Skocz do zawartości

318i dławi się przy ruszaniu


Cin3kGostyn

Rekomendowane odpowiedzi

ja tez bede musial sprawdzic ta wtyczke od sondy , ale na kts-ie sprawdzałem to sonda caly czas oscyluje , filtr paliwa wymieniony ( stary byl normalnie masakra , niemoglem nawet przez niego dmuchnac ) teraz niby jest wszystko dobrze , zobaczymy jak dlugo...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Podmień na stary czujnik położenia wału bo ten mi wygląda na uwalony.

Druga sprawa to sonda.

Oryginalna według producenta po 100tys.km. powinna zostać wymieniona a wiadomo nasze bunie mają ponad 200

Nie kupujcie chińskich zamienników, NGK itp. albo całkiem padną po roku, albo będą jaja np. z obrotami a na kompie tylko czasami pokarze błędy.

 

Wystarczy dołożyć pare groszy i kupić oryginalną sonde a będziecie naprawdę zdziwieni pracą silnika.

=======================

BMW 528i e39 Sedan M-PAKIET, 99r benz+gaz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbujcie podmienić odmę na nową http://allegro.pl/odma-silnika-bmw-e34-e36-e46-z3-febi-knb-i3233694800.html mi pomogło z duszącym się autem i skaczącymi obrotami. A wymieniłem pół auta od sondy po kable WN, świece, przepływomierze, czujniki wału-rozrządu i silniki krokowe. A na końcu okazało się że odma była winowajcą.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.