Skocz do zawartości

[e60] Wymiana MULF na MULF2


duxi3

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

BMW E60 03/2004

Postanowiłem wymienić swój MULF na MULF2 z racji, że wcześniejszy był prawdopodobnie spalony.

W INPA Identification zamiast numerów MULF były jakieś krzaki i nie czytało z niego nawet VIN'u tylko jakieś krzaki.

Kupiłem MULF2 HIGH SVS z niebieskim wtykiem.

Zciągnąłem ze swojej kostki do MULF biały plastik:

http://images69.fotosik.pl/426/f839a818390bbdc3.jpg

 

I wpiąłem go w niebieskie gniazdo MULF2.

Kostka niebieska 6920072, jednak ciężko dostać.

Według info z innych forum wystarczy tylko obciąć kawałek z białek kostki i pasuje do MULF2, jednak wolałem nic nie obcinać tylko wysunąłem obudowę kostki.

 

Po podłączeniu światłowodu i kostki w INPA widoczne są informacje:

 

55 ISPB OKAY ULF2_HI D_ISPB 9149843 5545 1030 17 04 2.21.45 255.255.255 0.18.25 0.0.0 24.07.2007 Becker

 

Również da się odczytać VIN:

 

55 ISPB OKAY 9149843 KS02325 24.07.2007

 

Jest to VIN innego auta, zdaje się, że e90 gdyż z niego pochodzi MULF2.

 

 

Do wyposażenia mam dodany wpis FA:

 

$6NEA - chyba nie da się tego dodać do CAS ANI LMA(?)

620

644

+ULF2

+MULF2

 

EDIT: :cool2:

Na niemieckim forum przeczytałem by zmienić rok AUTA w FA na 2007:

* - Zmień rok na 03:07 widzi FA tak: # 0307

- Uzupełnienie kodu Opcja 6FL (wymagane przez USB, bez nie idzie !!!!!!)

 

Zmiana na marzec 2007 nie pomogła, nadal nie mogę dodać $6FL

CAS mam ostatnio programowany 17.01.2005 więc może trzeba go zaktualizować?

 

 

NIE MOGĘ DODAĆ $6FL bo COAPI 1001 czy jakoś tak wywala

 

 

Jednak przy użyciu NCS Expert nie mogę nic z modułu odczytać, wyświetla błąd: IFH-009 no response from controlunit

Wchodzę do niego przez CAS.

Przez TOOL32 można wykonać tylko jakieś informacje o module a reszta poleceń nie odpowiada.

Inne moduły już kodowałem i nie było problemu.

 

Czy muszę przekodować VIN MULF2 by działał?

Czy da się to zrobić K+DCAN z przełącznikiem.

 

Wyczytałem, że:

Po dodaniu MULF2 trzeba odpowiednio przekodowac auto - dodac mu do wyposazenia FA $6NEA, przekodowac auto pustym .MAN - albo chociaz CAS, CCC tudziez MASK, i LMA

 

Dodany wpis mam, przekodowałem CAS, MASK i LMA pustym .MAN i nadal nic.

 

Napisali również:

Po tej operacji odpalamy tool32, i zmieniamy w MULFie VIN oraz wartosc ktora wyswietla sie po wyszukaniu MULFa u nas w telefonie (sama zmiana VIN nie zmieni tej wartosci) - i tu mozemy wprowadzic np. 7 ostatnich znakow naszego VINu lub po prostu wlasna nazwe

 

Tylko jak mam to zrobić skoro na polecenia AIF_LESEN nie mam odpowiedzi z ECU.

Chociaz jak widzę to źle robiłem w TOOL32 bo nie napisałem parametru dla polecenia AIF_LESEN.

Ale na Identification nie odpowiada więć chyba i tak brak komunikacji po DCAN.

Czytałem, że w przedlifcie były po MOST te moduły a w LCI DCAN ponoć można.

Jednak trzeba któreś piny poprzepinać w tej kostce?

Czy to problem, że moduł był w E90?

Według BMWSTORE I REALOEM pasuje do e60 i wielu innych modeli.

W iDrive nie mogę wyłączyć odnajdywania Bluetooth a jak wchodzę w zakładkę Phone to od razu wyrzuca tak jakby odznacza to pole gdzie wyszukuje się telefony.

Czy to tak powinno działać?

Nie wpiąłem wtyku górnego do MULF2 gdyż między MULF1 A MULF2 się trochę różni ale czy to ma wpływ na to?

 

Może ktoś z Was to robił więc czekam na pomoc eksperta ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 141
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Tylko jak mam to zrobić skoro na polecenia AIF_LESEN nie mam odpowiedzi z ECU.

- Pewnie nie ten plik PRG w EDIABAS/ECU wybrałeś jeśli nie ma ident to napewno nie ten PRG (lub za stary ) nowe sp-daten e60 i masz

lub zmieniasz date i edytujesz FA w NCS wybierasz mulf2 bez kodowania i wyświetli ci jaki plik prg używać w okienku SGET DATA (jak masz w profilu odznaczone )

 

Chociaz jak widzę to źle robiłem w TOOL32 bo nie napisałem parametru dla polecenia AIF_LESEN.

- nie musisz pisać parametru na kliknięcie dwa razy (lub raz odznaczenie i F5 wykonaj ) czyta wszystkie dane AIF i tak powinno być

 

Ale na Identification nie odpowiada więć chyba i tak brak komunikacji po DCAN.

odp- can też jest podłączone do każdego modułu most NCS koduje przez CAN moduły most

Czytałem, że w przedlifcie były po MOST te moduły a w LCI DCAN ponoć można.

odp- sprawdź w rheingold masz opisy i schematy

Jednak trzeba któreś piny poprzepinać w tej kostce?

odp- rheingold opisuje piny i kolory przewodów )

Czy to problem, że moduł był w E90?

Według BMWSTORE I REALOEM pasuje do e60 i wielu innych modeli.

odp- oczywiście jak zawsze zależy nie tylko od modelu ale i od rocznika )

W iDrive nie mogę wyłączyć odnajdywania Bluetooth a jak wchodzę w zakładkę Phone to od razu wyrzuca tak jakby odznacza to pole gdzie wyszukuje się telefony.

Czy to tak powinno działać?

Nie wpiąłem wtyku górnego do MULF2 gdyż między MULF1 A MULF2 się trochę różni ale czy to ma wpływ na to?

-sprawdź cz CAN H i CAN L jest podłączone do magistrali piny porównaj Mulf1 i Mulf2 ISTA rheingold opisy schematy

jeśli CAN-H i CAN-L nie jest podłączone to nie ma diagnostyki przez obd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Pierwsze i najważniejsze - nie powinno być klifu w optyce i dla twojego konkretnego przypadku ja bym szukał ICOM. Z Dcan dla MULF2HIGH można się zmęczyć bawić .

Dodaj $644 i $6FL (z tymczasowym kryterium #0908 USB/AUX ).

Następnie zakodować MASK/CAPPL/CIC.

 

Czy muszę przekodować VIN MULF2 by działał?

WinKFP + ICOM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodaj $644 i $6FL (z tymczasowym kryterium #0908 USB/AUX ).

 

Jest problem gdyż #0307 bez problemu dało się zakodować CAS i LMA.

Ale gdy chcę dodać #0908 do listy usuwając przy tym #0307 po naciśnięciu OK dostaje komunikat:

 

Fehler

Folgendes Merkmal ist im

Fahrzeugauftrag ungültig: #0908

 

Tak samo gdy chcę dodać $6FL.

Co definiuje jakie rzeczy mogę dodać do wyposażenia?

Aktualizowałem kiedyś przy WinKFP kilka modułów i używałem SP-DATEN 2014 chyba ale dodane są do WinKFP, zdaje się, że muszę gdzieś je jeszcze podlinkować/skopiować ale nigdy nie aktualizowałem gdzie indziej niż WinKFP więc może to jest konieczne.

 

 

Co do Tool32 to używam PRG: ULF2_HI.prg

Datei > SGBD i wybieram: ulf2_hi.prg

 

Chociaż w INPA można odczytać informacje o tym MULF2, producent numer części VIN więc komunikacja jako taka jest ale chyba nie całościowa.

Mogę pobrać SP-DATEN v50.2 tylko czy samo pod e60 + cfgdat + daten.zip + format + kmmData + work wystarczy i gdzie muszę zaktualizować pliki.

 

Daten chyba do NCSEXPER\DATEN\E60

PRG do EDIABAS\ECU to mam tam jakieś z 2014 329MB to były z SP-DATEN 2014(?)

:mad2:

Zdaje się, że zapomniałem o NCSEXPER i tam mam stare DATEN\E60 i pewnie dlatego nie idzie dodać $6FL, chociaż nie wiem jak to tam jest dokładnie ale to zrobię dla pewności jeszcze i napiszę wam co i jak ale pewnie tak jest bo w pliku: E60AT.000 mam listę tych które mi NCS pozwoli dodać.

 

kilka fotek:

http://imgur.com/a/Y3Ly4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

#0908 dodane

$6FL USB-/AUDIO- SCHNITTSTELLE dodane

$6NF Komfortanbindung des Music-Players im Handy dodane

$644 UNIVERSELLE LADE-/FREISPRECHEINRICHTUNG (MULF OHNE TELEMATIK MIT INTEGRIERTE BASIS SPRACHEINGABE 09/04) dodane

 

W NCSEXPER widać już 2ULF ale w przedlifcie nie było GATEWAY dla MULF i po DCAN nie odczytam i tak FSW.

W INPA widać numer części i prawidłową datę MULF2 (ISPB).

W Tool32 nie da się wywołać "IDENT" bo jest IHF - 0009: No response from control unit

Tylko niektóre polecenia odpowiadają, tak jak na screenach (w pierwszym poście na samym dole).

Nie wiem czy pod DCAN powinno działać to polecenie czy tylko MOST.

Ktoś ma MULF'a w przedlifcie i może to sprawdzić?

 

Bo możliwe, że to wina nawigacji M-ASK bo z tego co wiem USB to raczej na niej nie będzie działać tylko na CCC przedlift, M-ASK2 LCI, CIC.

Planuję wymianę na CCC ale póki co to chcę mieć pewność czy MULF2 mi się prawidłowo komunikuje.

Sprawdzę jeszcze rheingold (jeśli da się to przeglądać bez ICOM - schematy) ale na forach większość ludzi pisało, że to tylko kostka ma inny kształt a tak to plug & play.

 

Mam DIS V44 i DIS V57(?) więc z tego co pamiętam to tam też się da schematy zobaczyć tylko tutaj pytanie.

Czy te schematy w DIS są aktywne i kolory połączeń definiują czy to jest podłączone czy to tylko obrazki bez przełożenia na stan podłączenia ECU w samochodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, głowica ICOM, tylko po co mi ona będzie?

Żeby zmienić VIN czy co dokładnie zrobić?

Bo z tego co ludzie piszą to obejdzie się bez zmiany VIN więc w czym jest tutaj problem

Chodzi mi o Bluetooth by działał, USB nieistotne.

Zastanawiałem się nad zakupem tylko, która mi się przyda w takim razie, widziałem zestaw: ICOM A2+B+C + HDD czy to wystarczy?

Widziałem też ICOM A3, które jest lepsze?

 

Edit: skoro nie wolno linków do programów to nie ;)

Edytowane przez duxi3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wiem, głowica ICOM, tylko po co mi ona będzie?

Żeby zmienić VIN czy co dokładnie zrobić?

Bo z tego co ludzie piszą to obejdzie się bez zmiany VIN więc w czym jest tutaj problem

Chodzi mi o Bluetooth by działał, USB nieistotne.

Zastanawiałem się nad zakupem tylko, która mi się przyda w takim razie, widziałem zestaw: ICOM A2+B+C + HDD czy to wystarczy?

Widziałem też ICOM A3, które jest lepsze?

Co do oprogramowania to trzeba kupować te wersje z dyskiem czy można samemu sobie tego ISTA-P i ISTA-D zainstalować na osobnej partycji w laptopie?

 

ICOM A3 + B + C z kablami w dobrej cenie 206$

http://www.aliexpress.com/item/Promotion-New-arrival-For-BMW-ICOM-A3-Diagnostic-Programming-Tool-Hardware-V1-37-Update-Version-of/32525343598.html?ws_ab_test=searchweb201556_10,searchweb201602_5_10057_10056_10055_10049_10017_10059_10058_10060_10061_10062_10064,searchweb201603_4&btsid=58a2e68b-c156-494d-ae61-f96858737f41

 

295 $ z dyskiem 500GB:

http://www.aliexpress.com/item/Hot-Sale-ICOM-A3-With-V2016-7-Software-Diagnostic-Tool-Hardware-V1-37-ICOM-A3/32709346153.html?ws_ab_test=searchweb201556_10,searchweb201602_5_10057_10056_10055_10049_10017_10059_10058_10060_10061_10062_10064,searchweb201603_4&btsid=e51f3b59-02cd-4292-8472-a5609d382112

 

ICOM A2 + B + C z kabmali w dobrej cenie 230$

http://www.aliexpress.com/item/2015-Newest-Version-Special-icom-A2-for-BMW-Main-Unit-Sell-Head-for-icom-a2-Auto/32279259984.html?ws_ab_test=searchweb201556_10,searchweb201602_5_10057_10056_10055_10037_10049_10059_10032_10058_10017_10060_10061_10062_10064,searchweb201603_7&btsid=075075b1-7e97-4671-99fb-2dcfbc67c8fe

 

 

Z tego co widzę to wersja A3 nie ma wsparcia dla starych aut wpinanych przez okrągłe 20 pinowe złącze ale takiej bmki to ja na oczy nie widziałem nawet i chyba można je przez adapater do DCAN diagnozować bo tam elektroniki raczej wiele jeszcze nie było.

Takie pytania co do programów tylko poprzez prywatne wiadomości

Edytowane przez temsky740
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
NIE MOGĘ DODAĆ $6FL bo COAPI 1001 czy jakoś tak wywala

 

#0908 dodane

$6FL USB-/AUDIO- SCHNITTSTELLE dodane

$6NF Komfortanbindung des Music-Players im Handy dodane

$644 UNIVERSELLE LADE-/FREISPRECHEINRICHTUNG (MULF OHNE TELEMATIK MIT INTEGRIERTE BASIS SPRACHEINGABE 09/04) dodane

 

Powiedz nam wszystkim jak to się stało DODANE ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIE MOGĘ DODAĆ $6FL bo COAPI 1001 czy jakoś tak wywala

 

#0908 dodane

$6FL USB-/AUDIO- SCHNITTSTELLE dodane

$6NF Komfortanbindung des Music-Players im Handy dodane

$644 UNIVERSELLE LADE-/FREISPRECHEINRICHTUNG (MULF OHNE TELEMATIK MIT INTEGRIERTE BASIS SPRACHEINGABE 09/04) dodane

 

Powiedz nam wszystkim jak to się stało DODANE ?

 

Zaktualizowałem Daten w NCS EXPERT i przez FA dodałem wpisy po prostu.

Tak jak się dodaje wysposażenie.

 

Dokładnie tak:

http://codinge90.com/ncs-expert-how-to-modify-vo-vehicle-order/

 

Tylko, że ja e60 to do CAS i LMA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz, wszystko jest w porządku.

CCC/MASK zakodowal nowym FA ?

Czyli, że co bo nie robiłem nigdy tego, nie wystarczy pustym .MAN SG_CODIREN?

W MASK mam włączone Bluetooth w menu niby ale może jeszcze trzeba w MASK coś zmienić.

Napisz dokładnie o co chodzi to sprawdzę.

MAM dla MASK też zrobić FA_WRITE?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Widzisz, wszystko jest w porządku.

CCC/MASK zakodowal nowym FA ?

Czyli, że co bo nie robiłem nigdy tego, nie wystarczy pustym .MAN SG_CODIREN?

W MASK mam włączone Bluetooth w menu niby ale może jeszcze trzeba w MASK coś zmienić.

Napisz dokładnie o co chodzi to sprawdzę.

MAM dla MASK też zrobić FA_WRITE?

Teraz czytasz nowy FA z CAS lub LM , wybierasz MASK i naciskasz sg_codieren.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekodowałem pustym .MAN moduł MASK i nadal bluetooth nie wykrywa.

Nie da się go w MENU Wyłączyć ani nic.

 

bluetooth_node
profil_2

 

Gdy zmienie na profil_1 to w MENU iDrive znika opcja dla Bluetooth.

 

cały FSW_PSW.TRC z MASK:

K931D_ZV_ALLE_TUEREN
par_frei
K931D_ZV_SELEKTIV
par_frei
K930E_ZV_VER_N_XMIN_FB
fkt_frei
K9901_WARNBLINKEN
par_gesperrt
K9323_ZV_VER_AB_X_KM/H
fkt_frei
K8129_ZWAKO_AC_EIN_AUTO
fkt_gesperrt
K7504_HEIMLEUCHTEN_AUS
par_frei
K7504_HEIMLEUCHTEN_40S
par_frei
K7504_HEIMLEUCHTEN_90S
par_frei
K7504_HEIMLEUCHTEN_150S
par_frei
K7504_HEIMLEUCHTEN_240S
par_frei
K4328_BLINKEN_TIPPBET
fkt_frei
K5303_GAL_SEHR_STARK
par_frei
K8116_KLAPPENAUTOMATIK
fkt_gesperrt
K5303_GAL_STARK
par_frei
K5303_GAL_MITTEL
par_frei
K5303_GAL_GERING
par_frei
K5303_GAL_SEHR_GERING
par_frei
K5303_GAL_KEINE_ANHEB
par_frei
K5305_KLANG_BASS
par_frei
K5305_KLANG_TREBLE
par_frei
K5305_KLANG_BALANCE
par_frei
K5305_KLANG_FADER
par_frei
K5305_KLANG_REVERB
par_frei
K5305_KLANG_EQULIZER
par_frei
K531A_LAUTST_NAV
par_frei
K531A_LAUTST_VERKEHR
par_frei
K531A_LAUTST_TELEFON
par_frei
K531A_LAUTST_SVS
par_frei
K531A_LAUTST_PDC
par_frei
K4310_ANZ_SPRACHE_1
par_frei
K4310_ANZ_SPRACHE_2
par_frei
K4310_ANZ_SPRACHE_3
par_frei
K4110_VERBR_L/100KM
par_frei
K4110_VERBR_MPG_US
par_frei
K4110_VERBR_MPG_UK
par_frei
K4110_VERBR_KM/L
par_frei
K410D_EINHEITEN_WEG
fkt_frei
K4113_ZEIT_STD_DARST
fkt_frei
K4116_EINH_TEMPERATUR
fkt_frei
K9901_UMLUFT_EIN
par_frei
K9901_NAV_LETZER_HINWEIS
par_frei
K9901_KOMFORT_PARKBREMSE
par_frei
K9901_MUTE_EIN
par_frei
K9901_MONITOR_EIN
par_frei
K9901_LENKRADHEIZUNG
par_frei
K9901_RADIO/TELEFON
par_frei
K9901_SWR
par_gesperrt
K430C_DATUM_FORMAT
fkt_frei
C750A_SCHWELLWERT_EMPFIN
par_gesperrt
C750A_SCHWELLWERT_NORMAL
par_gesperrt
C750A_SCHWELLWERT_SEHR_E
par_gesperrt
DRUCK_EINHEIT
bar
K8601_SOLLWERT_M3
par_gesperrt
K8601_SOLLWERT_M2
par_gesperrt
K8601_SOLLWERT_M1
par_gesperrt
K8601_SOLLWERT_0
par_gesperrt
K8601_SOLLWERT_P1
par_gesperrt
K8601_SOLLWERT_P2
par_gesperrt
K8601_SOLLWERT_P3
par_gesperrt
K4D01_OFF_CID_DISPL_HELL
fkt_frei
BLUETOOTH_FIX
aktiv
K4119_DRUCK_BAR
par_frei
K4119_DRUCK_PSI
par_frei
K4119_DRUCK_KPA
par_frei
K8313_GEBLAESE_M10
par_gesperrt
K8313_GEBLAESE_0
par_gesperrt
K8313_GEBLAESE_P10
par_gesperrt
K9901_HUPE
par_gesperrt
PHONE_MULF
aktiv
C940C_QUITT_OPT_ENTSCH
fkt_frei
C940D_QUITT_OPT_SCHAERF
fkt_frei
C940A_QUITT_OPT_ENTSCH
fkt_gesperrt
C9419_QUITT_OPT_KLAPPE
fkt_gesperrt
C9410_QUITT_OPT_SCHAERF
fkt_gesperrt
C941C_QUITT_AKUST_KLAPPE
fkt_gesperrt
K9416_QUITT_AKUST_ENTSCH
fkt_gesperrt
C9413_QUITT_AKUST_SCHAERF
fkt_gesperrt
K8119_PRG_AUTOMATIK
par_gesperrt
K8119_PRG_LUFTVERTEILUNG
par_gesperrt
K8127_KLAPPENPROGRAMM_BO
fkt_frei
K8119_PRG_GEBL_AKTUELL
par_gesperrt
K8119_PRG_SCHICHTUNG
par_gesperrt
K8119_PRG_AC
par_gesperrt
K8125_KLAPPENPROGRAMM_BO
fkt_frei
K532F_SENDERLISTE_AUDIO
fkt_frei
K4D01_OFF_HUD_DISPL_HELL
fkt_gesperrt
K4D03_ANZEIGE_GESCHWNDGKT
par_gesperrt
K4D03_ANZEIGE_CHECKCONTRL
par_gesperrt
K4D03_ANZEIGE_ACC
par_gesperrt
K4D03_ANZEIGE_TEMPOMAT
par_gesperrt
K4D03_ANZEIGE_NAVIGATION
par_gesperrt
K2407_PDC_MONITORBILD
fkt_frei
CA107_AUT_VERST_DEAKT
par_gesperrt
CA107_AUT_VERST_ENTR
par_gesperrt
CA107_AUT_VERST_ENT_T
par_gesperrt
C9C03_KLAPPENWINKEL
fkt_gesperrt
C9C01_HKL_TASTE
fkt_gesperrt
K931D_SCHEIBENABSENKUNG
par_gesperrt
NIVI
nicht_aktiv
VOLUME_MAXIMUM_TEL
volume_mulf
e87_top_hifi_mulf
e90_top_hifi
VOLUME_MAXIMUM_ON
standard
max1
e92_stereo
VOLUME_AUDIO_1
e60
e93_hifi
e92_hifi
VOLUME_MINIMUM_NAVI
standard
max1
e92_stereo
VOLUME_DELTA_NAVI_ENTER
standard
min3
e92_stereo
VOLUME_MINIMUM_TM
standard
min1
e92_stereo
e93_hifi
e92_hifi
VOLUME_MINIMUM_TEL
standard
min1
e92_stereo
VOLUME_DELTA_TEL_ENTER
standard
max1
e92_stereo
e93_hifi
e92_hifi
VOLUME_KLANG_1
e60_stereo
e61_stereo
e60_top_hifi
e61_top_hifi
e63_top_hifi
e64_top_hifi
e87_stereo_old
e87_top_hifi
KLANG_OFFSET
standard
min1
e92_stereo
e93_hifi
e92_hifi
e70_stereo
e93_stereo
VOLUME_PDC
e60_stereo
e61_stereo
e60_top_hifi
e61_top_hifi
e63_top_hifi
e64_top_hifi
e87_stereo_old
e87_top_hifi
e90_stereo
e91_stereo
e92_hifi
e93_stereo
e88_top_hifi
e82_stereo
max1
VOLUME_DELTA_PDC_ENTER
standard
max2
e87_stereo
VOLUME_SECUR_1
e60
e87
e92_stereo
e93_hifi
e92_hifi
LOUDNESS
e60
GAL_MAIN
e60
GAL_DEFAULT
e60
MUTE_ON_CRASH
nicht_aktiv
KEY_MEMORY_ASK
aktiv
MUTEMIX_TIME
e60
pl2
DAUER
e60
pl2
ABSTAND_IDENT_PRIO
e60
pl2
NACHLAUF_INT
e60
pl2
TIMEOUT_INT
e60
pl2
HIGH_CUT
auto
EINH_MASTER
aktiv
VOLUME_MINIMUM_SPEECH
standard
min1
e92_stereo
AUDIO_ENTERTAIN_1
ece
LUEFTER_SCHW1
e60
pl2
LUEFTER_SCHW2
e60
pl2
LUEFTER_WERT1
e60
pl2
LUEFTER_WERT2
e60
pl2
LUEFTER_WERT3
e60
pl2
LUEFTER_WERT4
e60
pl2
SINGLE_TUNER
nicht_aktiv
DOUBLE_TUNER
aktiv
CDC
nicht_aktiv
TOP_HIFI
nicht_aktiv
EQUALIZER
nicht_aktiv
VOLUME_ADJ_1
e60_stereo
VOLUME_ADJ_2
e60_stereo
e61_stereo
e87_stereo
e93_stereo
e82_stereo
e88_stereo
VOLUME_ADJ_3
e60_stereo
VOLUME_ADJ_4
e60_stereo
e61_stereo
e92_stereo
e93_stereo
e82_stereo
e88_stereo
SDARS
nicht_aktiv
SITZHEIZUNG
aktiv
ECE_TELEFON
nicht_aktiv
PHONE_BUSINESS
nicht_aktiv
PHONE_PROF
nicht_aktiv
CAR_COLOR
nicht_aktiv
BMW_ASSIST
nicht_aktiv
HELPNET
nicht_aktiv
BMW_ONLINE
nicht_aktiv
PDC
aktiv
ABSENK_ENTERTAINMENT_PDC
standard
SHOW_PDC
aktiv
HUD
nicht_aktiv
ELDRVSEAT
nicht_aktiv
MFL_HORN
nicht_aktiv
MFL_HAZARD
nicht_aktiv
MFL_CLEAN
nicht_aktiv
FOND_LOW
nicht_aktiv
LAENDERVARIANTE_TUNER
ece
RDS_AF_FUNKTION
rds_ein_af_automatisch
TP_FUNKTION
tp
TP
aktiv
TMC
aktiv
AMBANDS
aktiv
FILTER_FZG_BLOCK_1
e60_stereo
FILTER_FZG_BLOCK_2
e60_stereo
FILTER_FZG_BLOCK_3
e60_stereo
FILTER_FZG_BLOCK_4
e60_stereo
e87_stereo_old
e90_stereo
e91_stereo
PHASE_BLOCK
e60_stereo
CROSS_OVER_1
e60_stereo
CROSS_OVER_2
e60_stereo
OUTPUT_GAIN_SYSTEM
e60_stereo
BAUREIHE
e60
CODIERUNG_ERFOLGT
codierung_erfolgt
TYP_LENKUNG
linkslenker
OUTPUT_SIGNAL_TABLE_1
e60_ll
e60_rl
pl2_ll
pl2_rl
OUTPUT_SIGNAL_TABLE_2
e60_ll
e60_rl
pl2_ll
pl2_rl
ACC
nicht_aktiv
CRUISE_CTRL
nicht_aktiv
WAEHLBARE_SPRACHE_1
deutsch
WAEHLBARE_SPRACHE_2
franzoesisch
WAEHLBARE_SPRACHE_3
englisch
russisch
BLUETOOTH_NODES
profil_2
CID
cid_mid
RING
aktiv
WEG_EINHEIT
km
BC_HIGH
aktiv
KLIMA_SG_ART
high
STANDLUFT
aktiv
DWS
nicht_aktiv
BMW_MOBILE
aktiv
BMW_DEALER
aktiv
BMW_HOTLINE
aktiv
BMW_N_DEALER
aktiv
TRF
nicht_aktiv
KANA_WRITER
nicht_aktiv
SMS
nicht_aktiv
PTY_TABELLE
pty_ece
WEATHERBAND
nicht_aktiv
LEGAL_DISCL
nicht_aktiv
REV_INPUT
nicht_aktiv
UNIT_FEET
nicht_aktiv
ACOUSTIC
nicht_aktiv
REGIONALISIERUNG
reg_ein
TEMPERATUR_EINHEIT
grad_c
ZEIT_EINHEIT
24_stunden
DATUM_EINHEIT
tt_mm_jj
SPEECH_MF
weiblich
VERBRAUCH
l/100km
BACKDOOR
nicht_aktiv
E64
nicht_aktiv
STANDHEIZUNG
nicht_aktiv
AUXIN
nicht_aktiv
FLAP
nicht_aktiv
PDC_LOW
nicht_aktiv
VOLUME_KLANG_EMERGENCY
e60_stereo
e61_stereo
e60_top_hifi
e87_top_hifi
e90_stereo
VOLUME_PDC_EMERGENCY
e60_stereo
e61_stereo
e61_top_hifi
e63_top_hifi
e64_top_hifi
SVS_LOW
aktiv
GALLON_VAL
uk
MP3
aktiv
AMBAND_KW
aktiv
AMBAND_LW
aktiv
AMBAND_MW
aktiv
OIL_LEVEL
nicht_aktiv
NAVIGATION_MASK
aktiv
CBS_MODE
level_3
PIA_LEVEL
level_1
US_BLUE
nicht_aktiv
SENDER_TAB_HGL
aktiv
AUTO_DRV_LIGHT
nicht_aktiv
HDC
nicht_aktiv
MDRIVE
nicht_aktiv
MDRIVE_ALBV
nicht_aktiv
MDRIVE_SMG
aktiv
AUDIO_SYSTEM_MASK
e60_stereo
e90_stereo
DISPLAY_LOG7_SYMBOL
aktiv
DAY_RUN_LIGHT_MASK
aktiv

 

Tak jak na filmie ma odznaczone Bluetooth to ja mam cały czas zaznaczone i nie moge zmienić tego:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie da się całego Auta przekodować bo na module, który wymaga MOST mi NCSEXPER wywali przecież.

NIE !!!

kodowanie NCS zawsze jest po linii diagnostycznej CAN nie po most, tylko programowanie jest po MOST (światłowodzie )

każdy moduł w NCS zakodujesz zwykłym interfejsem , CCC (wszystkie moduły ) tak samo CIC mimo że programuje się po MOST

oczywiście do NCS też można używać ICOM ale nie ma potrzeby podpinać MOST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.