Skocz do zawartości

318i Gasnące zegary, opadające wskaźniki w czasie jazdy


Adam12345

Rekomendowane odpowiedzi

Witam . Może ktoś poradzi co do zegarów . Problem polega na tym , że w czasie jazdy zegary gasną , wskazówki wszystkie przestają działać podświetlenie , przebieg po chwili wszystko powraca do normy , nie kasuje się dzienny przebieg ani inspekcja . Wszystkie kontrolki pod zegarami (ABS , Poduszka itd.) nie gasną działają cały czas .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było kilka tematów na ten temat.Posiadam taką samą usterkę,jakieś pięć razy miałem taki przypadek.Od około 2miesięcy jak na razie jest ok.Jak na razie nikt na forum nie wie co jest nie tak z reguły temat odświeżany.Najprościej wymienić licznik niestety.Ale może znajdzie się w końcu jakiś magik,który sobie poradził z gasnącymi zegarami :wink: .Tutaj masz link poczytaj- viewtopic.php?f=68&t=120493&hilit=zegary+wariuj%C4%85#p847339 i tu viewtopic.php?f=68&t=66184&hilit=zegary+wariuja#p461186 :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie po co od razu wymieniać całe zegarki ? :D

 

Miałem ten sam problem i rozwiązałem go praktycznie przypadkiem ! Podczas wymiany żaróweczki od ABS !

Korzystając z okazji ze mam zegarki w reku postanowiłem obadać co mają w środku ;] po wszystkim, gdy zacząłem montować zegary zauważyłem ze wtyczki są zaśniedziałe, szybciutko za papier ścierny i do czyszczenia, o od kilku miesięcy ŻADNEGO WYŁĄCZENIA SIE ZEGARÓW !

 

Przyczyna najprawdopodobniej leżała właśnie w zaśniedziałych wtyczkach !

 

Kilka minut roboty i problem znika !

Kolego nie zapomnij odłączyć aku jak będziesz brał sie za wyciąganie kiery i czyszczenie tych wtyczek :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Panowie wydaje mi się , że rozwiązałem problem gasnących zegarów od kilku dni działają i ani razu nie zgasły .

Podczas jazdy gasły i zapalały się , potrafiły zgasnąć na kilka dni świeciła tylko kontrolka ręcznego i hamulców . Gdy zgasły całkowicie (świeciły tylko kontrolki ręcznego i hamulców) postanowiłem wyjąć zegary , tak żebym miał dostęp do wtyczek . Ruszałem wtyczkami i nic ale wystarczyło , że lekko wypiąłem białą wtyczkę (nie wypiąłem całkowicie) i wcisnąłem z powrotem licznik ożywał . Czyli moim zdaniem problem tkwił w białej wtyczce . Nie jest to też brak masy bo by nie świeciły dwie kontrolki . Rozebrałem licznik przelutowałem 22 i 23 pin gniazda białej wtyczki 24 to masa .Jedyny problem to usunięcie tej pomarańczowej masy . Podgrzewamy lutownicą i delikatnie zdrapujemy (ciężko ale idzie) Poprawiłem też wszystkie luty od tranzystorów , kondensatorów ,diód i oporników . Jak na razie pomogło zrobiłem 50km i ani razu nie zgasły wcześniej gasły co chwile . Dam znać za jakiś czas czy działają dalej .

 

http://www.fotoszok.pl/show.php/983298_obraz.jpg.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.