Skocz do zawartości

INPA


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Musisz znaleźć nowszą inpe lub wpisać do swojego pliki IPO w INPA/SGDAT numer silnika który zmienił się po programowaniu o tym donosu błąd.

D60M47A0 to dopisać i będzie działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Musisz znaleźć nowszą inpe lub wpisać do swojego pliki IPO w INPA/SGDAT numer silnika który zmienił się po programowaniu o tym donosu błąd.

D60M47A0 to dopisać i będzie działać.

 

A skąd ten plik IPO wytrzasnąć?

--

Pozdrawiam,


deebee (Darek)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Przedzwoń jutro, załatwimy to szybko i bezboleśnie ;)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Dziqsek to nie ma nic wspólnego z twoim programowanie, po aktualizacji softu ma nowy numer , D60M47A0

nazwy dlatego w pliku IPO trzeba go dopisać co podaje błąd, można zwykłym Hexedytorem i działa tylko w jednej pozycji tam gdzie są inne nazwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Dziqsek to nie ma nic wspólnego z twoim programowanie, po aktualizacji softu ma nowy numer , D60M47A0

nazwy dlatego w pliku IPO trzeba go dopisać co podaje błąd, można zwykłym Hexedytorem i działa tylko w jednej pozycji tam gdzie są inne nazwy.

 

A gdzie ja coś napisałem, że to ma jakiś związek z moim programowaniem ? Rozmawialiśmy już w trakcie programowania że ma probolem z inpa i obiecałem ją rozwiązać

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam Forumowiczów

od roku jestem posiadaczem BMW 520 2,2 benz. 2001r . Kupiłem już 2 interfejsy do połączenia z samochodem oraz próbowałem dziesiątki razy zainstalować INPE - różne wersje - już nie wiem nawet jakie ( win 8 ).

Jak z samochodami AUDI które wcześniej miałem nie było problemów z instalacją oprogramowania tak tu ni groma nie mogę nic zrobić.

Śledzę to forum, czytam posty na temat instalacji ale nic z tego nie wychodzi - raz jest tak, a w innym poście inaczej.

Bardzo proszę o pomoc w instalacji i uruchomieniu INPA - krok po kroku ( już odpowiedzi typu "poszukaj na forum jest tego pełno .." przerabiałem i bardzo dziękuję za taką pomoc) Jeżeli jest ktoś kto mógłby mi pomóc w konfiguracji kompa i programu byłbym niezmiernie wdzięczny. Jestem z płn Polski (Elbląg) - mogę ewentualnie podjechać ze swoim sprzętem.

Proszę o jakąś pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze

INPA 5 Fxx (chociaż nie ma takiej inpy jest 5.0.6 i update) np tak jak na filmie moim wyżej

ale szukaj takiej co ma w nazwie INPA FXX jest najnowsza menu po angielski a diagnostyka po niemiecku.

baza to Standard tools 2.12 dla tej inpy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc,

 

Chcialem powiedziec dla wszystkich ktorzy maja problem ze swoim interfejsem K+D-Can:

Kilka postow wczesniej kolega Din76 podal namiar na 'kable od Kamila'. Kupilem ten kabel i wszystkie problemy zniknely - okazalo sie ze mialem wszystko zainstalowane prawidlowo tylko chinski kabel od ccy.pl byl do bani. Wychodzi na to ze wiekszosc tych standardowych kabli K+D-Can nie dziala z BMW po lifice (wyprobowalem dwa). Kabel od Kamila ma przelacznik i po ustawieniu trybu DCan chula bez problemow.

 

Dzieki Din76!

 

Moja rada dla posiadaczy poliftow szukajacych kabla: wg. mnie, najlepiej po zakupie kabla i prawidlowym zainstalowaniu steronikow, od razu uzyc programu DCan Utility i sprawdzic czy da sie 'ustawic/przelaczyc' (nie wiem jak to prawidlowo nazwac) na tryb DCan. Jest jest timeout to znaczy ze kabel nie wpolracuje z samochodem i trzeba szukac innego, zamiast tracic czas na cudowanie z instalacjami itp.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam,

Tym razem ja jestem w potrzebie. Zakupiłem kabelek K+Dcan z przełącznikiem na pin 7 i 8. Zainstalowałem Ediabas 7.3.0 tak jak na filmie Din76, w zestawie 2 inpy jedna dla starszych modeli a druga Fxx dla nowszych, do tego pliki Sp daten v55, profile do NCS'a, wszystko na bazie standard tools 2.12.

Pozmieniałem wpisy w rejestrze, tak że wszędzie jest ok. Zainstalowałem sterowniki do kabla (widoczny jako usb serial port) skonfigurowany jak na filmie na com9, opóźnienie na 1s. po podłączeniu kabelka pod komputer zapala się na czarno kropka battery, gdy podpinam kabelek pod komputer i do samochodu i włączę zapłon to ignition również świeci na czarno. Problem polega na tym że bez problemu zestaw komunikuje się z e46, natomiast z e93 już nie, a kabel kupiłem właśnie z myślą o e93, gdyż do e46 posiadam inny kabel zakupiony kilka lat temu. Może ktoś podpowie co może być nie tak? skoro czyta e46 to domniemam, że sterowniki do kabla i port skonfigurowany prawidłowo? Przeczytałem masę wątków na forum i nic nie pomaga :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

To raczej uszkodzony kable nie ma D-can jest tylko linia K na pinie 7 i 8 a D-can to piny 6 High speed CAN i pin 14 Low Speed CAN

oddaj interfejs do reklamacji uszkodzona linia CAN

Jak inpa działa na linii K to musi działać na Dcan te same ustawienia interfejsu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam inpe 5.0.6 auto to e63, klikam na e60 czytam bledy i wyskakuje mi np taki blad: 70 LM OKAY 1 Error stored 9CBC 21

Ale dlaczego nie mam do niego w inpie opisu chociazby po angielsku? tylko sam kod? jak to zmienic?

Poza tym zauwazylem ze jak czytam kody wczesniej klikajac nie na e60 tylko np na e85 to inaczej to wszystko wyglada, sa kody z opisem, jest pokazany przebieg predkosc obrotowa w czasie ktorej wyskoczyl ten blad, jakos bardziej bogato to wszystko opisane, dlaczego tak nie mam pod ikonka e60?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jak ci się czyta lepiej przez inny model moduły to przepisz sobie do e60 , w inpa nie ma znaczenia model to tylko informacja dla użytkownika

inpa łączy się z modułami pojedynczo i nie ma znaczenia czy czyta się przez e60 czy przez e90

otwórz sobie oba pliki i skopiuj wpisy i zmień

wszystko jest w EC-APPS/INPA/CFGDAT/ masz tam modele dla wersji angielskiej np E60.ENG i dla wersji niemieckiej E60.GER

otwórz sobie w notatniku i zamień poszczególne wpisy

cały wpis dla danego modułu to

 

ENTRY= ACC_E65,Tempomat,

ACC_E65 to odnośnik do pliku IPO w INOA/SGDAT czyli ACC_E65.IPO nie widoczne w INPA menu a nazwa między przecinkami to opis to co widoczne w menu i nie ma znaczennia co pisze tam można napisać głupoty, a i tak sie połączy z ACC_E65.ipo czyli tempomatem

te sterowniki które lepiej pasują do twojego modelu wpisz sobie z drugiego możesz zachować oba lub usunąć nie potrzebne aby ci się nie myliło.

możesz nawet usunąć inne modele, a tylko twój zostawić i nazwać go E63 (wpis w INPA/CFDGAT/INPA.ini

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam zainstalowaną Inpe, zrobiłem update i wszystko teoretycznie śmiga, nie wyskakują żadne errory i nic podobnego... Jedynie inpa nie pokazuje mi żadnych błędów na silniku. Wiem na pewno, że są, bo mam niesprawne klapki Disa i za każdym razem gdy była podłączana pod komputer to wyskakiwał ten błąd. a mi niestety go nie pokazuje. Chce kupić zestaw naprawczy do Disy, dlatego zależy mi, żeby błędy były pokazywane.

Auto bmw 330i e90

 

ps. w folderze ediabas/bin posiadam dwie sztuki pliku ediabas oraz jedna ediabas.ini tak powinno byc??

 

Macie jakieś pomysły???

 

Wrzucam ediabas.ini oraz obd.ini

 

;=============================================================================
;EDIABAS 6.4.7 Configuration
[Configuration]
;=============================================================================

;-----------------------------------------------------------------------------
; EcuPath
; Description : ECU file path
; Default = .
EcuPath =C:\EDIABAS\ECU

;-----------------------------------------------------------------------------
; SimulationPath
; Description : Simulation file path
; Default = .
SimulationPath =C:\EDIABAS\SIMULATION

;-----------------------------------------------------------------------------
; TracePath
; Description : Trace file path
; Default = .
TracePath =C:\EDIABAS\TRACE

;-----------------------------------------------------------------------------
; CodeMapping
; Description : Character mapping file path
; Default = .
;CodeMapping = C:\EDIABAS\BIN\ansi2oem.tab

;-----------------------------------------------------------------------------
; TraceSize
; Description : Maximum size of each trace file [KB]
; Value : 0..32767
; Default = 1024
TraceSize = 32767

;-----------------------------------------------------------------------------
; ApiTrace
; Description : Enable/Disable API/User trace
; Value : 0 = Trace disabled
; 1 = User trace
; 2 = User trace + time stamp
; 3 = User trace + time stamp + process id (Win32)
; 4 = Function trace
; 5 = Function trace + time stamp
; 6 = Function trace + time stamp + timing
; 7 = Function trace + time stamp + timing + process id (Win32)
; Default = 0
ApiTrace =0

;-----------------------------------------------------------------------------
; IfhTrace
; Description : Enable/Disable IFH trace
; Value : 0 = Trace disabled
; 1 = User trace
; 2 = User trace + interface
; 3 = User trace + interface + time stamp
; Default = 0
IfhTrace =0

;-----------------------------------------------------------------------------
; IfhnTrace
; Description : Enable/Disable IFH network trace (with XREMOTE)
; Value : 0 = Trace disabled
; 1 = User trace
; 2 = User trace + interface
; 3 = User trace + interface + time stamp
; Default = 0
;IfhnTrace = 0

;-----------------------------------------------------------------------------
; SystemTraceSys
; Description : Enable/Disable system trace (runtime system)
; Value : 0 = Trace disabled
; Trace levels 1..7
; Default = 0
SystemTraceSys = 0

;-----------------------------------------------------------------------------
; SystemTraceBip
; Description : Enable/Disable BIP trace (runtime system)
; Value : 0 = Trace disabled
; Trace levels 1..7
; Default = 0
SystemTraceBip = 0

;-----------------------------------------------------------------------------
; SystemTraceIfh
; Description : Enable/Disable IFH system trace
; Value : 0 = Trace disabled
; Trace levels 1..7
; Default = 0
SystemTraceIfh = 0

;-----------------------------------------------------------------------------
; SystemTraceNet
; Description : Enable/Disable network trace
; Value : 0 = Trace disabled
; Trace levels 1..7
; Default = 0
SystemTraceNet = 0

;-----------------------------------------------------------------------------
; BipDebugLevel
; Description : BIP debug level of ECU files
; Value : 0..32767
; Default = 0
BipDebugLevel = 0

;-----------------------------------------------------------------------------
; UbattHandling
; Description : Ubatt ON/OFF handling
; Value : 0 = Ubatt ON/OFF: No EDIABAS error
; 1 = Ubatt ON/OFF: EDIABAS error
; Default = 1
UbattHandling = 0

;-----------------------------------------------------------------------------
; IgnitionHandling
; Description : Ignition ON/OFF handling
; Value : 0 = Ignition ON/OFF: No EDIABAS error
; 1 = Ignition ON/OFF: EDIABAS error
; Default = 1
IgnitionHandling = 0

;-----------------------------------------------------------------------------
; ClampHandling
; Description : automatic check of clamps for Ubatt and Ignition
; Value : 0 = no automatic clamp check with send_and_receive
; 1 = automatic clamp check with send_and_receive
; Default = 1
;ClampHandling = 1

;-----------------------------------------------------------------------------
; TaskPriority
; Description : EDIABAS process/thread priority (only Win32/16)
; Value : 0 = Optimal EDIABAS performance = 8
; 1 = Minimal EDIABAS performance
; ..
; 10 = Maximal EDIABAS performance
; Default = 0
TaskPriority = 0

;-----------------------------------------------------------------------------
; LoadWin32
; Description : Map EDIABAS Win16 calls to EDIABAS Win32
; Value : 0 = Win16/32 Mapping disabled (Win16-->Win16)
; 1 = Win16/32 Mapping enabled (Win16-->Win32)
; Default = 0 for Windows 9x/Me
; Default = 1 for Windows NT4/2000/XP
;LoadWin32 = 1

;-----------------------------------------------------------------------------
; SystemResults
; Description : Enable/Disable system results (ubatt/ignition/jobstatus)
; Value : 0 = Disable system results
; 1 = Enable system results
; Default = 1
SystemResults = 1

;-----------------------------------------------------------------------------
; RetryComm
; Description : Repeat failed communication automatically (1x)
; Value : 0 = Retry disabled
; 1 = Retry enabled (1x)
; Default = 1
RetryComm = 1

;-----------------------------------------------------------------------------
; Simulation
; Description : Enable/Disable ECU simulation
; Value : 0 = Simulation disabled
; 1 = Simulation enabled
; Default = 0
Simulation = 0

;-----------------------------------------------------------------------------
; Interface
; Description : Connected diagnosis interface
; Default = STD:OBD

Interface =ADS

; Additional information (in German) :
; Bitte beachten: Der HW-Treiber fuer das Interface muss installiert sein!

; Interface = STD:OBD
; Beschreibung : Serieller Pegelwandler (Nachfolger von ADS / Anschluss an OBD-Dose)
; Installation : \EDIABAS\HARDWARE\OBD\ODBSETUP (nur noetig fuer WIN NT4, WIN 2000, WIN XP)
; INI-Datei : Suchreihenfolge analog zu EDIABAS.ini
; Unterstuetzung : WIN3.xx : Nein
; WIN95,98 16-Bit : Ja
; WIN95,98 32-Bit : Ja
; WIN NT 4.0 : Ja
; WIN XP : Ja

; Interface = STD:FUNK
; Beschreibung : Funk-Diagnose Interface MDA von Fa. Siemens
; Installation : keine
; INI-Datei : FUNK.INI
; Unterstuetzung : WIN95,98 16-Bit : Ja
; WIN95,98 32-Bit : Ja
; WIN NT 4.0 : Ja
; WIN XP : Ja

; Interface = ADS
; Beschreibung : Serieller Pegelwandler (Anschluss an Diagnose-Dose)
; Installation : \EDIABAS\HARDWARE\ADS\ADS32\ADSSETUP (nur fuer WinNT4 noetig)
; INI-Datei : keine
; Unterstuetzung : WIN95,98 16-Bit : Ja
; WIN95,98 32-Bit : Nein
; WIN NT 4.0 : Ja
; WIN XP : Ja

; Interface = KBUS
; Beschreibung : Serieller Pegelwandler (Anschluss direkt an K-Bus oder I-Bus)
; Installation : \EDIABAS\HARDWARE\ADS\ADS32\ADSSETUP (nur fuer WinNT4 noetig)
; INI-Datei : keine
; Unterstuetzung : WIN95,98 16-Bit : Ja
; WIN95,98 32-Bit : Nein
; WIN NT 4.0 : Ja
; WIN XP : Ja

; Interface = EDIC
; Beschreibung : Serielles , PCMCIA , PC-Card Interface von Fa. Softing
; Installation : \EDIABAS\HARDWARE\EDIC\SETUP.EXE
; INI-Datei : EDICFW.INI, EDICHW.INI
; Unterstuetzung : WIN95,98 16-Bit : Ja
; WIN95,98 32-Bit : Ja
; WIN NT 4.0 : Ja
; WIN XP : Ja

; Interface = EDICC
; Beschreibung : EDIC-Card C oder EDIC-Card 2 CAN-Interface von Fa. Softing
; Installation : \EDIABAS\HARDWARE\EDIC\SETUP.EXE
; INI-Datei : XEDICC.INI
; Unterstuetzung : WIN95,98 16-Bit : Ja
; WIN95,98 32-Bit : Ja
; WIN NT 4.0 : Ja
; WIN XP : Ja

; Interface = STD:CAN
; Beschreibung : PCMCIA CAN-Interface CanCardX/XL von Fa. Vector
; Installation : keine (ausser Installation der CAN-Karte)
; INI-Datei : CAN32.INI
; Unterstuetzung : WIN95,98 16-Bit : Nein
; WIN95,98 32-Bit : Nein
; WIN NT 4.0 : Ja
; WIN XP : Ja
; Ansprechpartner: Hr. Jusko
; Telefon : +49-(0)89/382-35891 (Hotline)
; email : FLASH.SERVICE@BMW.DE (Hotline)

; Interface = STD:ADS4MOST
; Beschreibung : Most-Interfaces von Fa. Oasis
; Installation : keine (ausser Installation der Oasis-Karte)
; INI-Datei : ADS4MOST.INI
; Unterstuetzung : WIN95,98 16-Bit : ?
; WIN95,98 32-Bit : ?
; WIN NT 4.0 : Ja
; WIN XP : Ja
; Ansprechpart.: Hr. Rowedder
; Telefon : 089 / 382-29159
; email : Michael.Rowedder@bmw.de

; Interface = REMOTE
; Beschreibung : Anbindung eines EDIABAS-Interfaces über TCP/IP
; Installation : Anpassung der Einträge in [TCP] auf beiden Seiten (ins.: RemoteHost, Port)
; INI-Datei : keine
; Unterstuetzung : WIN95,98 16-Bit : Nein
; WIN95,98 32-Bit : Ja
; WIN NT 4.0, XP : Ja
; WIN XP : Ja
; Sonderfall : Interface OPPS
; Ansprechpart.: Hr. Rowedder
; Telefon : 089 / 382-29159
; email : Michael.Rowedder@bmw.de

; Interface = REMOTE:name
; Beschreibung : Anbindung eines EDIABAS-Interfaces über TCP/IP
; Installation : Anpassung der Einträge in [TCP] auf beiden Seiten (ins.: RemoteHost, Port)
; INI-Datei : REMOTE.INI (insbesondere für Parallelbetrieb notwendig)
; In REMOTE.INI stehen unter [name] spezif. Einstellungen(z.B.: RemoteHost, Port)
; Unterstuetzung : WIN95,98 16-Bit : Nein
; WIN95,98 32-Bit : Ja
; WIN NT 4.0, XP : Ja
; WIN XP : Ja
; Sonderfall : Interface OPPS
; Ansprechpart.: Hr. Rowedder
; Telefon : 089 / 382-29159
; email : Michael.Rowedder@bmw.de

;-----------------------------------------------------------------------------
; NetworkProtocol
; Description : Network protocol
; Default =
NetworkProtocol = TCP

;=============================================================================
;TCP/IP Configuration
[TCP]
;=============================================================================

;-----------------------------------------------------------------------------
; RemoteHost
; Description : server address/name
; Default =
RemoteHost =OPPS

;-----------------------------------------------------------------------------
; Port
; Description : IP communication port
; Value : 1000 < port < 30000
; Default =
Port = 3000

;-----------------------------------------------------------------------------
;TimeoutConnect
; Description : Timeout for establishing the connection
; Default = 5000
TimeoutConnect = 2000

;-----------------------------------------------------------------------------
;TimeoutReceive
; Description : Timeout for receiving a message
; Default = 5000
TimeoutReceive = 2000

;-----------------------------------------------------------------------------
;TimeoutFunction
; Description : Timeout for a long function
; Default = 59000
TimeoutFunction = 10000

;-----------------------------------------------------------------------------
;DisconnectOnApiEnd
; Description : Enable/Disable Disconnection with function call ApiEnd
; Value : 0 = Disconnection disabled
; 1 = Disconnection enabled
; Default = 0
;DisconnectOnApiEnd = 1

;-----------------------------------------------------------------------------
;InitCmd<n>
; Description : Initialization command <n> (normally for OPPS)
; Default =
;InitCmd0 = FE,04,00,03,01
;InitCmd1 = FD,05,00,03,01

;=============================================================================
; End Of File EDIABAS.ini
;=============================================================================
[XEDIC]
EdicApiPath= C:\EDIABAS\EDIC\EIDBSS
EdicInterfaceNo= 2









Obd.ini




[OBD]
Port=Com1
Hardware=OBD
RETRY=ON
;Tracelevel=0xFFFFFFFF
;Tracelevel=0xFFFFFFFF
;Tracelevel=0xF0000000
;Tracelevel=0x0000FFFF
; Bit 0 = Funktionsaufruf
; Bit 1 = io Ergebnis
; Bit 2 = nio Ergebnis
; Bit 3 = Detailinfos
; Nibble 0 = readchar_wait
; Nibble 1 = main
; Nibble 2 = cmd
; Nibble 3 = obd
; Nibble 4 = send_and_receive_...
; Nibble 5 = read_telegram_...
; Nibble 6 = send_telegram
; Nibble 7 = SendData


[UNIT_A]
Port=Com2
Hardware=OBD

[UNIT_B]
Port=Com3
Hardware=OBD

[UNIT_C]
Port=Com4
Hardware=OBD

[UNIT_D]
Port=Com5
Hardware=OBD

[UNIT_E]
Port=Com6
Hardware=OBD

[UNIT_F]
Port=Com7
Hardware=OBD

[UNIT_G]
Port=Com8
Hardware=OBD

[UNIT_H]
Port=Com9
Hardware=OBD

[UNIT_I]
Port=Com10
Hardware=OBD

[UNIT_J]
Port=Com11
Hardware=OBD

[UNIT_K]
Port=Com12
Hardware=OBD

[UNIT_L]
Port=Com13
Hardware=OBD

[UNIT_M]
Port=Com14
Hardware=OBD

[UNIT_N]
Port=Com15
Hardware=OBD

[UNIT_O]
Port=Com16
Hardware=OBD

alienklb

Zanim zapytasz - POSZUKAJ!

Zanim zapytasz - POSZUKAJ!

 

Posty: 8

Dołączenie: 13 Paź 2014 18:20

Moje BMW: e90 330i

Zanim wkleisz tak długi plik TRC to zastanów się ile miejsca zajmuje i jak się źle takie coś czyta w już i tak długim wątku .Moderator

Wpisujemy między Code

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Witam. Mam INPE v5.0.6 i do tej pory działała dobrze z moją poprzednią e46. Kupiłem e91 (2008r, 320d 177ps) i za Chiny nie mogę się połączyć. Ciągle dostaje komunikat: IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT. W inpie mam dostępne skrypty: DDE 7.0 dla N47, N47new GER itd... Ale Inpa tak jak by nie widziała auta. Dioda na interfejsie po podłączeniu do auta się zapala i to by było na tyle. Fejs to jakiś noname, jest na nim napisane tylko Ediabs ODB II. Pod e46 / N42 nadal działa bo miałem dziś możliwość sprawdzenia. Jakieś pomysły ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

To raczej wina interfejsu po 2007 roku jest już DCAN linia diagnostyczna, a nie linia K jak miałeś w e46 i pierwszych e60,e90

potrzebny K-dcan interfejs taki przykładowo

http://www.interfejsads.ugu.pl/K+DCAN.html

jest do starszych i do nowszych DCAN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To raczej wina interfejsu po 2007 roku jest już DCAN linia diagnostyczna, a nie linia K jak miałeś w e46 i pierwszych e60,e90

potrzebny K-dcan interfejs taki przykładowo

http://www.interfejsads.ugu.pl/K+DCAN.html

jest do starszych i do nowszych DCAN

 

THX Din, kupiłem dziś kabel K+DCAN jednak nic się nie zmieniło. Mam INPE FXX, mam 3 pliki ipo w SGDAT, mam sugerowane wpisy w e90.eng i ger i nadal to samo - brak odpowiedzi :/ Jakieś pomysły ?

 

Zainstalowałem INPA_EA-90x i teraz dostaję komunikat: ifh-0006 command not accepted

 

Edit:

 

Kupiłem ten kabel, dziś go odebrałem: http://allegro.pl/bmw-k-dcan-inpa-ediabas-can-obdii-adapter-i6573495939.html

Zainstalowałem chyba wszystkie INPY jakie udało mi się znaleźć, obecnie mam tą:

http://chomikuj.pl/mlodzik1/INPA/INPA+-+for+Fxx+and+Exx+(Pe*c5*82na+aktualizacja)

Nadal wywala mi IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT przy wyborze każdego z 4 skryptów N47 - dodam, że wtyczka intefrejsu świeci na czerwono, po próbie połączenia mrugnie 2 x i gaśnie z komunikatem jak wyżej.

Zapalił mi się check engine i BC przestał mi trzymać ustawienia... tzn. nie pamięta godziny, nie pamięta spalania, przejechanego dystansu etc.

Ktoś coś pomoże?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

używam INPA v5.0.6 i taki interfejs http://allegro.pl/interfejs-bmw-inpa-wersja-pl-e36-e46-e39-e60-e90-i5079900353.html

 

posiadam BMW e46 318i (N42), chciałem sprawdzić stan vanos'ów ale jak wybieram zakładkę Status to nie mam takiej opcji, jest tylko analog 1-4 i Digital 1-2, nigdzie nie ma wartości pracy vanosów, nie wiem czy jest to wina INPY, interfejsu, a może źle szukam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Cześć,

używam INPA v5.0.6 i taki interfejs http://allegro.pl/interfejs-bmw-inpa-wersja-pl-e36-e46-e39-e60-e90-i5079900353.html

 

posiadam BMW e46 318i (N42), chciałem sprawdzić stan vanos'ów ale jak wybieram zakładkę Status to nie mam takiej opcji, jest tylko analog 1-4 i Digital 1-2, nigdzie nie ma wartości pracy vanosów, nie wiem czy jest to wina INPY, interfejsu, a może źle szukam?

Nic dziwnego tam nie ma vanosów tylko valvetronic

https://pl.wikipedia.org/wiki/Valvetronic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.