Skocz do zawartości

bmw e53 3.0d lift nie pali


mirassss

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Przeczytałem instrukcje od A...do ...Z nic nie znalazłem o tym kodzie do navi,a INPA nie robiłem o nie mamy.Dzwoniłem do gościa oddalonego o 60km to powiedział żeby przywieść auto na 2godzinki i jadę do domu na kołach, tylko kwota za usługę z kosmosu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 72
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Hmm no ładnie a mówią, że ja jestem drogi :mrgreen: Ja bym to ogarnął za 400zł. Skoro założyłeś kod na odpalenie to niczym nic nie wykasujesz ani inpą,ani innym sprzętem. Musisz podać kod jaki został założony. Skoro kodu nie pamiętasz to trza odczyt pamięći odpowiedniej zrobić i wyrwać z niej to co jest kodem w postaci 4 cyfr. To tak w skrócie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz zaraz ten błąd masz gdzie w immo? Jeśli tak to ratuje Cię własnie np INPA i zrobienie mu synchronizacji ECU EWS. W wyniku spadku napięcia, zwarcia rozjechała się synchronizacja immo lub padła puszka immo, lub zdechł Ci poprostu kluczyk a dokładnie immo w kluczu. Niestety bez sprzętu serwisowego typu minimum INPA nic nie zrobisz. Trzeba zacząć od zrobienia mu na nowo synchronizacji immo. Jeśli masz kogoś kumatego u siebie to wyjmij puszkę immo w środku jest pamięć motoroli. Niech ktoś Ci zrobi jej odczyt i prześlij mi to. Potrzebny Ci ktoś z programatorem żeby odczytać EEPROM z motoroli i wiedza jak to zrobić. Jeśli nie masz nikogo takiego to nic nie wskórasz sam. INPA i synchronizacja ECU- EWS to to samo. Tak czy siak to auto już dawno powinno jeżdzić. Prawda jest taka, że nie macie ani wiedzy ani sprzętu by to zrobić i walczycie już chyba z 3 miechy z tematem, który Was przerasta. Oddaj w końcu to auto do kogoś kto ma sprzęt i wiedze, żeby Ci to zrobił. Robota jest na maks 30 min dla kumatej osoby ze sprzętem. Ceny są różne zależy od regionu i elektromechanika, choć przyznam, że 1800zł to kwota sporo za duża. No ale innej opcji nie widze w Twoim przypadku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznaje Ci racje co do elektromechanika,tu na miejscu i w okolicy jest naprawdę słabo,jak są to bez sprzętu lub uczą się dopiero na błędach.Mój mechanik to kumaty i sprawdzony gość,ale prawda nie jest elektromechanikiem i posiada drobny sprzęt do diagnostyki.Dzięki Ci za wszystkie podpowiedzi, w poniedziałek,wtorek w wożę auto do ma nadzieję gościa kumatego na ten temat.Miałem już naprawdę dużo aut marki BMW,ale nie spotkałem się jeszcze z taką usterką raczej były to usterki mechaniczne i drobne wykasowanie błędów.Widzę kolego,że masz wiedzę i wiesz co piszesz,szkoda że dzieli nas taka odległość bo można by wiele zdziałać.Napiszę po wizycie u fachowca :D jak to się zakończyło,a jak nie to do Ciebie przytargam autko :) pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisalem na pierwszej stronie tej "historii" o zrobieniu synchro EWS z DME ale kolega poszedl w innym kierunku...

Nie wiem jak mozna brac sie za naprawe tego samochodu samemu,skoro nie posiada sie absolutnie zadnej wiedzy i absolutnie zadnego najprostszego sprzetu typu np INPA :duh: .

Niestety,za niewiedze sie placi i dlatego mysle ktos ci krzyknal za tak prosta usluge 1500 zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Dzięki kolego za wszystkie porady,w zeszłym tygodniu zawiozłem auto do Gdańska do kolesia który zajmuje się tylko BMW i zrobił synchro EWS z DME.Auto od razu odpaliło i do dnia dzisiejszego jest bajka:))
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź bezpiecznik w bagażniku,po prawej stronie,nie pamietam numeru...

To on zapewne nie łączy,lub jest przepalony.

W sumie to nie dużo zaplaciles,ale na przyszłość kup sobie interfejs,zainstaluj Inpe i takie rzeczy możesz robić sam.Tutaj na forum napewno znajdziesz pomoc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 6 lat później...

Witam kolegów pasjonatów przepraszam od razu za jakieś błędy i w ogóle jestem nowy na forum. Odświeżam bo mam problem z moim "maleństwem". Nie pali od pierwszego, muszę kilka razy kluczyk przekręcać na zapłon aż usłyszę pompę progowa i wtedy odpala. Dodam że pompa jest nowa nowy przekaźnik sprawdzony kompem korekcję wtrysków są ok. Moje błędy to

004b90

005140

005eb1

0000bd

004212

004222

004232

004242

004252

004262

000003

000007

Bardzo proszę o pomoc jeśli to możliwe będę naprawdę bardzo wdzięczny za każdą pomoc i wsparcie i to co może mnie nakierować na usterkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.