Skocz do zawartości

M57 3.0dA 184km Gaśnie w czasie przyśpieszania


tomasz530d

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,problem polega na tym iż w czasie gwałtownego przyspieszania silnik gasnie,wtedy tylko skrzynia na pozycje N ,odpalam i D i jade dalej... :duh: Jeżeli jade spokojnie nie przekraczam obrotów silnika powyżej 2000obr/min auto jedzie ladnie i bez problemowo,jednak kazde mocniejsze przyciśniecie pedału gazu skutkuje wyłączeniem silnika..Bylem na kompie ,wyswietlilo niskie cisnienie na szynie,dodam ze Buma gorzej odpala tzn:kręce troszke dlużej rozrusznikiem,ASB wolna od błędów,wymieniłem filtr paliwa nie pomogło.Podpowiedzcie koledzy jak uzdrowic autko i czy dalsza jazda "w spokojnym trybie do 2000obr/min" nie zaszkodzi bardziej.pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zaszkodzić ale nie musi. wg mnie problemem jest któryś wtrysk. cisnienie na listwie spada bo wtrysk albo leje albo puszcza w przelew. zeby sie upewnic radze sprawdzic wtryski na przelewy (na rozgrzanym silniku). ostatnio mialem identyczny przypadek i okazalo sie ze korpus wtrysku jest pekniety
"Jeżeli nie potrafisz czegoś prosto wyjaśnić - to znaczy, że niewystarczająco to rozumiesz"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I kolejny raz powiem, że winowajcą na 95% będzie zawór regulacji ciśnienia - 20

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=DP81&mospid=47559&btnr=13_0802&hg=13&fg=15

 

Miałem dokładnie ten sam objaw. Sprawdź jeszcze ciśnienie progówki na wolnych.

 

Daj znać, jakie było rozwiązanie problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski dają albo paliwo na gary, albo na powrót. Jednak ciśnienie na listwie CR (podawcze) musi być stałe, aby całość osprzętu mogła działać prawidłowo.

Skoro skacze Ci ciśnienie, to jest coś grane albo na dziwnym powrocie z któregoś wtrysku (nie widziałem takiej sytuacji, ale w sumie jest to możliwe), albo na zaworze, albo na słabej pompce progowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Czy rozwiązał ktos problem?

 

Mam podobny, auto jeździło normalnie, po zrobieniu wirusa w trakcie butowania przeważnie na 3 biegu auto potrafi zgasnąć. Test przelewowy był zrobiony, żaden wtrysk się nie wychyla, natomiast w powrocie były bąbelki powietrza. W rurce od filtra powietrza nie ma. Oprócz tego objawy auto przyspiesza normalnie, nie dymi. Wydaje mi się że nieco dłużej trzeba go zakręcić przed odpalaniem - tzn ok 1s. Raz pojawił mi się taki błąd:

 

http://imageshack.us/a/img34/3359/du1n.jpg

www.alltech24.pl - oświetlenie led, xenon, ringi ccfl, markery led, pokrowce samochodowe, przetwornice napięcia, lampy robocze led



[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=160bfe16170114a1][img]http://images41.fotosik.pl/1246/160bfe16170114a1m.jpg[/img][/url]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.