Skocz do zawartości

kodowanie świateł do jazdy dziennej e87


Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów

Na poczatku chciałbym przeprosić jeżeli wpisuje pytanie w niewłaściwym wątku (jestem początkujący).

 

Mianowicie mam problem z zakodowaniem świateł drl.

W module FRM, w plik trc mam następujące wartości, których zmiana na activ nic nie zmienia w działaniu świateł. Zależy mi na automatycznym zapaleniu świateł po odpaleniu silnika (nie ważne czy to beda drl czy zwykłe mijania).Zaznacze, ze nie mam ustawienia auto w przełączniku swiatła.Moje BMW to e87 z 2004 roku, wiem ze w rocznikach nowszych wszystko mógłbym zrobić z manetki BC. Niestety w swoim BC brakuje mi jednego ustawienia "set" z kluczykiem, gdzie można sobie ustawiać swiatła, ryglowanie drzwi, odprowadzanie do domu i takie tam. Dlatego zabrałem się za kodowanie, no i tu jest problem.

 

Mój plik trc:

 

drl_wert_dimmung

wert_01

wert_02

 

drl_v_gedimmt

nicht_activ

 

TAGFAHRLICHT_ece

nicht_activ

 

def_tagfahrlicht_ece_ckm

nicht_activ

 

unp_tagfahrlicht_ece_ckm

nicht_activ

 

Proszę was o pomoc, ponieważ zmiana tych wartości nic nie daje,może w moim modelu się nie da? Moze jakies zmiany powinienem zrobic w innym module?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
kolego tomas55555 pisałeś, że poradziłeś sobie z tym problemem, ale ustawiłeś światła do jazdy dziennej??? (czyli świecą długie ze zmniejszoną moca) czy załączanie świateł przy rozruchu silnika???(załączają się światłą mijania). Jeśli możesz napisz jakie parametry zmieniłeś, bo ja nadal z tym walcze. pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×