piwek Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 A jak tak się zastanawiam.Po co takie wymagania ?- bo oracle! -potrzeba dostępu do bazy w jednym czasie wielu użytkowników OkStąd moje rozważanie może by poszedł tą drogą i pogrzebać tu i tam , czy ktoś wie coś więcej czy jest sens czy wyluzować :search: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderatorzy nerwus Opublikowano 5 Czerwca 2012 Moderatorzy Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 A jak tak się zastanawiam.Po co takie wymagania ?- bo oracle! -potrzeba dostępu do bazy w jednym czasie wielu użytkowników OkStąd moje rozważanie może by poszedł tą drogą i pogrzebać tu i tam , czy ktoś wie coś więcej czy jest sens czy wyluzować :search: Już dawno ktoś poszedł tą droga i wywalił ISIS w cholerę. Ale roboty jest dużo.ps. win7 nie gryzie trzeba mu poświecić chwile i XP zostawisz na vm dla NCS tylko. Te wymagania nie sa az takie,ale jak wszyszcy zakochani w VM to niestety .Na natywnej wytarcza i3 i 4ram i mozna pracowac bez zadnych krzakow Ale nie z odpalonym ISIS on dla wirtualizowanych maszyny sam przydziela 4 GB ram'u. Tak można napisać myśląc tylko o ISID z klientem ISSS zainstalowanym. ... Ten twój post troche Bez sensu. Popatrz na wcześniejsze posty, pisałem ze mowa o xp 32 bit. Gdybyś czytał uważnie to byś nie pisał. Proponuje zainstalować komplet wtedy będzie można się wypowiadać :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M-ka Opublikowano 8 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 Kolega mka zapomniał dodac ze prostownik 14A miał. Mysle ze wina tez tego. Tak jak juz mówiłem byle tuner ci to postawi. Moje DDE trafiło do Adriana z ADT Wrocław i zostało odratowane na stole. Sam flasz z oryginalnym programem nic nie pomógł. Dopiero gotowy wsad od 330d postawił ecu na nogi i auto odpaliło "na strzała" bez synchro. z ews. Teraz mam ponownie wgrany oryginał bo były problemy z pracą skrzyni (skrzynia nie załączała lock up konwertera).Teraz chodzi mi po głowie wyhamowanie auta i wgranie programu z "virusem" :8) Dobra, koniec w tym temacie bo robi się OT http://www.auto-scanners.com/PIC/bmw-icom-a2-b-c-792L_1.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwek Opublikowano 8 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 Pan kolega bajki pisze oryginalny wsad firmy bmw nie ruszyła ? :D A co to jest gotowy wsad , i czym wsad różni się od flach ?A synchron nie było potrzebne bo jak miałeś uwalony flach czy tam wsad jak kto woli to nie dopisał do pamięci .Jak masz automat to radzę zapomnieć o tuningu. Chyba że dobrze stoisz finansowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TC Opublikowano 8 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 nie masz racji ... zrobiłem spooooro automatów , i nigdy nie było problemów ze skrzynią ... SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO Chiptuning ŁódźŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON https://www.tc-performance.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwek Opublikowano 8 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 Nie w tym rzecz ze są problemy , bo mase robiłem i jest Ok. .Warunek rozsądny kierowca w innym przypadku spalone tarcze jak skrzynia GM to koszyczek ocaleje .Wszystko było by ok żeby moje i innych auta to nie były stare strucle ja spaliłem u siebie i 2,8tys w plecy zaleta bo po jakimś czasie ludzie wracają żeby wgrać oryginała bo się sprzęgła zaczynają ślizgać no i auto odchodzi ja rakieta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwek Opublikowano 8 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 Masz najlepszy program jaki istnieje tylko trzeba go się nauczyć . A żaden program świata za ciebie nie zrobi auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shaqal Opublikowano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 Go nauczyc? Czy musisz znac na pamiec live data auta. Skad wiesz, jakie dane ma miec przepustnica badz przeplywka? Pamietam, ze DIS nam to pokazywal bo bylem u jednego kolegi z DISem. INPA tez posiada wartości oczekiwane :duh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miro72 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zaznaczam ze szukałem ale coś nie mogę znaleźć odpowiedzi. Ściągnąłem Inpe z linków podanych w tym temacie viewtopic.php?f=97&t=74640&start=1155Zainstalowałem poprawnie,program śmiga ale brak w nim silnika N47. Nie ma go w żadnym modelu. Da rade go dołożyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwek Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zaznaczam !Pisałem jak go sobie dopisać . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miro72 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 To może napisałbyś jeszcze raz :D Ciężko troche przekopać 136 stron tego wątku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderatorzy nerwus Opublikowano 12 Czerwca 2012 Moderatorzy Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 To nie śmieć wątku bo będzie jeszcze gorzej. Jest tzw :search: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enri4 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Witam. W E46 330d 2004 po rozładowaniu akumulatora samochód nie chce już zapalić, tzn. kręci tylko rozrusznik.Po podpięciu INPY okazało się że trzeba dokonać synchronizacji ews.Niestety podczas próby synchronizacji pojawia się błąd:ApiCheckJobStatus: Error #19IFH-0009:No RESPONSE FROM CONTROLUNITApi job error or no such result!Continue scrip processing? Proszę o pomoc.P.S. Dopiero uczę się diagnostyki, także proszę o wyrozumiałość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enri4 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 inna inpa, a jak nie to dis.Aktualnie korzystam z INPA_EA-90X. Spróbuje inną wersję, zobaczymy.Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enri4 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 inna inpa, a jak nie to dis.Aktualnie korzystam z INPA_EA-90X. Spróbuje inną wersję, zobaczymy.Dzięki. Ściągnąłem i zainstalowałem INPA_ na_ win-xp_ vmware_ trandolf-V2-dla_ DIS. Wszystko tak jak w instrukcji.Po odpaleniu INPY nie świecą się kontrolki od batery ani ignition.Nie mogę się połączyć z silnikiem e46 330d 2004.Pojawia się komunikat:Group file:D_motor_D-0012SYS-0012:IDENTIFICATION ERRORProgram will be stopped Proszę o wskazówki co jest źle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enri4 Opublikowano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 po co robisz na vm? A wiec, wlacz maszyne vm, odpal ja, jak wlacz sie system to daj na ful screen, wepnij fejsa do usb i sprawdz w tym systemie jaki ma ustawiony com ten fejs, ma byc com 1.Mam Win7, bo są gotowe ustawienia pod DIS itd.Jest na COM1, bajty 4096,opóźnienie 1 msek.Odinstalowałem wszystko.Zrobiłem format C i na nowo zainstalowałem i dalej to samo.Potrzebuję zrobić synchronizacje EWS po rozładowaniu akumulatora.Fura stoi unieruchomiona a mnie to już wkurza. Edit: 22.06.2012 Dzięki wszystkim za pomoc :lol: . Bez DIS-a się nie obeszło.pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pstryczek21 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 witam mam problem z inpą i mam pytanie do kogoś ko wie o co chodzi a mianowicie chodzi mi o to gdy odpalam inpe nie widi mi baterry i plusa po kluczyka nie powiem ale raz mi zadziałało ale nie wiem w czym jest rzecz,<>?????????dodam ze chodzi mi o inpe ea-90x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozi81 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 witam mam problem z inpą i mam pytanie do kogoś ko wie o co chodzi a mianowicie chodzi mi o to gdy odpalam inpe nie widi mi baterry i plusa po kluczyka nie powiem ale raz mi zadziałało ale nie wiem w czym jest rzecz,<>?????????dodam ze chodzi mi o inpe ea-90x A przez jakie gniazdo się podpinasz?Ja np w e39 czasami jak podepnę pod OBD II to też nie widzi baterii i zapłonu a pod OBD I od razu widzi aktywny zapłon i baterię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M-ka Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Ja np w e39 czasami jak podepnę pod OBD II to też nie widzi baterii i zapłonu a pod OBD I od razu widzi aktywny zapłon i baterię A nie na odwrót bo u mnie pod OBD I nie widzi zapłonu i baterii ? http://www.auto-scanners.com/PIC/bmw-icom-a2-b-c-792L_1.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozi81 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Ja np w e39 czasami jak podepnę pod OBD II to też nie widzi baterii i zapłonu a pod OBD I od razu widzi aktywny zapłon i baterię A nie na odwrót bo u mnie pod OBD I nie widzi zapłonu i baterii ? To chyba zależy od roku produkcji auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwek Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Modele przejściowe posiadające 2 złącza to:W kabinie OBD2 nie maja napięcia po kluczyku chyba że ktoś sobie doprowadzi Diagnostyka tylko silnik na pin 7Cała diagnostyka powinna odbywać się po złączu pod macha.Interfejs OBD - inpa w trybie OBDInterfejs ADS - inpa w trybie ADSAuta poniżej 96 pełna diagnostyka tylko ADS ADS podanie +12Vjest napięcieOBD podanie masy jest napięcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nonam3k Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Witam, mam problem ze znalezieniem w inpa sll oil reset, po wejsciu w moja grupe modelowa i wybraniu licznikow i activate powinno byc http://img838.imageshack.us/img838/1226/topowinnobyc.th.jpga ja mam :http://img6.imageshack.us/img6/9117/pr1nn.th.jpghttp://img864.imageshack.us/img864/7735/pr2ol.th.jpghttp://img210.imageshack.us/img210/4195/pr3gb.th.jpghttp://img831.imageshack.us/img831/654/pr4a.th.jpg Czy moze ktos podpowie mi gdzie tu jest inspekcja oil-owa ? z gory dziekuje za podopowiedz Mam taki sam problem jak kolega . Ktos mi powie o co chodzi ?? Oraz pytanie czy któraś wersja inpy obsługuje silnik n47 ?? Mam ea-90x ale nie mam tego silnika na liście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwek Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Bo masz śmiecia a nie INPA , to po pierwsze Bo masz śmiecia Po drugie nigdy nie było takiej Inpa jak EA-90 , wszystkie to INPA 5.02.Bo masz śmieciaJeszcze raz potwierdza się fakt że ludzie wierzą w to co piszą naciągacze.To kur.... składak , zlepek , śmieć i to nieudacznie zrobiony , śmiech mnie ogrania i wpadam w furię jak czytam takie banialuki .A ja mam INPA 2012 ERO PL i chcę zdiagnozować bmw znaczek ma E60 jednak żaden moduł się nie komunikuje za to przez E36 wchodzi we wszystkoZauważyłem jednak że wyglądem przypomina E36 czy ktoś wie co jest nie tak ?? A tak na poważnie może by kolega poczytał forum pisałem jak dopisać to i owo żeby był ten silnikBo masz śmiecia . Chyba jak przeczytam jeszcze raz że ktoś ma Inpa EA90 -śmieć to oddam BMW , właśnie oddam a nie sprzedam I kupie sobie wymarzonego W124 3.0D i zmiennie klimaty . :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nonam3k Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Bo masz śmiecia a nie INPA , to po pierwsze Bo masz śmiecia Po drugie nigdy nie było takiej Inpa jak EA-90 , wszystkie to INPA 5.02.Bo masz śmieciaJeszcze raz potwierdza się fakt że ludzie wierzą w to co piszą naciągacze.To kur.... składak , zlepek , śmieć i to nieudacznie zrobiony , śmiech mnie ogrania i wpadam w furię jak czytam takie banialuki .A ja mam INPA 2012 ERO PL i chcę zdiagnozować bmw znaczek ma E60 jednak żaden moduł się nie komunikuje za to przez E36 wchodzi we wszystkoZauważyłem jednak że wyglądem przypomina E36 czy ktoś wie co jest nie tak ?? A tak na poważnie może by kolega poczytał forum pisałem jak dopisać to i owo żeby był ten silnikBo masz śmiecia . Chyba jak przeczytam jeszcze raz że ktoś ma Inpa EA90 -śmieć to oddam BMW , właśnie oddam a nie sprzedam I kupie sobie wymarzonego W124 3.0D i zmiennie klimaty . :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: Kolego taka wersje dostałem wraz z kablem wiec wybacz mój brak wiedzy i ze nie widziałem takiej prostej sprawy :) Czy będziesz tak miły i powiesz mi co mam dopisać żebym mógł sie połączyć z moim 2.0biturbo a ja w tym czasie zainstaluje INPA 5.02 ? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwek Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 SORY . byłem miły i uprzejmy pomagałem na prawo i lewo ,i co nieraz brak było słowa dziękuję .Z bycia miłym i uprzejmym nie da się napełnić gara .Instaluj Inpa ja w tym czasie wolę łyknąć browarka . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się