Skocz do zawartości

INPA


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Heheh , więcej takich pomysłów by się przydało ,będzie więcej pracy i unieruchomionych aut BMW :cool2:

 

I teoretycznie więcej kasy... dla takich ludzi jak Ty... ale bierz pod uwagę fakt, że nie wszyscy trafią do Ciebie :mrgreen: podejście takich ludzi jak Ty jest kary godne :duh: skoro nie chcesz pomagać innym to po co jesteś na tym forum... aby szukać pomocy u innych lub nawet na nich zarabiać? Nie ładnie kolego oj nie ładnie :nienie:

Edytowane przez BruceLee :)

http://www.4shared.com/download/N-TL0Wk0ce/u5pw.jpg?sbsr=29fdbbca5e3a694bc526b93bccac24c495e&lgfp=3000


**********************

Moje byłe BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629

Moje obecne BMW: ...

**********************

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heheh , więcej takich pomysłów by się przydało ,będzie więcej pracy i unieruchomionych aut BMW :cool2:

 

Ten sposób działa na każdym modelu, z każdym modułem w aucie.. jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia to lepiej nic nie pisz bo nie widzę żeby ten post cokolwiek wniósł dla userów poszukujących jakichkolwiek informacji.

 

Napiszę raz jeszcze: wymieniony sposób działa w 100%, nigdy nie będzie problemu z diagnozą w INPIE, z kodowaniem w NCS i z programowaniem w WinKFP. Więcej unieruchomionych aut BMW? Czasy "unieruchomienia" na amen minęły bezpowrotnie, i jak ktoś coś uwali (tylko i wyłacznie przez winkfp bo ncsem i inpą nic się nie uwali na amen) to sam osobiście mu pomogę czy to przez teamviewer, gg czy coś tam innego.

 

ps. sktypty oczywiście są inne, ale tutaj nic w niczym nie przeszkadza, wszystko działa sprawnie, ja z inpy nie korzystam już przez długi długi czas.. widzę że co niektórzy bronią tutaj inpy jakby była conajmniej następcą esysa czy coś tego pokroju. :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od jakiegos czasu motam sie z zainstalowaniem inpy :(

Mam e90 n47 (mam juz inpe w ktorej jest ten model silnika)

Inpa 5.0.6

Battey i Ignicion jest na ON ,problem pojawia sie gdy wybieram silnik N47

Szukalem w necie ale nie znalazlem odpowiedzi :( czy ktos moglby udzielic mi porady ?

 

Wyskakuje blad,

 

http://img203.imageshack.us/img203/1819/dsc1537m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam jakieś działającej inpy pod windows 8 - bmw e90 320d 2005r.

Ściągałem jakiegoś gotowca uruchamianego przez VM - ale nie chce mi się łączyć z autem.

 

Zainstaluj tak jak opisałem kilka postów temu, działa pod windowsami nowymi, działa pod wersjami 64-bit wszystko.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam e90 n47 (mam juz inpe w ktorej jest ten model silnika)

 

Ediabas w wersji 7.2 albo aktualizacja daten powinna rozwiązać twój problem

http://www.auto-scanners.com/PIC/bmw-icom-a2-b-c-792L_1.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego szanowny cyq jak ja inpe robiłem to możesz sobie wyobrazić gdzie ty byłeś :duh:

a gdzie NFS , gdzie piliki historii sterowników , jak mi napiszesz że istiufe jeszcze samo się poukłada to już nie wypowiadaj się na temat Inpa , a jak kolega myśli że zrobienie jednaj aktualizacji bez systematycznie , kolejnej aktualizacji plików i głównie HIS itp to kolega nie ma pojęcia o programie . Takie składaki działają a jak to kolega wyżej opisał i podał przykład .A dla twojej wiedzy Ncexpert może skutecznie uwalić auto , widziałem jak podobny mistrz kazał mojemu klientowi odczytać kodowanie wyczyścić plik FSW_PSW.TRC do zera i wgrać , tacy debile tez się zdarzają .Tak więc twoje podpowiedzi doprowadza niejednego do rozpaczy , kwestia tylko czasu .Może pokaż jak twoja metoda działa podczas programowani sterownika silnika , to najprostsze co może być :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Od jakiegos czasu motam sie z zainstalowaniem inpy :(

Mam e90 n47 (mam juz inpe w ktorej jest ten model silnika)

Inpa 5.0.6

Battey i Ignicion jest na ON ,problem pojawia sie gdy wybieram silnik N47

Szukalem w necie ale nie znalazlem odpowiedzi :( czy ktos moglby udzielic mi porady ?

 

Wyskakuje blad,

 

http://img203.imageshack.us/img203/1819/dsc1537m.jpg

 

skrypt nie pochodzi z zgodnej wersji ediabas. Spróbuj go z aktualizować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam problem z inpą.ściągnąłem z tej strony http://chomikuj.pl/loonathic/Motoryzacja+-+programy+diagnostyczne*2c+instrukcje+obs*c5*82ugi*2c+ksi*c4*85*c5*bcki+napraw+aut/BMW+INPA+i+inne+programy+serwisowe+-+Carsoft/INPA+pl , na xp .podpinam kabel,włączam inpe i zero reakcji,battery off ignition to samo, i nie idzie się połaczyć z bmw.kabel to dcan,nie wiem czy to istotne ale posiadam takie coś http://allegro.pl/kontroler-cardbus-pcmcia-do-usb-2-0-x4-i3091960480.html .zainstalowałem też wersje trandolfa INPAv502_EDIABASv647.iso ,ale przy instalacji wywala Error 75path/file access,już nie mam siły do tego programu...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja wypowiedź tyczy sie tei Inpy co kolega podał link na chomika .

Uhahaah , jeszcze takiej szmiry nie widziałem , inpa Pl , zajętości fotela la to rzeczywiście po polsku .

Połączenie bus , Zapłonowe obwody ,Buckle Kierowca built in , Wyposażenie w poduszki powietrzne , Wyczyść pamięć błędów , Wyłącznik klamry

Zawór wydechowy przód prawy

Wersjas do

to kila przykładów , ludzie co wy robicie ku...........rr.....a , z porządnym programem . :mad2:

i jeszcz się chwalić w necie , ale kur.....w a jak burak tłumaczy jeszcze alias użyty przez programatora to już szczyt debilizmu ,

Buraku który to tłumaczyłeś wex se koło i pier....... i to dobrze . przepraszam bardzo za słowa ale nie będę wcale zdziwiony jak ktoś sobie auto kiedyś uwali przez takiego jeba......go czuba . Jak dlamnie ten gośc to chomik w du....... jeba,,,,,,,, przez wiewiórkę

moja propozycja :

Komunikacja-BUS

Obwody zapłonnika

Kierowca-Napinacz wbudowany w

Airbag -wyposażenie

Kasuj błędy zapamiętane

Przycisk napinacza pasów

Zawór wylotowy - Prawy przód

Wersja dla

Bardzo przepraszam za słowa , ale mam takie zdanie że jak się tego tak jasno i stanowczo oraz dobitnie nie opisze to ten koleś nie zrozumie i będzie dalej to praktykował .

Pozdrawiam

ps a to najlepsze :duh:

:lol: :lol:

Temperatura pompy(chyba powietrza wpadającego)

Aktualna ilość(chyba dawka paliwa)

Korekcja - zmierzona:

Korekcja - wzorowa:

Odczyt pamięci cień

Trwa czyszczenie pamięci cień! ... Proszę czekać!

Korekcja

FGR-Główne uszkodzenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy w dobry temacie piszę, a myślę, że tutaj otrzymam najszybciej odpowiedź ale chciałbym zakupić kable do diagnostyki, trafiłem na taki na allegro http://allegro.pl/tester-interfejs-do-bmw-inpa-obd2-usb-e46-e39-e60-i3085771777.html , czy będzie ok ?

Ew. jakie kable polecacie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja rada , nie kupuj tego, to jest przerobione Galletto (do tuningu), z autami do 2003 jeszcze się łączy ,ale nieraz są szopki .

Poszukaj czegoś nie na wzmacniaczu operacyjnym a na układach ISO np Si9241 lub L9637 , wtedy bez problemu się połączysz ze wszystkim w autach do 2007 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piwek, a jaki kabel polecasz ?

Po wpisaniu tych oznaczeń na allegro to wyskoczył mi tylko ten http://allegro.pl/uniwersalny-najlepszy-interfejs-vag-kkl-usb-obd2-i3140180885.html

 

Do dziś miałem kabel od Viakena, ale totalnie przestał działać, po otworzeniu obudowy, okazało się, że jeden kabel się odlutował, ale też miałem problem aby się podłączyć z nim do e39 99r.

Mogłem odczytać błędy Absu, LCM, różnych innych modłów, ale za chiny nie mogłem się połączyć z silnikiem ( może to była wina tego jednego kabelka ? )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż to są układy ISO :?:

Otóż są to układy ISO 9141 Interface :cool2:

http://www.elenota.pl/datasheet-pdf/45881/STMicroelectronics/L9637

Ciężko będzie kupić , bo sprzedający nie wiedza co sprzedają , a ludzi co robili porządne interfejsy nasza ojczyzna zniszczyła .

Spier.......ać z tego syfu i to szybko

Dla ambitnych polecam zrobić samemu ,będzie działam na bank ze wszystkim i satysfakcja większa , a takie objawy miałem jak swoje e39 podpinałem Galletto , a z nowszymi to już był koszmar , podawałem tu kiedyś schemat .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż to są układy ISO :?:

Otóż są to układy ISO 9141 Interface :cool2:

http://www.elenota.pl/datasheet-pdf/45881/STMicroelectronics/L9637

Ciężko będzie kupić , bo sprzedający nie wiedza co sprzedają , a ludzi co robili porządne interfejsy nasza ojczyzna zniszczyła .

Spier.......ać z tego syfu i to szybko

Dla ambitnych polecam zrobić samemu ,będzie działam na bank ze wszystkim i satysfakcja większa , a takie objawy miałem jak swoje e39 podpinałem Galletto , a z nowszymi to już był koszmar , podawałem tu kiedyś schemat .

 

Uff czyli standard ISO, już się wystraszyłem, że jakiś nowy nieznany skrót :).

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zainstalowałem teraz na win7 tą od trandolfa,dioda po podłączeniu się zaświeca ale nie na długo,jak włącze program battery off ignition off ,po podpieciu pod auto zero reakcji w programie

/ikonka battery off/on ma się zmienić po podpięciu do auta czy po włączeniu programu z podpiętym fejsem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam forumowiczów. Mam mały problem z vanosami. Otoz auto wrocilo od mechanika ktory naprawial uszczelke pod głowica po złożeniu wszystkiego musialem jechac jeszcze raz do niego bo auto bylo bardzo mulowate, stwierdzil ze vanosy musi ustawic tak wiec zostawilem mu samochod vanosy sa ustawione tylko auto nadal jest od dolu mulowate natomiast pozniej ladnie sie wkreca. Po podłączeniu pod komputer program inpa pokazal mi 2 błędy o numerze 103 oraz 104 odnoszace sie do vanosów. po kazdorazowej probie kasowania błedow powracaja przy uruchomieniu silnika. Oto screen http://img29.imageshack.us/img29/3711/103104.jpg

 

Przeszukalem juz troche tych tematów ale nigdzie nie ma zadnej konkretnej odpowiedzi. Co najwazniejsze przed wymiana uszczelki auto chodzilo dobrze i nigdy mi nie pokazywalo zadnych bledow o vanosie.

Macie moze jakies propozycje?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.