względu na dostęp do niej ( mieści się ona z tyłu silnika przy ścianie grodziowej)

Generalnie można to wyczyścić jeszcze na samochodzie. Problem pojawia się bo nagar zaczyna twardnieć bo dodatkowo ma styczność ze spalinami. Musisz zaopatrzyć się w "narzędzie" z filmu albo coś podobnego i zrobić to samemu albo oddać komuś kto już to przerabial TAKZE SZUKAM KOGOS KTO TO ZROBI OCZYWISCIE ZA ZAPLATA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to system powietrza wtornego :wink: najpierw sprawdz czy dziala pompka ktora jest za zderzakiem od strony pasazera badz posluchaj czy po odpaleniu na zimnym ja slychac chodzi jakas minute :wink: zeby wyczyscic ten uklad trzeba by wyciagnac silnik przy okazji zrobic uszczelniacze i rurke :wink:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Operacja trudna i nie ciekawa. Dostęp do rurek jest albo po wyjeciu silnika albo tym narzędziem. Znajdują sie one na tyle obu głowic i do nich wchodzą na całą długość prawie. Oddaj auto komuś kto już miał z tym do czynienia. Sam zestaw nazywa sie AGA N62 SECONDARY AIR CLEANER. Uważaj na podróbki bo się okaże że szczotka zostawiła włoski w kanale i bedzie [BAD].

Ogólnie cala filozofia polega na zalaniu kanałów jakimś płynem do rozpuszczenia nagaru i przeczyszczenia tego szczotką. Przedmuchac dobrze powietrzem i uważać zeby plyn nie zostal w cylimdrach

Jak mówiłem ciezka sprawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zadzwoń do R-POWER-a z OPOCZNA , gościu robi te kanały powietrza wtórnego bez wyciągania silnika , problem nie jest z głównym kanałem który leci przez całą głowice a kanalikami łączącymi go z wylotem zaworów wylotowych , mają one 4mm średnicy i zapiekają sie jak długo sie czeka z wy mianą uszczelniaczy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...
Witam od pewnego czasu też wyskakuje mi błąd P0491 i P0492 .Wyczytałem na forach że to przez zatkane kanały dolotowe powierza wtórnego i trzeba to wyczyścić i tu sie zaczynają schodki.A np.nie można by było zalać tych kanałów preparatem do czyszczenia EGR i odczekać aż sie nagar rozpuści a potem wszystko wydmychac sprężonym powietrzem.Co wy na to,macie jakies sugestie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.