Skocz do zawartości

Nastawnik Pompy Wtryskowej E39 TDS


Marcin Patrol 4x4

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy

Tak to nastawnik- przeważnie to on jest winny.Z czasem dojdzie jeszcze problem z chwilowym przymuleniem w czasie jazdy np. podczas wyprzedzania.Wtedy jeszcze zacznie wywalać błąd DDE.

Do póki nie jest to uciążliwe to nic z tym nie rób. Problem albo się nasili, albo zmniejszy(zdarzy się zgaśnięcie 1-2 razy na miesiąc) tak to już jest i nie ma co się zawczasu wpędzać w koszty.

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Można. Ale to często nic nie daje, ale spróbować można tylko trzeba wiedzieć jak. Nie polecam robić tego jak nie znasz się i nie masz sprzętu-trzeba potem ustawić dawkę paliwa.

Fachowcy nazywają to regeneracją :mrgreen: .

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawkę w TDS-ie można sprawdzać i regulować tylko przez komputer. Teoretycznie można ruszyć nastawnikiem, ale bez komputera tylko pogorszysz.

Kiedyś miałem E34 i czyściłem nastawnik tylko że miałem starszy typ(potencjometryczny) i nic to nie dało.

U ciebie powinno pomóc, ale trochę roboty przy tym jest, no i bez kompa nie ustawisz później dawki.

viewtopic.php?f=15&t=44548&hilit=nastawnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.