Skocz do zawartości

m52b20 engine load i air use of the idle control valve


Rekomendowane odpowiedzi

Mam przekroczone wartości:

engine load: ok. 115/7

air use of the idle control valve: ok. 15/10

Lub analogicznie 15/7 i 115/10, nie zrobiłem screena i teraz się zamotałem :duh: , ale załóżmy, że jak wyżej napisałem jest

Dolot szczelny. Co może być przyczyną?

 

EDIT

Aha, moje podejrzenie: silniczek krokowy?

Co poza czyszczeniem można zrobić, żeby sprawdzić, czy dobrze działa? Ten zawór wewnątrz powinien luźno chodzić czy jak? Ma wpływ na oba parametry?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wartości są OK.

Najpierw trzeba wiedzieć na co się patrzy itd. a wtedy że skala jest do 10 a pokazuje 115 nie będzie miało znaczenia.

Swoją drogą to wygląda na jakieś niedopracowanie w programie INPA.

Gdyby dolot był nieszczelny to Air Use byłby sporo mniejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wartości są OK.

Najpierw trzeba wiedzieć na co się patrzy itd. a wtedy że skala jest do 10 a pokazuje 115 nie będzie miało znaczenia.

Swoją drogą to wygląda na jakieś niedopracowanie w programie INPA.

Gdyby dolot był nieszczelny to Air Use byłby sporo mniejszy.

Możesz powiedzieć jakie są prawidłowe wartości?

Widziałem, jak w m52tub20 te wartości mieszczą się w normie, stąd moje pytanie. Swoją drogą silniczek krokowy może być przyczyną nierównej pracy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.