Skocz do zawartości

jak deaktywować/ograniczyć EGR komputerem?


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
  • Odpowiedzi 86
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

No to chyba tak zostawie, u mnie po ograniczneiu DIS-em nie ma absolutnie żadnej różnicy, nagrzewa się tak samo, silnik chodzi identycznie jak wcześniej.

Przynajmniej kolektor będzie czystszy ;)

 

Kolektor brudzi się od turbo, nie od EGR.

 

Jeżeli nie słychać różnicy, to pewnie niewiele daje samo ograniczenie w DIS. Czy po ograniczeniu dawki, w INPIE zmienia się dawka powietrza, jaką powinien otrzymać silnik, czy zmienia się dawka powietrza którą otrzymuje silnik na wolnych obrotach, tak aby było tyle co powinno być czy nie dzieje się nic? Chwilowo nie mam możliwości bawić się DISem, bo coś mi nie chce zadziałać i nie wiem czy się w to pchać..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Numer błędu nic nie mówi, raczej masz problem z DIS. No chyba że ktoś się bawił softem w sterowniku silnika i coś odnośnie EGR poprzestawiał.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto jest na bank po programie. Błędy ecu rozpoznaje jak należy na odłączenie EGR reaguje bo wali błędem. Niestety moim DIS nie mogę pokombinować z EGR muszę sprawdzić na innej. Moja jest z DPF, może temu nie ma opcji DIS z mienić ustawień EGR-u? Resztę DIS ogarnia czyli np reset przepływki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Numer błędu nic nie mówi, raczej masz problem z DIS. No chyba że ktoś się bawił softem w sterowniku silnika i coś odnośnie EGR poprzestawiał.

Nawet jak ktoś zmieniał w sofcie cokolwiek mającego związek z egr to nie ma wpływu na zmiany adaptacyjne DIS ...one nie zapisują Sie we flashu ;)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Dla niewtajemniczonych mały przewodnik krok po kroku:

 

 

Dla starych wyjadaczy może to być śmiesznie proste natomiast dla ludzi zaczynających z tym zabawę może to być czarna magia. Sorry za tempo filmiku ale na touchpadzie robota idzie jak krew z nosa.

 

Zauważyłem też u siebie, że DIS wywalił jakieś błędy, o których INPA nie informuje. Muszę to obadać w DIS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
  • 2 miesiące temu...

DIS pomału odchodzi w zapomnienie a jego instalacja, predkosc dzialania i obsluga to masakra

Teraz każdy może szybko i wygodnie zainstalować ISTA D i działać jak w serwisie BMW

Poniżej instrukcja z YT jak to zrobic w ISTA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • Zasłużeni forumowicze
DDE6 i DDE7 z DPF nie da sie już nic ograniczyć mimo że menu nadal dostepne (według instrukcji w ISTA mniej niż 1% dostepna korekcja) EGR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam koledzy,

 

Teraz ja odgrzeję nieco kotleta, potrzebuję zasięgnąć wiedzy.. Mam fizycznie zaślepiony EGR, komputer wywala Check Engine. W disie max mogę ustawić 40g/stroke - więcej nie przyjmuje, niestety nadal wywala checka. Co mi pozostaje? Spróbuję jeszcze z ISTĄ-D, chociaż nie mam obycia z tym program, spróbuję coś na chomiku znaleźć.. Jest szansa, że istą przejdzie? Jeśli nie to co pozostaje? Za wskazówki bardzo dziękuję ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Najlepiej to naprawić EGR , ja bym nigdy nie usunoł całkowicie EGR silnik na wolnych obrotach chodzi jak traktor lub w starym dieslu z lat 80-tych

juz nie wspomnę że zbyt wysoka temperatura spalania może wypalić dziure w dnie tłoka , jak ktos usuwa programowo EGR to powinien skorygować mapy

nie tylko zaslepić egr , korygowanie programowo DIS/ISTA do 40% to ok ale nie całkowicie zaślepienie ,

ISTA ci nic nie pomoże nadal w nowszych modelch DDE będzie błąd EGR po zaślepieniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.