Skocz do zawartości

Jak zainstalowac inpa, ncs, nfs, winkfp, dis, sss na WIN7


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

możecie mnie poinstruować którą wersję INPA/DIS pobrać (i od kogo) tak by odczytywać/kasować błędy w modelu E60 2004?

Mam do dyspozycji laptopa centrino duo, 2gb ram, win7 32bit na pokładzie. Szukam wersji, która nie wymaga dodatkowo maszyny wirtualnej z racji na wiek komputera.

Interfejs kupiłem firmy viaken (czy dobry?) Ewentualnie czy na PW może ktoś pomóc w ogarnięciu tego?

E60 3.0D 2004
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 735
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

Jest e90

otwórz C:\INPA\CFGDAT\ folder skopiuj plik E90.GER i wklej na pulpit zmień nazwę na E90.ENG wytnij i wklej do

C:\INPA\ CFGDAT\ teraz otwórz w tym samym folderze plik INPA.ini i wpisz pod zamiast któregoś modelu e90

i będzie aby było widoczne w menu, bedzie to tak wyglądało nie musi być F9 ale jak nie ma F9 to skopiuj to i wklej do inpa.ini w cfgdat

 

F9 = E90

F9_Text = E90 (E91, E92, E93, M3)

F9_ARCHIV = SGBD_E90

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...

Witam Panowie ja to już konkretnie sie dogadać nie mogę. Inpa Wywala Bład DirectNt.sys Kann nicht geofnet werden.

 

Instaluje to na Win7 Interfejs Od Nerwusa ADS zawsze chodził mi pod Winxp. RS232 Lacze przez Expresscard Port wykrywa Pieknie.

 

Instalki jakie posiadam To: Inpa 5.02.10.0.0.4 Od trandolfa wszystkie instrukcje jak pod win7 nie pomagaja. Po prostu coś jest z ADSSETUP na to wychodzi. Już nie mam siły czekam na jakieś info jak to rozgryć bo rece rozkładam. Dzieki za info pozdrwiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jaki windows 7 ?? 32bit czy 64bit

na WIN 64bit nie chodzi w trybie ADS inpa tylko w trybie STD:OBD jak interfejs ADS od nerwusa to podobno w można ustawić na STD:OBD

dla aut powyżej 96roku

Jak windows 32bit to powinno chodzić tak samo jak na win XP tryb ADS z EDIABAS 6.4.7 chodzi INPA i DIS na jednej maszynie

INPA ADS nie chodzi w wirtualizacji tylko bezpośrednio na WINDOWS 7 32bit nawet na Win 8.1 32bit, wiem ponieważ tak tez mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Instalujesz standard tools 2.3.0 tak samo jak ADS tylko zamiast ADS wybierasz tryb STD:OBD wybierasz port COM 1

(chyba że twoja karta rs232 ma inny port COM, dla STD:OBD można wybierać od COM1 do COM9 i będzie działać ) i tyle,

a reszta tak samo jak ADS uzupełniasz biblioteki z pliku referenz

tylko po instalacji uruchamiasz nie ADSsetup tylko OBDsetup (C:\EDIABAS\Hardware\OBD\obdsetup.exe i sprawdzasz czy w serial wszystkie opcje na OK

jak nie to trzeba zmienić w rejestrze (regrdit.exe) zobacz tak jak na filmie

ten interfejs powinien dziać tak samo jak zwykły OBD tylko na RS232 działanie jest o wiele szybsze niż na USB

Ja mam K-dcan na RS232 i działa bardzo bobrze na takiej instalacji

(film był robiony dla interfejsu USB FILM tylko jak instalować standard tools (bez usb serial adapter) i zmieniać w rejestrze)

tylko pamiętaj że na 64bit nie działa w twojej inpa NCS dla 64bit potrzebny taki instalator jak na filmie

Standard tools 2.12)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowe mam interfejs ADS na rs232 i na poprzednim komputerze (IBM T30) działał wyśmienicie. Teraz zmieniłem komp(przemysłowy tablet z windowsem i fizycznym portem com) i nie wykrywa zapłonu ani stanu baterii w INPIE. Diagnostyka działa mimo braku wykrycia wyżej wymienionych stanów zarówno w inpie jak i DIS na VM. Czy brak wykrycia tych stanów przeszkadza mi w jakiś sposób w użytkowaniu tego interfejsu? Mam drugi fejs na USB ale jak wiadomo ten na USB nie łączy się ze starymi autami.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Zainstaluj drugi Windows np 8.1 32bit i będzie chodzić ADS tryb i będziesz miał dwa windows na komputerze

dla karty rs232 instrukcja viewtopic.php?f=97&t=229262

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Wiem, że takich jak ja przewinęło się już setki przez ten wątek ale potrzebuje pomoc i to pilnie.

Bmw jak w opisie --->

Wcisnę najpierw krótką historię z ostatnich kilku dni.

Miałem problem, nie chicała mi zapalić na ciepłym silniku, jakby immo ją odcinało czy iskry brakowało, czasem miała tak że zaskoczyła i odrazu gasła.

Skłoniło mnie to do zakupu interfejsu http://allegro.pl/interfejs-bmw-inpa-pl-adapter-20-pin-komplet-i5079900324.html (dostałem ten niebieski nie wiem czy to robi różnicę)

Mam do tego płytkę z programami:

 

Inpa 5.06 - BMW TOLS 2.12 INSTAL:

Standard_Tools_Setup_2.12

INPA 5.06 Menu PL NCS dla Win32-64bit

Po instalacji otrzymałem programy:

INPA (w programie jest napisane version 5.00)

NCS-Expert tool

Tool32

WinKFP

 

 

Po próbie odczytania błędów ze złącza 20 pin wyskoczyła mi cała litania błędów, więc spróbowałem je usunąć. Wyłączyłem program odłączyłem kabel, wyłączyłem zapłon.

Po próbie odpalenia teraz mam objaw wystrzelonej klemy pirotechnicznej. Boje się że coś ten program sp... może mi ktoś dać linki do sprawdzonej INPA alub innego programu którym mogę sprawdzić błędy? Mam wrażenie że to co kupiłem jest lewe, nie ukrywam że spodziewałem się jakiegoś badziewia ale miałem nadzieję że będzie działać.

Przepraszam za taki post w tym miejscu ale tonący brzytwy się chwyta ;)

Pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro się połączyłeś z autem i odczytałeś błędy to interfejs i program działają. Odczytałeś błędy, a czy przeglądałeś je co znaczą skąd pochodzą (który moduł) czego dotyczą? Ten błąd (objaw) klemy występował wcześniej? Skoro występuje aktualnie to pytanie czy grzebałeś coś przy aku i czy przypadkiem nie odłączyłeś małej wtyczki z cienkimi przewodami od dodatniej klemy?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Na pewno nic takiego INPA nie mogło się stać, programem INPA to możesz tylko

Uśpić samochód z rozrusznikiem lub bez częsta opcja wśród początkujących :D

wprowadzić w tryb transportowy lub energooszczędny (nie działa część sterowników ), po wymagana jest synchronizacja EWS(CAS)/DDE(lub) DME

możesz poprzestawiać opcje w liczniku ale nie możesz nic zrobić więcej

a już na pewno nie przez wykasowanie błędów ecu uszkodzić moduł ,

mechanicy wciskają bajki o wirusach które dostają się do samochodu przez takie podłączanie (wiadomo po co takie bajki i dlaczego :norty: )

ale szanuje takich którzy chcąc zachować klienta kasują i diagnozują za darmo dla stałych klientów :cool2: )

Doczytaj dobrze czy to na pewno błąd klemy, a nie napinacza pasów co często przy tłumaczeniu bywa takie złudzenie

jak samochód powypadkowy to masz stały błąd w sterowniku Airbag i nie da się wykasować mimo że wszystkie poduszki nowe ,

mniemam że ten błąd miałeś pewnie i nie został wykasowany tylko pozostał ponieważ nie usunąłeś przyczyny

w e46 to najczęściej mata zajętości siedzenia pasażera i zruszone kostki lub zaśniedziałe piny przy napinaczach pasa co dzieje się często przy

przesuwaniu siedzeń

błędy możesz kopiować w każdej chwili nawet jak podłączony samochód do komputera

w C:\EC-APPS\BIN\ pliki na_fs.tmp otwierasz plik w notatniku i kopiujesz sobie gdzie chcesz błędy, będą tam do następnego zczytania błędów

nie musisz zamykać i odłączać od samochodu interfejsu po kasowani błędów

ja po skasowaniu od razu czytam czy coś pozostało, w inpa często kasowania się zatrzymuje i trzeba F10 zakończyć ponieważ samo się nie zatrzymuje

ale bezpośrednio znowu F4> F1 czytaj lub F2 kasuj ale w miarę doświadczenia będziesz szybciej to robił :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro się połączyłeś z autem i odczytałeś błędy to interfejs i program działają. Odczytałeś błędy, a czy przeglądałeś je co znaczą skąd pochodzą (który moduł) czego dotyczą? Ten błąd (objaw) klemy występował wcześniej? Skoro występuje aktualnie to pytanie czy grzebałeś coś przy aku i czy przypadkiem nie odłączyłeś małej wtyczki z cienkimi przewodami od dodatniej klemy?

Błędów była cała masa nawet z wyposażenia którego nie posiadam...

A klema już po wystrzale (bez ładunku) złożona nie wiem jak dokładnie to powinno być złożone ale ostatecznie chodziła na po prostu wsadzonym króćcu w klemę.

Na pewno nic takiego INPA nie mogło się stać, programem INPA to możesz tylko

Uśpić samochód z rozrusznikiem lub bez częsta opcja wśród początkujących :D

Jak to sprawdzić? Powiem Ci że całkiem to do mnie przemawia ;)

 

Doczytaj dobrze czy to na pewno błąd klemy, a nie napinacza pasów co często przy tłumaczeniu bywa takie złudzenie

jak samochód powypadkowy to masz stały błąd w sterowniku Airbag i nie da się wykasować mimo że wszystkie poduszki nowe

 

Jak wyżej delikatna stłuczka była, klema wystrzelona, ten żółty kabelek na miejscu. Poduszki drzwi i kurtyny brak, a i fotele od angola mata z lewej strony więc błędy są na 100% jeszcze nie brałem się za to bo najpierw mechanicznie chcę ją doprowadzić do ładu.

 

błędy możesz kopiować w każdej chwili nawet jak podłączony samochód do komputera

w C:\EC-APPS\BIN\ pliki na_fs.tmp otwierasz plik w notatniku i kopiujesz sobie gdzie chcesz błędy

 

To co znalazłem w pliku:

 

na_fs.tmp

 

E R R O R M E M O R Y R E P O R T

-------------------------------------

 

Date: 06/22/16 14:20:32

ECU: EWS3

JobStatus: ---

- API-Job FsLesen: job status error

- API-Job FsLesen: job status error

 

na_fs_d.tmp

B Ł Ą D Y P A M I Ę C I O D C Z Y T

--------------------------------------------

 

Uwaga: Urządzenie nie jest uważane, dlatego SG´nazwa jest zawsze pomijana!

 

Inpa-Script : E46.IPO

Version : 1.00

Data : 22.06.2016, 14:10:32

Baureihe : E46

Fg-Nummer : WBAAL31050JJ29452 EWS odczyt

 

-------------------------------------------------------------------------------

SGBD/Gruppe oznaczenie Status

-------------------------------------------------------------------------------

MRS2 usunięty skreślony Airbag Sterownik lub moduł bezpieczeństwa

ASCMK20 usunięty skreślony DSC dynamiczna kontrola stabilności

KOMBI46 usunięty skreślony Zegary (Instrumentenkombi)

LSZ_2 usunięty skreślony Lichtschaltzentrum (centrum przełączania)

BMS46DS1 usunięty skreślony Motor silnik

AIC usunięty skreślony Czujnik światła i deszczu (Regen- Lichtsensor)

EWS3 usunięty skreślony Imobilajzer / Elektroniczny imobilajzer EWS

ZKE5 usunięty skreślony Zamek centralny ZKE (Zentrale Karosserie Elektronik)

D_009C * Cabrio Verdeck Modul

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_0076 * CD-Zmieniarka I-Bus

### SYS-0008: JOB NOT FOUND

D_ABSKWP * DSC dynamiczna kontrola stabilności

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_0065 * Elektroniczna pompa paliwa

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_0032 * Sterownik transmisji (Getriebesteuergerät)

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_0048 * Japan Bit

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_005B * Klimatronik (Klimaautomatik)

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_0057 * Czujnik kąta skrętu kierownicy (Lenkwinkelsensor)

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_009A * Kontrola zasięgu świateł (Leuchtweitenregulierung)

### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR

D_0066 * Licht / Active Light Control (Aktywna kontrola świateł)

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_XEN_L * Ksenon lewy (Licht Xenon links)

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_XEN_R * Ksenon prawy (Licht Xenon rechts)

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_00F0 * Monitor

### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR

D_0050 * Multifunkcyjna kierownica (Multifunktionslenkrad)

### SYS-0008: JOB NOT FOUND

D_00BB * System nawigacyjny Japonia (Navigationssystem Japan)

### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR

D_007F * Komputer nawigacji (Navigationsrechner)

### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR

D_0060 * Czujnik parkowania PDC (Park Distance Control)

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_0068 * Radio wszystkie rodzaje z wyjątkiem MOST-FZGe

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_0070 * Kontrola ciśnienia w oponach (Reifen Druck Control)

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_SZM * Włącznik konsoli środkowej (Schaltzentrum Mittelkonsole0

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_0008 * Szyberdach (Schiebehebedach)

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_0072 * Moduł siedzenia lub sterownik Easy Entry

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_00DA * Moduł siedzenia pasażera lub sterownik Easy Entry

### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR

D_SPMFT * Lusterko sterownik pamięci (Spiegelmemory Fahrer)

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_SPMBT * Lusterko pasażera sterownik pamięci (Spiegelmemory Beifahrer)

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_00B0 * Spracheingabesteuerung (kontrola mowy)

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_00C8 * Telefon uniwersalny lub system głosno mówiący i ładowarka

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_009E * Czujnik najazdu (Überrollsensor)

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_00ED * Videomodul

### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

D_003B * Videomodul Graphik-Teil

### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR

D_ZUHEIZ * Ogrzewanie (Zuheizer)

### IFH-0006: COMMAND NOT ACCEPTED

na_is.tmp

I N F O P A M I Ę C I O D C Z Y T

-----------------------------------

 

Uwaga: Urządzenie nie jest uważane, dlatego SG´nazwa jest zawsze pomijana!

 

Inpa-Script : E46.IPO

Version : 1.00

Data : 22.06.2016, 13:57:29

Baureihe : E46

Fg-Nummer : EWS-Błąd: IFH-0003: DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED

 

Szybki przegląd pamięci informacji błędów

-------------------------------------------------------------------------------

SGBD/Gruppe Liczby Oznaczenie

-------------------------------------------------------------------------------

D_0065 * Elektroniczna pompa paliwa

### IFH-0003: DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED

D_009A * Kontrola zasięgu reflektorów (Leuchtweitenregulierung)

### IFH-0003: DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED

D_0066 * Licht / Active Light Contro l( Aktywana kontrola świateł)

### SYS-0008: JOB NOT FOUND

D_00D0 * Lichtschaltzentrum (Centrum przełączania)

### IFH-0003: DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED

D_007F * Komputer nawigacji (Navigationsrechner)

### IFH-0003: DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED

D_SZM * Włącznik konsoli środkowej (Schaltzentrum Mittelkonsole)

### IFH-0003: DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED

D_SPMFT * Lusterko Sterownik pamięci (Spiegelmemory Fahrer)

### IFH-0003: DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED

D_SPMBT * Lusterko pasażera sterownik pamięci (Spiegelmemory Beifahrer)

### IFH-0003: DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED

D_00C8 * Telefon uniwersalny lub zestaw głośno mówiący i ładowarka

### IFH-0003: DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED

D_00ED * Videomodul

### IFH-0003: DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED

D_0044 * Imobilajzer / Elektroniczny imobilajzer EWS

### IFH-0003: DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED

D_ZKE_GM * Zamek Centralny ZKE (Zentrale Karosserie Elektronik)

### IFH-0003: DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED

D_0000 * Zamek centralny ZKE (Zentrale Karosserie Elektronik)

### IFH-0003: DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED

na_is_d.tmp

I N F O P A M I Ę C I U S U N I Ę T E

---------------------------------------

 

Uwaga: Urządzenie nie jest uważane, dlatego SG´nazwa jest zawsze pomijana!

 

Inpa-Script : E46.IPO

Version : 1.00

Data : 22.06.2016, 13:58:13

Baureihe : E46

Fg-Nummer : EWS-Błąd: IFH-0003: DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED

 

-------------------------------------------------------------------------------

SGBD/Gruppe Oznzczenie Status

-------------------------------------------------------------------------------

D_0065 * Elektroniczna pompa paliwa

### IFH-0003: DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED

D_0032 * Sterownik transmisji (Getriebesteuergerät)

### IFH-0003: DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED

D_009A * Kontrola zasięgu świateł (Leuchtweitenregulierung)

### IFH-0003: DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED

D_0066 * Licht / Active Light Control (Aktywna kontrola świateł)

### SYS-0008: JOB NOT FOUND

D_00D0 * Lichtschaltzentrum (Centrum przełączania)

### IFH-0003: DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED

D_0044 * Imobilajzer / Elektroniczny imobilajzer EWS

### IFH-0003: DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED

 

Tyle co udało mi się ogarnąć, aha nie mam łączności z wszystkimi modułami przez obdII pod kierownicą, dopiero przez 20 pinową wtyczkę obok aku mogę osiągnąć bezproblemowe połączenie.

 

 

Trochę za późno pomyślane ale przeniosłem problem w odpowiedni dział, wrzucam linka:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=302038

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Czesc czy mozna pomyslnie zainstalowac ten kabelek od Viakena pod Win 8.1 tak zeby wszystko ladnie hulalo??

To ten kabel.

http://allegro.pl/interfejs-bmw-e39-e46-e60-e90-usb-1996-06-inpa-pl-i4963380542.html?snapshot=MjAxNi0wOC0wMVQwNzo0NToxMVo7YnV5ZXI7YTZkYzE1NmY4MzFjM2NhMjIwOWQ2NTE3YTA3NGZlNjA3MTYxYzYwMTdmZmMwMDQxMDgyZmViZjBjMjdhZjU2Yg==

 

Poki co dodalem tylko ta zmienna srodowiskowa wg instrukcji, potem zainstalowalem te stery do win 8.1, podlaczylem kabelek i zainstalowal sie sam jako USB Serial Port (Com4), pozmienialem port na com2 itd. czy do tego etapu robie wszystko ok? Na plytce nie ma INPY wiec rozumiem ze musze sobie sciagnac, tylko ktora?? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jeśli nie ma usterek to możesz nim diagnozować auta od 96roku do 2007 roku prawie wszystkie modele z serii E

obsługuje linie K diagnostyczną pin 7 (w niektórych modelach podwójną linie K na pinach 7 i 8 po 2000roku )

do starszych modeli przez 2000rok z okrągłą wtyczka potrzebna jest przejściówka 20pin

Zainwestujesz na win XP , VISTA, 7, 8 , 8.1 nawet na windows 10 64bit

do odpowiedniej wersji windows 32bit/64bit wybierz odpowiednie sterowniki lub instalator sterowników wtedy interfejs sam sie zainstaluje

pozostaje tylko konfiguracja (od viakena często to jest COM2 i nie zappomnij o opóźnieniu na 1s z 16-tu zmienić

zobacz instalacja na win 8.1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cześć

Proszę o pomoc bo już wszystkie zęby zjadłem na tym.

Zainstalowałem VMke od Trondolfa.

Problem w tym, że nie wykrywa mi nic kabla (chyba). Zamiast wykrycia urządzenia D-Can pojawia mi się tylko USB Serial Port (COM5) - w W8 . Na wirtualce nic się nie dzieje. Kabel zakupiłem ten:

http://allegro.pl/interfejs-bmw-k-d-can-inpa-dis-full-serwis-96-14-i5017581837.html

 

Sprawdzałem na laptopach kolegów pod xp/7/8 i tam od razu sterownik się zainstalował i wykryto kabel D-can. Ponadto u nich po chwili włącza się czerwona dioda która znajduje się na kablu, u mnie to nie występuje.

Próbowałem kopać po jakiś sterownikach rs-232, angielskich stronach, nic nie pomogło.

Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ludzie po co wam ta wirtualna maszyna VM, jak każda inpa 5 instaluje się na każdym systemie Windows nie ważne czy to 32bit czy 64bit

na wirtualnej maszynie od Trandolfa musisz zainstalować od nowa interfejs tak jak na moim filmie kopiujesz stertowniki ma pulpit XP

podpinasz kabel do usb i musisz przyciągną kabel do wirtualnej maszyny (podpinasz zawsze jak xp na wirtualnej maszynie uruchomiony)

nie powiększaj ekranu na max jak podepniesz kabel do USB to pokaże ci się na dole po lewej stronie ikonka interfejsu taki USB (może być inna jak zmieniłeś ją przypadkowo )

jak jest kabel w XP to jest podświetlona jak nie to jest wyszarzała, blada klikasz na nią prawym mysz i Connect i wchodzisz do menadżera URZĄDZEŃ

XP aby zobaczyć czy jest tam kabel, na początku musisz go pierwszy raz zainstalować z tych sterowników tak jak na moim filmie w poprzednim poście

i ustawić tak jak ja to zrobiłem tylko musi być u ciebie COM1

później tylko będzie przyciągnięcie do maszyny VMware aby wykryć go na XP i napewno będzie działać .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanko do obeznananych

Mam starego laptopa z windows 7.Zainstalowalem inpe 5.1 z ediabase 6.4.7 i wszystko smiga.Zainstalowalem |Rheingolda 3.41 , musialem zrobic update ediabase na 7.0.3. Rheingold smiga, Inpa umarla.Wiec znów biore plyte inpa, przeinstalowuje ediabase na ten starszy, inpa smiga a Rheingold zdechl....kurna mozna to z tym ediabase jakos obejsc zeby miec oba programy?

Dziekuje z góry.

sprzedam iCom Next Ori
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.