Skocz do zawartości

Diagnostyka sterowników 6 usterek


Miszelio

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj pokudłaczyłem bmw pod komputer, mechanik zdiagnozował 6 błędów :

1. 43E2 Nastawnik przepustnicy (błędny)

2. 4A27 Obciążenie alternatora (błąd sygnału)

3. 4203 Sterownik świec żarowych (brak komunikacji (przewód transm.)

4. 4A37 Inteligentny czujnik akumulatora wewnętrzny pomiar napięcia błędny

5. 4A47 Inteligentny czujnik akumulatora (błędny)

6. 4A56 System zarządzania akumulatorem (błędny)

czy czujniki akumulatora mogą wysyłać błąd jeśli akumulator został zmieniony a nie został wprowadzony??

czy można kupić nastawnik przepustnicy do silnika 204d4 520d czy trzeba cala przepustnice??

i czy alternator może pokazywać błąd przez te czujniki, alternatora napięcie było mierzona około 1v ma skoki w dawaniu prądu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większośc tych błędów związana jest z IBS i magistrala BSD którą komunikuje się IBS i alternator. Być moze podczas wymiany akumulatora doszło do uszkodzenia IBS(klema -) lub jego odlaczenia, zwarcia przewodów. Niezarejestrowanie akumulatora nie powoduje takich błędów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Kabel został zmieniony, oryginalny kabel został zmieniony na oryginalny tylko ze do niego trzeba dokupić adapter za 70zl plus jeszcze kabel przejściowy za 70zl nie złe rozwiązanie.

Zostały mi jeszcze dwa błędy: nastawnik przepustnicy oraz spalone wszystkie świece, nie wiem czy jest to sterownik czy porostu 4 świece.

Zmieniłem tez zamek otwierania tylnej szyby w kombi, z tym było problemów dozo ponieważ zaśniedziało aluminium ciężko było zdjąć rozwiercanie nie pomogło wiec został tylko brzeszczot i udało się :D

oraz naprawiony został silniczek rolety bagażnika, podczas podniesienia klapy wdawał dziwne dźwięki ale działał, zostało to tez naprawione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...

Witam. Mam problem z rozładowującym się akumulatorem w BMW e60. Akumulator byl AGM BMW 90ah i nie bylo żadnych problemów. Raz z dnia na dzień się rozładował. Więc kupiłem nowy w BMW taki sam. Inpa pokazała błąd

 

4A56 System zarządzania akumulatorem (layer pmbatt)

 

Kabel plusowy pobierał prąd 14 A, po odłaczeniu bezpiecznika od ogrzewania szyby bywa różnie od 0,00 do 4 A

 

Akumulator zarejestrowałem bosch kts.

 

Co robić ?? Moduł pod kołem zapasowym nie jest zalany. Jest sucho. Ładowanie mam różnie od 14,1 V do 14,3V

lub 14,5V - 14,8V

 

bez%25C2%25A0tytu%25C5%2582u.JPG

 

https://lh6.googleusercontent.com/-o57fItDrBok/UJQE0bSkHLI/AAAAAAAAAFo/2Arcoj04-5w/w914-h571-p-k/bez%25C2%25A0tytu%25C5%2582u.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam . Panowie

Mam taki problem ...Kupilem samochod jakis czas temu E61 z 2004 roku. Od poczatku pobierał mi prąd . Kupilem nowy aku myslac ze problem w nim.Nowy po 3 dniach znowu padł. Czasami wariowaly mi swiatla w srodku jakies dziwne kontrolki. Czasami nawet w stan awaryjny wchodzil ABS , Skrzynia . Zawsze po zgaszeniu auta z naladowanym aku

i ponownym uruchomieniu wszystko wracalo do normy. Do rzeczy...bo dzis przegladalem przewody od aku dokladniej i zauwazylem ze obok plusa jest zaizolowany przewód.Po rozwinieciu ujrzałem śliczny OPORNIK:( postanowilem obieg przerwac i zapaliła sie poduszka. Potem znowu zwarlem wykasowalem blad i poduszki zniknely. PANOWIE

czy to jest powód wyladowywania aku??Rozumiem ze jakis magik starał sie o to zeby te poduszki zgasły.Co moge i powinienem zrobic dalej??? W Was siła jak sie domyslam .POMOCY!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to masz ladnie namieszane :(

Poduszki masz pewnie wystrzelone albo cos innego "zakombinowane".

 

Zobacz jaki prad plynie przez ten przewod z opornikiem to sie dowiesz czy tam spieprza ci prad.

A tak w ogole, to najlepiej usun cala ta "instalacje".

Zewrze ci sie ten przewod bo zejdzie z niego izolacja i splonie ci samochod, bo nie wierze, zeby taki "magik" dal na nim zabezpieczenie w postaci bezpiecznika.

Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NATAN ten kabel co mówisz z tym opornikiem to od klemy pirotechnicznej. Twoje autko musiało mięc konkretnego dzwona że kleme rozłączyło. Ktoś pszedł na łatwizne dął opornik i błąd skasowany. Raczej to nie rozładwouje twojego aku. podjedz do elektryka i Ci znajdzie przyczyne. A jak nie to wyciągaj po kolei bezpieczniki podłacz miernik i patrz kiedy będzie spadek poboru prądu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.