Skocz do zawartości

E90 czy E60 plusy i minusy


adrianCB

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 276
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W totka tez jest szansa wygrać. Jak bym był na jego miejscu to tez bym wolał żeby mi ktoś doradził, a w tym wypadku odradzil. Jak nie znajdzie frajera ktory mu sprzeda auto za pól ceny i kupi szrot z przekreeconym z milona km licznikiem, albo zlozonym z przystanku, to będzie miał te problemy których chce uniknąć. Co mam mu doradzić ? Szukaj perełki ? Prędzej zmarnuje te 40 tys na bilety kolejowe w drodze na oględziny niż znajdzie coś sensownego w tej cenie z trzylitrowym dieslem i automatem.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze kto Ci powiedział że 40 000 zł. Więc sobie chłopczyku nie dorabiaj, nie każdy jest tak majętny jak Ty żeby spłacać kredyty. Ja wole kupować za gotówkę.

Te mobile.de to chyba Twoja żona bo jak nawiedzony o tym gadasz, wyznacznikiem życia ta strona dla Ciebie jest.

Jak będziesz szukał kawalerki do wynajęcia tez będziesz sprawdzał ceny na mobile.de :P

żal mi takich ludzi, przemądrzałych a to tylko dlatego że mają auto wartę dziś 5-10 tysięcy więcej niż ktoś inny chce przeznaczyć.

Celem mojego pytania nie było czy według Ciebie mam kupić czy nie, ale co bardziej ulega awariom więc czytaj ze zrozumieniem, a jak masz z tym problemy to nie wypowiadaj się, bo nie tylko ja to tak odbieram!

Też Ci moge powiedzieć że na Twoim miejscu bym nie kupował używki, raz kupiliśmy nowe auto klasy premium i to tylko dlatego że była wyprzedaż rocznika. Więc nie uważaj się za takiego "Biznesmena" bo dziś jeżdżąc 8 letnim autem to żadny przywilej, myślisz że ludzie się za Tobą oglądają?

To jest zwykłe prostactwo gadać drugiemu ile powinien przeznaczyć kasy na zakup czegoś, a moim wykładnikiem wypowiedzi jest tylko fakt że ja mam identyczny przedmiot który jest wart o kilka procent więcej.

Edytowane przez larencase
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda gadać i trak musi być na twoim..a może dla niego to nie stanowi problem przebieg :?: i nie przeszkadza 300tyś czy nawet więcej...

No raczej że musi być, bo to moja sprawa za ile chce kupić i z jakim przebiegiem, jak Ty chcesz mieć nad tym jakiś wpływ to zapraszam do salonu. Bo może jesteś pewny na 99% stanu licznika, ale nigdy w aucie używanym nie możesz zakładac ze to na 100% prawdziwy przebieg.

PS: skrót od tysięcy- "tys."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda gadać i trak musi być na twoim..a może dla niego to nie stanowi problem przebieg :?: i nie przeszkadza 300tyś czy nawet więcej...

No raczej że musi być, bo to moja sprawa za ile chce kupić i z jakim przebiegiem, jak Ty chcesz mieć nad tym jakiś wpływ to zapraszam do salonu. Bo może jesteś pewny na 99% stanu licznika, ale nigdy w aucie używanym nie możesz zakładac ze to na 100% prawdziwy przebieg.

PS: skrót od tysięcy- "tys."

Ale ja mówię o aktualnym przebiegu :duh: a nie z cofniętą szafą ..źle to zrozumiałeś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kupujcie sobie co chcecie i nawet możecie wierzyć ze 5 letnie nie mówiąc o starszym wyeksploatowane auto jest twk samo dobre jak nowe. I ze jak na liczniku jest 300 tys to jest to prawdziwy przebieg, gdy auto jest 50 procent tańsze niż w Niemczech. Tylko potem nie zasmiecajcie forum informacja jakie to BMW jest badziewne bo wszystko sie psuje.

 

Polak jak widać ma sie za największego cwaniaka, ale zawsze potem da sie zrobić w balona profesjonalnemu cwaniakowi. Bo jak to on nie kupi dobrego auta za pól ceny rynkowej?

 

Miłej niedzieli. Ja idę pojeździć rowerem.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda gadać i trak musi być na twoim..a może dla niego to nie stanowi problem przebieg :?: i nie przeszkadza 300tyś czy nawet więcej...

No raczej że musi być, bo to moja sprawa za ile chce kupić i z jakim przebiegiem, jak Ty chcesz mieć nad tym jakiś wpływ to zapraszam do salonu. Bo może jesteś pewny na 99% stanu licznika, ale nigdy w aucie używanym nie możesz zakładac ze to na 100% prawdziwy przebieg.

PS: skrót od tysięcy- "tys."

Ale ja mówię o aktualnym przebiegu :duh: a nie z cofniętą szafą ..źle to zrozumiałeś

A czy według Ciebie 300 kkm to już tragedia, i będzie trzeba wszystko wymieniać. pamiętaj że większość z tym elementów które ulegają awariom i nalezy je wymienić to sa przebiegi ok 200 kkm. Więc jak kupujesz auto z potwierdzonym przebiegiem 300 kkm możesz liczyć że masz wymieniona turbine, wtryski, koło dwumasowe, itd.

Przykład, według większości z forum którzy maja E60 kupno tego auta za mniej niż 50 000 zł to igranie z losem i pewnośc inwestowania w naprawy.

Znajomy kupił 520d z bardzo ciekawym wyposażeniem w tym Logic7 fotele komfort, skóra dakota, automat, xenon itd, Przebieg nie pamiętam dokładnie ale niecałe 200 kkm rocznik połowa 2006. Wszystko potwierdzone książką, oraz w ASO i nieautoryzowanym serwisie BMW w katowicach. Samochód został sprzedany poprzez renomowany salon z drugim kompletem kół za 47 000 zł. Do dziś zero wkładu, nawet nie próbuje coś się pojawić. I można, ale jak słyszę że na mobile.de to mnie krew zalewa...

 

A co do tych przebiegów mam przykłady po rodzinie

Rodzice kupili jako nowe z salonu volvo s60 cena 165 000 zł po trzech latach przebieg 38 000 km

Kolejny przykład już kiedyś pisałem na forum, osoba która kupiła jeździła i oddała do salonu po ponad 2 latach E60 520d z przebiegiem 47 tys km. Obecnie kupił F10 520d i nadal jeździ tylko dom-praca

Ale według kolejny raz "niektórych" auta które sa wiecej warte niż corsa lub astra to muszą mieć narąbane po milion i to najlepiej po 4 latach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego wiele razy pisałem ze jedyna szansa na niezajezdzone auto to takie kupowane w polskim salonie. Problem w tym ze jest ich bardzo mało . Ale jak ktoś ma problemy z czytaniem to nie poradzę.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się wydaje że samochody które znam od wielu lat mimo że są takie które mają 200 kkm wcale nie sa zajeżdżone. Chcesz wierzyc lub nie ale kiedyś miałem vito z 97 roku wersja osobowa, po 10 latach w rodzinie sprzedałem to auto z przebiegiem 89 kkm i to był naprawdę prawdziwy przebieg, nawet miał opony oryginalne. Mimo że samochód użytkowy to powinien latać dzień i noc, ale nie kazdy mieszka w samochodzie, i nie kazdy musi dziennie robić po 200-500 km.

Zrozum to że można znaleźć auto które mimo przebiegu 300 tys km jest w stanie dobrym, takim w którym można dłuższy czas bez awarii jeździć.

Ale wróćmy do tematu pytałem o silniki i zawieszenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

larencase - pytasz i pytasz, a jak Ci kolega K8v8M odpowiedział, to jesteś dla niego niegrzeczny :nienie: Nie ma co się doświadczać. Takich pytań jak Twoje było już tu multum. Wystarczy poszukać. Co chcesz wiedzieć o zawieszeniu? Zawieszenie dobre. (pojeździj, to nie będziesz się musiał pytać) Nie psuje się. Coś więcej chcesz wiedzieć? Silniki. Silniki też się nie psują. No chyba, że ktoś kupuje auto po okazyjnej cenie, to inna sprawa. Ale Ty oczywiście nie chcesz słuchać, jak ktoś Ci dobrze radzi. Kupisz złom i później będziesz wylewał żale na forum, jakie to BMW awaryjne :duh:

Oczywiście to Twoje pieniądze, więc je wydawaj jak chcesz.

 

PS

Piszesz o przemądrzałości, a sam w swoich postach obnosisz się, że kupujesz auto za gotówkę. To jednak trochę zaściankowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

larencase - pytasz i pytasz, a jak Ci kolega K8v8M odpowiedział, to jesteś dla niego niegrzeczny :nienie: Nie ma co się doświadczać. Takich pytań jak Twoje było już tu multum. Wystarczy poszukać. Co chcesz wiedzieć o zawieszeniu? Zawieszenie dobre. (pojeździj, to nie będziesz się musiał pytać) Nie psuje się. Coś więcej chcesz wiedzieć? Silniki. Silniki też się nie psują. No chyba, że ktoś kupuje auto po okazyjnej cenie, to inna sprawa. Ale Ty oczywiście nie chcesz słuchać, jak ktoś Ci dobrze radzi. Kupisz złom i później będziesz wylewał żale na forum, jakie to BMW awaryjne :duh:

Oczywiście to Twoje pieniądze, więc je wydawaj jak chcesz.

 

PS

Piszesz o przemądrzałości, a sam w swoich postach obnosisz się, że kupujesz auto za gotówkę. To jednak trochę zaściankowe.

Po pierwsze to odpowiadałem może i chamsko, ale to mnie najpierw potraktowano z góry, po drugie dlaczego zakładasz że 8-10 letnie auto za kwotę 50 tys zł to złom? Według Ciebie takie za 55 tys zł to już perełka?

Samochód jest wart tyle ile ktoś Ci za niego zapłaci, a mało jest ludzi chętnych dziś w PL płacić takie pieniądze za tak wiekowe auta. I wiesz dobrze że w tych pieniądzach możesz miec również dobrze wyposażone auta kupić z mniejszymi przebiegami, rocznikami ale tylko innymi znaczkami na maskach.

Pytam ludzi którzy mają styczność z e9 oraz E60 aby porównać zawieszenie, skrzynie i który silnik jest mniej awaryjny i tyle. Sądzisz że jak przejade się trójką to będe wiedział że zawieszenie jest solidnej konstrukcji? Ze mną wahacze jakoś nigdy nie chciały się porozumieć. Owszem jeździłem E9x oraz E60/61 ale jakoś nigdy auta mi nie mówiły "to właśnie ja jestem niej awaryjny" raczej od użytkowników można się tego dowiedzieć, a ich znajdę własnie na tym forum.

Więc proszę Cię nie mów mi o co i jak mam pytać bo to już jest Twój przerost formy nad treścią...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba wszystko zostalo juz powiedziane w tym temacie...a nawet o kilka rzeczy za duzo... Ile ludzi - tyle opini . Bylo tu juz o wszystkim , chcesz sie czegos dowiedziec a potem sie sadzisz ze nowe auta kupujesz. Kompletnie nie rozumiem na jaki poziom zeszla ta dyskusja. Rozumiem ze poczules sie urazony opiniami kolegi @K8v8M , ktory ma swoj sposob przekazu informacji na forum , ale jest w tym przekazie troche prawdy. Mysle ze przedewszystkim musisz skupic sie na konkretnym egzemplarzu... i mam tu na mysli stan techniczny auta czy to bedzie e60 czy e90

 

O plusach i minusach uzytkowych e60 a e90 masz w tym temacie napisane. Jesli chodzi o to co sie psuje, wszytko jest na forum. Nie oczekuj ze ktos za Ciebie zrobi to podsumowanie bo temat ma 13 stron z czego 3 sa w miare merytoryczne... Wiec dalsza dysksuja jest kompletnie bezsensu .

 

Tu jest e60:

viewtopic.php?f=73&t=112284

Tu jest np e90:

viewtopic.php?f=70&t=203055

 

to tak na szybko . Nie oczekuj rowniez ze auto premium bedzie tanie w eksploatacji bo to niemozliwe. Premium jest od poczatku do konca , ceny czesci nie chca spadac. Nie jest to VAG gdzie Skoda ma to samo co Audi .

 

JAK DLA MNIE TEMAT KLASYFIKUJE SIE DO ZAMKNIECIA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba wszystko zostalo juz powiedziane w tym temacie...a nawet o kilka rzeczy za duzo... Ile ludzi - tyle opini . Bylo tu juz o wszystkim , chcesz sie czegos dowiedziec a potem sie sadzisz ze nowe auta kupujesz. Kompletnie nie rozumiem na jaki poziom zeszla ta dyskusja. Rozumiem ze poczules sie urazony opiniami kolegi @K8v8M , ktory ma swoj sposob przekazu informacji na forum , ale jest w tym przekazie troche prawdy. Mysle ze przedewszystkim musisz skupic sie na konkretnym egzemplarzu... i mam tu na mysli stan techniczny auta czy to bedzie e60 czy e90

 

O plusach i minusach uzytkowych e60 a e90 masz w tym temacie napisane. Jesli chodzi o to co sie psuje, wszytko jest na forum. Nie oczekuj ze ktos za Ciebie zrobi to podsumowanie bo temat ma 13 stron z czego 3 sa w miare merytoryczne... Wiec dalsza dysksuja jest kompletnie bezsensu .

 

Tu jest e60:

viewtopic.php?f=73&t=112284

Tu jest np e90:

viewtopic.php?f=70&t=203055

 

to tak na szybko . Nie oczekuj rowniez ze auto premium bedzie tanie w eksploatacji bo to niemozliwe. Premium jest od poczatku do konca , ceny czesci nie chca spadac. Nie jest to VAG gdzie Skoda ma to samo co Audi .

 

JAK DLA MNIE TEMAT KLASYFIKUJE SIE DO ZAMKNIECIA

 

Niczego nie oczekuje, i nie musisz mnie do tego przekonywać większość moich samochodów należało do klasy premium, i wiekszość miałem wrażenie że ich koszt utrzymania jest mniejszy niż innego samochodu klasy niższej, ale to już chyba nie moja wina że auta jakoś nie chciały się psuć?

Temat w którym obecnie piszemy przeczytałem, i nigdzie nie znalazłem informacji o które ja się pytałem, najwięcej gadki było w temacie o ile cm jest mniejsza trójka od piątki i jazda przez pięć stron, każdy mądrzejszy od poprzednika.

ja Tylko chciałem uzyskać informacje w moim zapytaniu:silnik, skrzynia, zawieszenie.

Nic więcej, a gdzie się nie pytać jak na forum danej marki, temat tez idealnie pasuje: E90 czy E60 plusy i minusy.

Jak widzisz każdy kij ma dwa końce.

 

Wczoraj, byłem w ASO BMW i tam dwóch pracowników bardzo dokładnie mi opisało dobre i złe strony obu tych modeli. Szkoda że w tym temacie się to nie udało...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak będziesz miał wolną chwilę to streść mi to jakoś na PW bo też ten i podobne tematy staram się obserwować, ale tu jest gorzej niż jak się baby przy studni zbierały kiedyś, szczególnie te 200 stron o E60 :/ jak możesz to 2-3 zdania, kilka głównych punktów i spoko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie temat byl zadany ogolnie wiec jak kolega @larencase dowiedzial sie czegos madrego i chce Ci powiedziec to niech to tu napisze , chyba ze nie rozumiecie zasad dzialania forum :!:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie marudźcie :mrgreen: jak kupowałem clio dla dziewczyny to musiałem przeczytać tyle podstron na temat clio 1.2 tce http://www.klubclio.pl/viewtopic.php?f=14&t=2818&sid=885c6162e85ef4946a9c19bb4c41faa8&start=2480 :mad2: a jak zadałem pytanie to mnie moderator zaraz opieprzył, że :search: i nie czytałem dokładnie :norty:

takie małe autko a tyle można napisać i mniej ma niedoróbek niż e9x hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytanie topiców obfitych w przydatne informacje, którymi dzielą się doświadczeni userzy z praktyką w temacie - jak najbardziej

 

czytanie topiców, gdzie większość postów to kłótnie, liczenie cm z tyłu na kanapie i potyczki benzyna vs diesel lub mały diesle / duży diesel, i podobne bzdury - no dajcie spokój, aż przykro się robi

 

ten konkretny temat o E60 to już naprawdę szczyt, mod powinien tam wpaść i poczyścić z bzdur; no ale niestety modzi nie mogą już od 2 lat posprzątać zamkniętego tematu benzyna vs diesel, więc trudno oczekiwać że tu to zrobią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, każdy wie lepiej od poprzednika, brakuje tutaj jasnych odpowiedzi na prosto zadane pytania, większość wylewa swoje żale i źle obrazuje markę lub modele.

To nie samochody są wadliwe lecz ludzie którzy nie do końca sumiennie je opisują i oceniają w stosunku do samych siebie.

 

Wracając do wizyty w ASO.

Silniki: według serwisu dużo lepszym wyborem jest 3.0 konkretnie 530d z uwagi na dużo mniejsza awaryjność, ceny turbosprężarek są praktycznie nie odczuwalne w stosunku do E9x i silnika 2.0. Wiadomo lepsze doznania akustyczne, większa frajda podczas jazdy i silnik idealnie spasowany do piątki. Nadmienili iż 320d również ma dobrą jednostkę oszczędniejszą i tańszą w przypadku wymian np: wtrysków. Ale gdyby mieli oceniać co dłużej będzie jeździć to silniki trzylitrowe.

Skrzynie biegów to wszystko zależy od poprzedniego użytkownika. Są przypadki wymian w przebiegach 400-500 tys km jak również były przypadki 80 tys km. jak ktoś się postara to wszystko da się doprowadzić do ruiny i przebieg jest mniej kluczowy. Więcej szkody robią ludzie niż pokonywane km.

Zawieszenie to na pewno wygrywają trójki, jak się określili jest to zawieszenie pancerne.

Piątka cierpi na drążki kierownicze, tylne tuleje, sworznie do geometrii. Nadmienili że jest dużo 530d wyposażonych w dynamic drive. problem polega na dużo droższej przekładni kierowniczej, i znów jesli samochód był uczciwie jeżdżony, a nie w sposób brutalny zajeżdżany to przez dłuższy czas można śmiało liczyć na bezawaryjność. Wymieniać olej w skrzyni co 100 tys km mimo że BMW tego nie zaleca to mechanicy uważają iż na pewno to pomoże skrzyni wytrwać dłużej.

Ogólnie reasumując to wszystko zależy co kto chce lub co się trafi. Nie są to pojazdy objęte chorobami które po pewnym czasie wyskakują.

teraz przynajmniej wiem co i jak. Oczywiście opisałem to w skrócie bo moja wizyta i rozmowa trwała co najmniej godzinę plus jazda używaną 530d z systemem dynamic drive aby się przekonać że to naprawdę przynosi frajdę z jazdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ok, to tym bardziej upewniam się w e90, przez przypadek w innym temacie zadałem pytanie o silnik 2,5l 218km w e90, może tutaj ktoś napisze czy ma jakieś wady?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.