Skocz do zawartości

Kasowanie inspekcji


mkowal

Rekomendowane odpowiedzi

Przy wyłączonej stacyjce zmostkuj cienkim przewodem piny 7 i 19 a następnie włącz zapłon. Powinny zapalić się wszystkie lampki. Ja tak robiłem parę dni temu. Jeżeli to ci nie pomoże to pin 7 połącz z masą (np. do śruby przy amortyzatorach) i włącz zapłon.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

mam problem ze skasowaniem. Otoz robie jak kolega wczesniej napisal oraz tak jak wyczytalem na stronce http://www.epwik.com.pl/bmw/serwis.htm no i nie chce sie skasowac nic. W czym tkwi problem??

 

Wogole lampki nie gasna i nic sie nie dzieje

http://img177.imageshack.us/img177/7296/111eb2.jpg

Moje BMW i sprzecik audio

www.bts-bmw.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też miałem problemy ze skasowaniem ale to pewnie wina stykania kabelika wewnątrz wtyczki (otworów)

 

przeczyść dokładnie otworki w gnieździe i połącz 7 i 19 po czym zapodaj zapłon i poczekaj,

 

ja czekałem i czekałem wnerwiłem się i przy załączonym zapłonie wyciągnołem drucik i zadziałało :? czasem trzeba cierpliwości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mkowal napisał:

 

"Wymieniłem wczoraj olej w moim aucie i mam teraz problem.

Jak skasować inspekcję w BMW 320i 92' "

 

A co ma wspólnego inspekcja z olejem?

Nie myl INSPECTION z OIL SERVICE bo to dwie różne sprawy, a przy ich kasowaniu stosuje się różny czas zwierania pinów, jeśli nie masz urządzenia. Dla bezpieczeństwa, gdybyś pomylił piny, włącz szeregowo żarówkę od postojówek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki kluczyk ?

 

Taki:

http://www.allegro.pl/item115554254_bmw_kasowanie_inspekcji_olejowej_oil_insp.html

 

jeszcze jedno mnie ciekawi, czy po wykasowaniu oil inspection i service ma dalej swieciś ten malutki zegarek pomiędzy tymi napisami czy nie

 

zegarek to przeglad roczny. Go sie kasuje dokladnie tak samo jak inspekcje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wszystkich szanownych kolegow, uzytkownikow BMW - posluchajcie roznych rad i mojej tez: kupcie sobie na allegro taki drobiazg - kosc - do kasowania inspekcji i nie bedziecie miec problemow zadnych. Koszt niewielki bo od 25 zl. a bardzo przydatne - tak jak opony zimowki. Goraco polecam urzadzenie estetyczne w pudeleczku i nie zniszczy kompa. Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj po wielu zabiegach udało się w końcu skasować inspekcję. Przypomnę że próbowałem wielu metod i w końcu udało się :mrgreen:

 

U mnie wyglądało to tak:

 

Zapaliłem auto, następnie kabelek do pinu nr.7 potem do masy do akumulatora, kiedy na zegarku mineło 12 sek. odłączyłem najpierw masę potem pin 7 i zgasiłem auto. Po ponownym przekręceniu kluczyka zostały same zielone cegiełki :dance:

 

Na moim przykładzie ta metoda okazała sie skuteczna.

 

Powodzenia

http://img228.imageshack.us/img228/3276/tn1ir4.jpg


diamentschwartz metalic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj po wielu zabiegach udało się w końcu skasować inspekcję. Przypomnę że próbowałem wielu metod i w końcu udało się :mrgreen:

 

U mnie wyglądało to tak:

 

Zapaliłem auto, następnie kabelek do pinu nr.7 potem do masy do akumulatora, kiedy na zegarku mineło 12 sek. odłączyłem najpierw masę potem pin 7 i zgasiłem auto. Po ponownym przekręceniu kluczyka zostały same zielone cegiełki :dance:

 

Na moim przykładzie ta metoda okazała sie skuteczna.

 

Powodzenia

 

to niepokojące co piszesz bo po 12 sek to powinin zgasnąć INSPECTOIN a nie OILSERWIS

na OIL.. jest 3 sekundy, niepotrzebnie odpalasz silnik, może podczas kasowania krawat w wiatrk wciągnąc :norty: i trup gotowy

 

widze że część z was podchodzi do tego jak do jakiejś magii, koski, komputerki, ja wiem i LAPTOPEM mozna to zgasić,

ale po co? skoro robi się to nie żadnym tam drucikiem (bo to druciarstwo) ale zwykłym próbnikiem napięcia.

jak to wygląda, otwierasz maskę i wkładasz jakieś druty w gniazdo DIAGNOSTYCZNE :mad2:

 

Trzeba podejść do tego po inżyniersku, z fantazją, musisz wiedzieć co robisz.

maska w góre, zapłon włączony

zwykły próbnik napięcia z żaróweczką 12V i krokodylkiem na masie w dłoni, krokodylek podpinasz pod mase (gdziekolwiek aby stabilnie)

Pin nr7 dotykasz i trzymasz 3sek (styk musi być pewny) - gaśnie OILSERWIS zapalają się zielone diody

odczekujesz min 10sek

Pin nr7 dotykasz i trzymasz 12sek (styk musi być pewny) - gaśnie INSPECTION

 

i jak tak bedziecie to robić to swobodnie można OILSERWIS gasić w marcu a INSPECTION w lipcu - i nie będzie "że sie razem wygasiły"

 

jakieś pytania??

e61 530dA >> spacer.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezły numer! Wczoraj cw ciągu dnia czytałem o kasowaniu inspekcji i żeby było śmiesznie wieczorem gdy wracałem od kumpla, wsiadam do auta, przekręcam kluczyk i co widzę? OILSERVICE i czerwona kosteczka świecą się na zegarach. Na świeżo więc, pożyczyłem od kumpla kawałek kabelka żaróweczkę (okręciłem ją tym kabelkiem), i połączyłem na włączonym zapłonie PIN 7 z 19, policzyłem do 12 i po rozpięciu sprawdziłem co mam na zegarach. OILSERVICE zniknęło, świeci się wszystko na zielono. Miałem trochę stracha, dużo pisaliście o późniejszych problemach z zegarami ale udało się. Wszystko gra.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja nie moge skasowac niczego. Zwieram multimetrem (albo drutem, zadnej roznicy) 7 i 19, przekrecam stacyjke, wskaznik pokazuje 12V i...nic nie gasnie. Jak zwieram dopiero po zalaczeniu stacyjki tez nic nie gasnie... Chyba bede jezdzil z inspekcja i oil service hehe...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja nie moge skasowac niczego. Zwieram multimetrem (albo drutem, zadnej roznicy) 7 i 19, przekrecam stacyjke, wskaznik pokazuje 12V i...nic nie gasnie. Jak zwieram dopiero po zalaczeniu stacyjki tez nic nie gasnie... Chyba bede jezdzil z inspekcja i oil service hehe...

 

probowales wziasc mase z innego miejsca ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.