Skocz do zawartości

Jaki Akumulator???


zajob

Rekomendowane odpowiedzi

Czuje ze pomalu konczy mi sie >Aku Mam E61 Bj.2007 przed Liftem i z bardzo bogatym wypasem- oprocz podgrzewanych tylnych kanap, elek. klapy, noktowizora, tempomatu odleglosci i went. komfort. siedzen mam wszystko- jaki AKUMULATOR- bmw SERWIS Daje mi Aku z wymiana za 560€ plus MwSt. zwariowali :duh: Ale nie powiedza jakie Aku mi potrzebne. Na tym starym oprocz BMW Nr. nic nie znajde :oops:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popatrz też tu : viewtopic.php?f=73&t=165177

 

zwróć uwagę co koledze się zdarzyło :

Re: INPA - adaptacja aku

przez Bidon » Czw Wrz 15, 2011 8:22 pm

 

To jest po prostu coś niemożliwego.. Przed momentem sprawdziłem wszystkie (mam nadzieje) możliwe opcje w INPA i za jasny gwint nic nie znalazłem odnośnie rejestracji aku w BC. Cała masa innych testów i możliwości serwisowych działa i pozwala na sterowanie systemem auta, a tego cholerstwa zwyczajnie nie ma.. :/

 

Mam e60 z 2004 w 3 litrach w dieselu w automacie jeśli ta informacja coś może dać.

 

Dla osób, które planują wymianę aku powiem, że ja swój już wymieniłem. Podczas wymiany zostało podłączone dodatkowe źródło zasilania pod zapalniczkę żeby nie stracić ciągłości w dostawie zasilania. Czytałem tu, że podobno dziwne rzeczy się dzieją jeśli aku nie zostanie zarejestrowany. U mnie żadnych dziwactw nie było. Jedyna rzecz, która pozostała przez następne kilka dni to informacja o słabym akumulatorze. Czyli BC nie zebrał informacji statystycznych z nowego aku i pokazywany był błąd zgodnie z tym co pozostało w statach po starej baterii. Po kilku dniach to zniknęło, czyli praca nowej baterii została uwzględniona w informacji statystycznej. Nie wiem jak to wpłynęło na nowy aku i czy był przeładowany, ale problemów z nim nie mam, co nie zmienia faktu, że i tak chciałbym go zarejestrować.

 

Także jeśli ktoś ma pomysł gdzie w INPA jest to ustrojstwo, będę wdzięczny za info. Porobiłem kilka screenów z INPA podczas podłączenia do samochodu, więc mogę wstawić, żeby rozwjać wątpliwości odnośnie opcji, której ja nie widzę.. :/

Bidon

 

 

 

Posty: 135

Dołączenie: Sob Lis 17, 2007 11:53 pm

Miejscowość: Wrocław

Edytowane przez e36mf
panta rei
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK. 12V 90AH 720A wychodzi na to.

Pytanie nastepne- jak zamieniam taki sam na taki sam- to trzeba kodowac?

Wedlug programisty co mi robil pare przerobek kompoterowych-TAK. Czyli trzeba kodowac- bo stara bateria o tych samych parametrach jest inaczej ladowana niz ta nowa :shock: I powiem wam szczerze, ze zglupialem- bo zaproponowal mi to za Free, czyli o kase nie biega, ale czy to konieczne???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli się wymienia na taką samą to trzeba nową zarejestrować a jeśli na inną to trzeba wgrać nowe oprogramowanie.

 

Nowe oprogramowanie??? hmm trzeba przekodować odpowiedni sterownik np z 90Ah na 110Ah, Ja kolego miałem oryginał 90 ale założyłem 110Ah VARTA SILVER na allegro 540zł z przesyłką.

Później zameldować-zarejestrować nowy aku i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nowe oprogramowanie??? hmm trzeba przekodować odpowiedni sterownik np z 90Ah na 110Ah, Ja kolego miałem oryginał 90 ale założyłem 110Ah VARTA SILVER na allegro 540zł z przesyłką.

Później zameldować-zarejestrować nowy aku i tyle.

 

Takie informacje uzyskałem w ASO BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.