Skocz do zawartości

Wymiana łozyska - piasty przód co i jak?


michal_325d

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, czeka mnie wymiana łozyska z przodu z tego co wiem trzeba kupić komplet z Piasta zdecydowałem sie na Faga. I mam teraz kilka pytań bo będę to robił pierwszy raz. Czy jakies specjalne narzędzia potrzebuje ? Czy coś tam trzeba smarnować? Jak tak to czym? Czy po odkreceniu 4 srub z piasty i tej srodkowej sruby piasta zejdzie bez większego oporu? Czy po tym zabiegu trzeba zbieżność albo coś ustawiać?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Operacja jest bardzo prosta. Nie ma żadnej filozofii. Sam zmieniałem u siebie ponad 2 lata temu. Niewiele ci podpowiem bo już zapomniałem szczegóły, ale spokojnie sam to zrobisz.

Ja kupiłem łożysko z piastą FAG (samego łożyska się nie da wymienić) w opakowaniu Ruvilla za około 350zł. Co ciekawe, nowy zestaw wydawał się solidniejszy niż oryginał. Oryginalne łożysko również było FAG.

 

Nic nie trzeba smarować oraz nie trzeba ustawiać zbieżności.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.