Skocz do zawartości

INPA


Rekomendowane odpowiedzi

Charge-air pressure

pobieżnie można ale faktycznie trzeba ją sprawdzić czy nie ma luzów i nie puszcze oleju trzeba się do niej dobrać

 

Dzięki kolego za pomoc, możesz jeszcze powiedzieć jakich wartości się spodziewać i jak sprawdzać, na postoju czy podczas jazdy?

http://www.4shared.com/download/N-TL0Wk0ce/u5pw.jpg?sbsr=29fdbbca5e3a694bc526b93bccac24c495e&lgfp=3000


**********************

Moje byłe BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629

Moje obecne BMW: ...

**********************

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

na wolnych obrotach ma byc cisnienie zblizone do atmosferycznego czyli doladowania 0 na postoju jak przegazujesz to skoczy wyzej i max do ok 1.6 bara co w sumie da ok 2.6 bara razem z atmosferycznym. w zaleznosci od skrptu w inpa moze byc podawane razem z atmosferycznym lub oddzielnie i bedzie podawane w milibarach zazwyczaj. malo tego bedzie na dwuch wykresach oczekiwane i istniejace.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze mnie oswiecisz kolego

ja tam twierdze ze na wolnych obrotach (bieg jalowy) cisnienie doladowania jest rowne zero (0) a cisnienie panujace w kolektorze dolotowym zblizone cisnieniu atmosferycznemu. to koledze napisalem. ale moze jestem w bledzie i mi to wyjasnisz.

po przegazowaniu mozna zobaczyc ze cisnienie wzrosnie- wystarczy zeby sprawdzic czy turbina pompuje.

aby sprawdzic ile maxymalnie napompuje nagrzany silnik, inpa zapieta, 3 bieg, fajnie jak by bylo troche pod gorke, podloga i sprawdzamy max cisnienie jakie turbo dmuchnie. W 120d, 320d. do 2,6 bara cisnienie w dolocie co daje 1,6bara doladowania.

 

Od kolegi Tomek1983asd czekam na odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sory że się wtrącam .

Kolego radzę poczytać co to jest ciśnienie i wtedy się wypowiadać , może warto posłuchać co inny kolega napisał i nie pisać bzdetów , chyba że kolega ma u siebie metalowy kolektor i sprężarką w swoim aucie .2.6 bara dobre uhahahahaha :duh: razem z ciśnieniem atmosferycznym :mad2:

a ile wyniesie z ciśnieniem w oponach :search:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na postoju , przegazówka max 1.7 ciśnienia w kolektorze dolotowym, pod obciążeniem w piku do 2.5

 

dobrze wiec. podalem 2.6 a ty 2.5 oczywiscie to jest max cisnienie jakie mozna w dolocie uzyskac.

 

a do kolegi piwek -z calym szacunkiem (a mam go do ciebie duzo) to ja powinienem poczytac o cisnieniach? czy ty? a nawiasem mowiac nie tylko inpa sluzy do pomiaru cisnienia i jak sie spotkasz z innym sprzetem to mozesz zginac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem nowy w temacie bo wcześniej jeździłem Audi i uzywałem Etki. Czy ktoś uprzejmy mógłby mi napisać skąd ściągnąc INPA i jaki kupić interfejs żeby móc samemu bawić się przy aucie? Mam na mysli aktywację świateł dziennych, kasowanie inspekcji etc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem nowy w temacie bo wcześniej jeździłem Audi i uzywałem Etki. Czy ktoś uprzejmy mógłby mi napisać skąd ściągnąc INPA i jaki kupić interfejs żeby móc samemu bawić się przy aucie? Mam na mysli aktywację świateł dziennych, kasowanie inspekcji etc.

 

INPA ściągniesz na tym forum, jest wątek w głównym dziale diagnostyki a kabel kupisz chociażby tutaj:

http://www.viaken.pl/

http://www.4shared.com/download/N-TL0Wk0ce/u5pw.jpg?sbsr=29fdbbca5e3a694bc526b93bccac24c495e&lgfp=3000


**********************

Moje byłe BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629

Moje obecne BMW: ...

**********************

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

INPA jest ogólnie dostępna w sieci ale czy jest darmowa to nie wiem... ściągnij sobie najnowszą jakąś zainstaluj i sprawdź czy działa, na początek powinno Ci starczyć :)

http://www.4shared.com/download/N-TL0Wk0ce/u5pw.jpg?sbsr=29fdbbca5e3a694bc526b93bccac24c495e&lgfp=3000


**********************

Moje byłe BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629

Moje obecne BMW: ...

**********************

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem nowy w temacie bo wcześniej jeździłem Audi i uzywałem Etki. Czy ktoś uprzejmy mógłby mi napisać skąd ściągnąc INPA i jaki kupić interfejs żeby móc samemu bawić się przy aucie? Mam na mysli aktywację świateł dziennych, kasowanie inspekcji etc.

 

sa koledzy na forum ktorzy sprzedaja kabelki z porzadnym softem i pomoca a ta jest chyba najwazniejsza. moze troche drozej ale nie zostawia cie na lodzie jak jacys allegrowcy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie :)

Mógłby ktoś wrzucić działającą INPE lub chociażby folder CFGDAT. Instalowałem już różne INPY i cały czas "Error compiling script file". Poczytałem wątki o INPIE na forum ale niestety wszystkie linki do pobrania już wygasły...

 

EDIT: znalezłem wersje działającą, wstawiam gdyby ktoś szukał: http://www.speedyshare.com/agyjR/INPA-9.0.7-EDIABAS-6.4.3.iso

istrukcja instalacji: http://www.speedyshare.com/Qq4x5/INPA-instalacja-uzytkowanie.pdf

konfiguracja dla visty: http://www.speedyshare.com/gApME/Konfiguracja-win-VISTA.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !!!!

 

Mam mały problem z INPA, a dokładniej z podłaczeniem sie pod air susspension (zawieszenie pneumatyczne 2 osiowe) w e53.

Jak podłaczam kompa do auta i wrzucam ogolne kasowanie bładów - wyskakuja mi w niektórych modułach : IFH 0009: no response from control unit.

 

Zaznacze, że wczesniej na tej samej inpie, kablu i lapku mogłem wchodzić w moduł air susspension - teraz NIE tylko bład.

 

Co robić, co doinstalowac? co zmienić?, ewentualnie gdzie szukać przyczyny.

Wczesniej działało (sam kasowałem błąd selflevel) a teraz nawet nie moge sie dostac do tego !!!!

 

Dziękuje

 

PS. mam tam jeszcze kilka ifh 0009 w innych miejscach - moze podpowiecie jak to opanowac?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
Szukam sprawnie działającej INPA pod windowsa 7 ultimate.

Kabelek posiadam jeszcze z grupy VW.

Może ktoś podpowiedzieć gdzie to zassać ?

 

http://chomikuj.pl/trandolf/INPA

http://www.4shared.com/download/N-TL0Wk0ce/u5pw.jpg?sbsr=29fdbbca5e3a694bc526b93bccac24c495e&lgfp=3000


**********************

Moje byłe BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629

Moje obecne BMW: ...

**********************

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam sprawnie działającej INPA pod windowsa 7 ultimate.

Kabelek posiadam jeszcze z grupy VW.

Może ktoś podpowiedzieć gdzie to zassać ?

 

http://chomikuj.pl/trandolf/INPA

 

pod tym linkiem jest 2xINPA jedna ISO druga RAR, czy trzeba obydwie pobierać ?

 

To są dwie różne wersje, jedna dla nowszych druga dla starszych modeli. Pobierz tą co potrzebujesz lub obie, ja używam tej 90X...

http://www.4shared.com/download/N-TL0Wk0ce/u5pw.jpg?sbsr=29fdbbca5e3a694bc526b93bccac24c495e&lgfp=3000


**********************

Moje byłe BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629

Moje obecne BMW: ...

**********************

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obie te inpy nadają się do pchania karuzeli i to pod nadzorem żeby w lewo nie kręcić .

:lol:

Cieszy się dusza moja że wreszcie wielcy tego forum poszli po rozum do głowy i nie rozdają na prawo i lewo programów :cool2:

Szukam bmw e46 kombi z małym silnikiem , potrzebuję do wyjazdu na budowy w sprawie pomiarów elektrycznych budynków ,więc i do wożenie jakichś tam gratów. .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, oto sprawdzony sposób na działającą INPĘ, NCS, WINKFP.

 

1. Instalujemy BMW Standard Tools 2.12

2. wchodzimy w posiadanie plików SP-Daten (można je "wyciągnąć" z wirtualnych maszyn Isty), możliwie najnowszych

3. kopiujemy foldery wybranych modeli:

 

ecu do C:\EDIABAS\Ecu

sgdat do C:\EC-APPS\INPA\Sgdat

sgdat do C:\NCSEXPER\Sgdat

daten do C:\NCSEXPER\daten

daten do C:\NCSEXPER\daten\Exx (xx = wybrany model, foldery te trzeba utworzyć bo domyślnie folder daten jest pusty)

 

Jeżeli chodzi o winkfp, najlepiej importować pliki przez zakładkę Import/Export, która znajduje się standardowo w programie.

 

Po takim ustawieniu całego pakietu wszystkie auta ładnie śmigają, działa kodowanie i programowanie, nic się nie zawiesza, nic się nie uwala itp. itd.

 

Pozdro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedstawiony sposób dotyczy aktualizacji plików dla wybranego chassis np. e60 a kopiowanie tych samych plików sgdat do C:\EC-APPS\INPA\Sgdat i do C:\NCSEXPER\Sgdat nie załatwi sprawy bo skrypty .*ipo dla inpy nie są takie same dla ncs
http://www.auto-scanners.com/PIC/bmw-icom-a2-b-c-792L_1.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.