Skocz do zawartości

PROBLEM Z ORYGINALNYM RADIEM BMW


J E L I T O

Rekomendowane odpowiedzi

WITAJCIE..

Mam problem z oryginalnym radiem Bmw Biznes w e32. To radio ma taki bajer że samo podgłasza sie i ścisza w zależności od prędkości jazdy. I ten bajer zaczął mi wariować tzn. radio podgłasza sie i ścisza ale w sposób skokowy.. jest albo głośno albo za cicho. Co można z tym zrobić??

Czy można wypiąć jakiś kabelek z oryginalnej wtyczki żeby to przestało działać? Może trzeba tu ingerencji Wielkiego Elektronika...??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącze się do tematu. Jaki kolor kabelka jest za to odpowiedzialny? Jakiśczas temu ukradli mi radio :evil: a przy okazji odcieli oryginalne kostki :twisted: , teraz mam radyjko też z tą funkcją ale nie wiem który kabelek podłączyć w odpowiednie miejsce :( .

Bądź miły dla ludzi kiedy pniesz się w górę,

bo możesz ich spotkać kiedy będziesz spadał w dół...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za linka ale tam nie ma koloru kabli. Jak ktoś mógł by to sprawdzić u siebie, najlepiej w e32 (chyba, ze nie ma różnicy?) i podać mi kolorek?

Bądź miły dla ludzi kiedy pniesz się w górę,

bo możesz ich spotkać kiedy będziesz spadał w dół...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypiąłem pin 10 i jest teraz ok. kolor kabelka to czarno biały bardzo cienki.

Hmm.. ale troche nie jestem z tego zadowolony, chciałbym mieć tą funkcje sprawną, wycięcie kabla dla mnie nie załatwiło sprawy.

 

JAK MYŚLICIE CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ, DA SIE COŚ Z TYM ZROBIĆ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to jest rozwiązane ale może działa to tak że kabelkiem doprowadzane jest napięcie które wzrasta wraz z prędkością i to steruje radiem.Wtedy należy szukać przyczyny w układzie w samochodzie, jeśli jest inaczej to radio coś wariuje.Niestety nie mam pojęcia jak to jest rozwiązane.Trzeba by pomierzyć najlepiej mirnikiem analogowym.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...
Nie wiem jak to jest rozwiązane ale może działa to tak że kabelkiem doprowadzane jest napięcie które wzrasta wraz z prędkością i to steruje radiem.Wtedy należy szukać przyczyny w układzie w samochodzie, jeśli jest inaczej to radio coś wariuje.Niestety nie mam pojęcia jak to jest rozwiązane.Trzeba by pomierzyć najlepiej mirnikiem analogowym.

 

Nie dokladnie - kabelkiem doprowadzany jest sygnal TN (czyli sygnal

z czujnika predkosci obrotowej kol) z czestotliwoscia rosnaca wraz

z predkoscia auta. Radio dokonuje jego odpowiedniej obrobki i na

tej podstawie modyfikuje glosnosc radia.

 

W nowszych radiach fabrycnzych BMW mozna (po wejsciu w funkcje

diagnostyczne, trzeba od razu wcisnac i trzymac przycisk "m" po

wlaczeniu radia) mozna ustawic wrazliwosc radia na ten sygnal.

Nie wiem jednak, jak w radiu E32.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

apropo radyjka mam nieoryginalne radyjko i ciągle mi sie resetują ustawienia po wyłączeniu zapłonu oraz nie mozna włączyć radia przy wyłączonym zapłonie :mad2: słyszałem ze trzeba zmostkowac jakieś kabelki i bedzie git czy to prawda?
howgh!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podlonczyles radio pod zlego + w aucie tam ida dwa plusy jeden staly koloru zazwyczaj czerwonego i drogi + ktroy wlancza lub wylancza radio jak przekrecasz kluczyk w stacyjce (u mnie bodajze kol. fioletowego).

W radiu tez sa dwa plusy jak podlonczysz wszystko tak jak powinno byc tj. czerwony do czerwonego i ten drogi + do drogiego + w aucie to bedzie tak jak fabryka przewidziala czyli przekrecasz kluczyk radio sie wlancza wyjmujesz kluczyk radio sie wylancza ale nie resetuje sie bo ma drogiego +.

Jak chcesz aby radio gralo niezaleznie od tego czy masz kluczyk w stacyjce to oba + wychodzace z radia podepnij pod czerwonego + w instalacji w aucie (teraz masz pewnie podlonczone pod tego drogiego ktorym steruje stacyjka)

+ latwo jest poznac posrod innych przewodow bo sa od reszty grobsze (no grobsza jest jeszcze masa ale ona jak chyba kazdy wie ma czarny przewodzik.)

Mam nadzieje ze nie pokrecilem za bardzo i ze zrozumiales :mrgreen:

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.