Skocz do zawartości

Jak zainstalowac inpa, ncs, nfs, winkfp, dis, sss na WIN7


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Zamknij xp wejdz do ustawień vmware inpy dla dis DEVICES niżej >kliknij na Network Adapter > po prawej strony ramki > Network conection >

wybierz CUSTUM : Specyfic virtual network i odznacz VMnet 1 (Host only) > OK i powinno działać jak masz poprawnie ustawione karty sieciowe Vmware > Vmnet 0 i Vmnet 1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 735
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 3 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...

Mam problem z chyba ostatnim krokiem do diagnozy mojego bmw (e83 3.0d)

Program WM - jest i działa.

WM otwiera INPA

Jednakże WM nie widzi moich kabli, a mam dwa - VAGKKL+FIATECUSCAN z przełącznikami i ELM 327 Interface v1.4 z Viakena

W prawym dolnym rogu pojawia się ikonka złącza OBD II, ale gdy próbuję wybrać connect to albo wyskakuje, że się nie powiodło i driver error, albo że urządzenie zajęte (w zależności który kabel).

Sciągałem trandolfa gotowiec INPA V3 i WM niestety w tej wersji 7.

Co muszę jeszcze ściągnąć, a może te kable się nie nadają.

 

Dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Odpalilem zakurzonego laptopa z windowsen NT uruchomilem w nim USB bo mam stary kabel od nerwusa na USB ( wczesniej ten laptop smiagal z kablem COM)

I teraz pytanie co jeszcze potrzeba do tego bo INPA nie widzi battery i Ignition.

Pendrive USB dziala pod winem normalnie.

Potrzeba jakies sterowniki do tego kabelka czy moze cos jeszcze do USB ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam.

Odpalilem zakurzonego laptopa z windowsen NT uruchomilem w nim USB bo mam stary kabel od nerwusa na USB ( wczesniej ten laptop smiagal z kablem COM)

I teraz pytanie co jeszcze potrzeba do tego bo INPA nie widzi battery i Ignition.

Pendrive USB dziala pod winem normalnie.

Potrzeba jakies sterowniki do tego kabelka czy moze cos jeszcze do USB ?

 

Zainstaluj interfejs jako USB serial port (COMx) w portach COM i LPT musi być widoczny (jak masz na chip FDTI

http://www.ftdichip.com/Drivers/D2XX.htm

 

zobacz na filmie jak się instaluje (rozpakuj pliki wcześniej)

Instaluje się go na dwa razy najpierw jako USB serial conwerter, a później jako USB serial port

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pomozcie,

Wczoraj zrobilem aktualizacje VM Player i przestal dzialac Diag Head.

Wyskakuje error:

 

No enabled adapter with IP "192.168.68." found!

 

INPA dziala, DIS sie odpala.

 

Co sie moglo zmienic po aktualizacji?

 

VMNet1 IP: 192.168.68.1

maska 255.255.255.0

 

Mam Win7 32bit

 

 

EDIT:

 

Co dziwne (lub nie) zauwazylem ze w ustawieniach VMnet1 mam ip 192.168.68.1 ale jak wklepie ipconfig to pokazuje sie tam jakis calkiem inny IP taki z dupy :) tylko nie wiem jak to zmienic :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Panowie pomozcie,

Wczoraj zrobilem aktualizacje VM Player i przestal dzialac Diag Head.

Wyskakuje error:

 

No enabled adapter with IP "192.168.68." found!

 

INPA dziala, DIS sie odpala.

 

Co sie moglo zmienic po aktualizacji?

 

VMNet1 IP: 192.168.68.1

maska 255.255.255.0

 

Mam Win7 32bit

 

 

EDIT:

 

Co dziwne (lub nie) zauwazylem ze w ustawieniach VMnet1 mam ip 192.168.68.1 ale jak wklepie ipconfig to pokazuje sie tam jakis calkiem inny IP taki z dupy :) tylko nie wiem jak to zmienic :/

 

 

 

błąd powinieneś mieć tak

VMNet1 IP: 192.168.68.0

maska 255.255.255.0

A DHCP 192.168.68.1

192.168.68.254

zobacz zdjęcie

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/03df1bb39adb.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za cholere nie chcialo mi sie IP zmienic, zmienialem je niby ale jakos nie chcialo zaskoczyc mimo restartu itp.

Wkoncu zaczalem juz usuwac i wlaczac/wylaczac ta wirtualna siec i zaskoczylo.

 

Ale u mnie dziala IP 192.168.68.1 :) Mam tylko VMPlayer i nie mam takich opcji jak DHCP. Moge tylko wybrac polaczenie ale nie moge edytowac.

Edytowac moge tylko przez Windows, wpisalem 192.168.68.1 i maske 255.255.255.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Odpalilem zakurzonego laptopa z windowsen NT uruchomilem w nim USB bo mam stary kabel od nerwusa na USB ( wczesniej ten laptop smiagal z kablem COM)

I teraz pytanie co jeszcze potrzeba do tego bo INPA nie widzi battery i Ignition.

Pendrive USB dziala pod winem normalnie.

Potrzeba jakies sterowniki do tego kabelka czy moze cos jeszcze do USB ?

 

Zainstaluj interfejs jako USB serial port (COMx) w portach COM i LPT musi być widoczny (jak masz na chip FDTI

http://www.ftdichip.com/Drivers/D2XX.htm

 

zobacz na filmie jak się instaluje (rozpakuj pliki wcześniej)

Instaluje się go na dwa razy najpierw jako USB serial conwerter, a później jako USB serial port

 

 

Nie widze tam nic na Wndows NT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam,

panowie potrzebuję inpę działającą na wirtualnej maszynie xp,żeby zdiagnozować e90 n47 bo w mojej nie widzę takiego silnika.

Druga sprawa to nie mogę sie połączyc w poliftowej e46 z czujnikiem skrętu kierownicy...

Ktoś,coś?

ponieważ nie ma w menu inpy N47 wiekszość sobie sami dopisują do menu inpy fxx , pisałem już to wielokrotnie, menu w najnowszej inpie jest z 2006 roku i nie zawiera

wpisanych wszystkich sterowników do menu, jak masz INPE fxx to dopisz sobie do menu w

EC-APPS/INPA /cfgdat/ E90.eng ( dla wesji angielskiej menu, nie mylić z diagnostyka sterowników ponieważ w najnowszej inpie sa zawsze po niemiecku )

tego nie ma a powinno być

ENTRY=,,

ENTRY= n47t,n47t DDE7,

ENTRY= n47tuds,n47tuds DDE7,

ENTRY= DDE7N47, DDE7N47 for N47,

ENTRY=,,

ENTRY=dde7kwp, dde7kwp,

ENTRY= dde72n57, dde72n57,

ENTRY= dde73n57, DDE73N57 for N57,

ENTRY= dde7uds, dde7uds for DDE7,

będzie któryś z nich przeważnie DDE7 N47

 

lub wklej cały plik i zapisz w e90.eng od historii pliku lub otwórz i pojedynczo wklejaj linijki

ja robiłem instalatory inpy ale teraz nie sa dostępne co już maja wpisane te silniki

polecam też td-530 w wersj _E sa po angielsku to diagnostyka całego samochodu

 

 

 

[ROOT]

DESCRIPTION=Select E90 V1.32

ENTRY= EXX,Functional Jobs,

ENTRY= TD-530_E,TD-530 V4.03 ENG I-Stufe/Gesamt FS,

ENTRY= td-530na,TD-530na I-Stufe/Gesamt FS,

 

 

[ROOT_MOTOR]

DESCRIPTION=Engine

ENTRY= D50M47,DDE 5.0 for M47 TU,

ENTRY= DDE6M47,DDE 6.0 for M47 TU2,

ENTRY=,,

ENTRY= n47t,n47t DDE7,

ENTRY= n47tuds,n47tuds DDE7,

ENTRY= DDE7N47, DDE7N47 for N47,

ENTRY=,,

ENTRY=dde7kwp, dde7kwp,

ENTRY= dde72n57, dde72n57,

ENTRY= dde73n57, DDE73N57 for N57,

ENTRY= dde7uds, dde7uds for DDE7,

ENTRY= D50M57,DDE 5.0 for M57 TU,

ENTRY= DDE6M57,DDE 6 for M57TOP / M57TU2,

ENTRY=,,

ENTRY=ME9NG4TU,ME9.2 / MEV9 for N45 / N46,

ENTRY= MS450,MS 45.0 for M54,

ENTRY= MSV70,MSV 70.0 for N52 (NG6),

ENTRY= MSV80,MSV 80.0 for N52KP (NG6),

ENTRY= MSD80,MSD 80.0 for N43 N53 & N54 with EWS4/CAS,

ENTRY= MEVD17kw,MEVD17.2 for N55 Engine with EWS/CAS,

ENTRY=,,

ENTRY= MSS60,MSS60 for S65 (M3),

 

ENTRY=,,

ENTRY=EKPM60_2,Fuel Pump EKP,

 

[ROOT_GETRIEBE]

DESCRIPTION=Transmission

ENTRY= GS19,Gearbox / Automatic GS19,

ENTRY= GS30,Gearbox / Sequential SSG,

ENTRY= VGSG90,Gearbox / DXC VGSG,

 

[ROOT_FAHRWERK]

DESCRIPTION=Chassis

;ENTRY= EHC_E65,1-Axle Air Suspension,

ENTRY= ACC2,Adaptive Cruise Control,

ENTRY= AFS_90,Active Front Steering,

ENTRY=,,

ENTRY= DSC_87,Dynamic Stability Control,

ENTRY= DXC8_P,Dynamic Stability Control DXC,

ENTRY= LDM_90,Dynamic Management / Longitudinal,

ENTRY=,,

ENTRY= EPS_90,Electronic power steering,

ENTRY=,,

ENTRY=RDC_GEN2,Tire Pressure Monitoring,

 

[ROOT_KAROSSERIE]

DESCRIPTION=Karosserie

ENTRY= MRS5,Airbag MRS5,

ENTRY= ACSM,Airbag ACSM E93,

ENTRY= IHKA87,Air Conditioning / Control Panel,

ENTRY= IHKA87,Air Conditioning / Park Heating Via,

ENTRY= DWA_E65,Alarm System E90/E91,

ENTRY= SINE_65,Alarm System / DWA Sirens And Tilt Sensor E90/E91,

ENTRY= DWA_63,Alarm System E92/E93,

ENTRY=,,

ENTRY= CAS,Car Access System,

ENTRY= CTM_93,Convertible Hard Top Module,

ENTRY= ZBE_E87,Central Control Unit ZBE,

ENTRY=,,

ENTRY= FRM_87,Footwell Module Driver FRM_87,

ENTRY= FRM_70,Footwell Module Driver II (FRM_70, from 03/07),

ENTRY= FLA_65,Full beam assistent,

ENTRY= KOMB87,Instrument Cluster,

ENTRY= JBBF87,Junction Box Passenger,

ENTRY= JBBF70,Junction Box Passenger II (DCAN),

ENTRY=,,

ENTRY= PDC_E87,Park Distance Control,

ENTRY=PGS_65_2,Passive Go System,

ENTRY=,,

ENTRY= RLS_87,Rain And Light Sensor,

ENTRY= FZD_87,Roof / Function Center

ENTRY= SHD_MDS,Roof / Sunroof For Touring,

ENTRY=,,

ENTRY= AHM_E65,Trailer Module,

 

[ROOT_KAROSSERIE_SITZ]

DESCRIPTION=Seat Modules

ENTRY= FAS_87,Seat Module Driver,

ENTRY= BFS_87,Seat Module Passenger,

ENTRY=FAS_PLX,Seat Module Driver (new),

ENTRY=BFS_PLX,Seat Module Passenger (new),

 

[ROOT_KOMMUNIKATION]

DESCRIPTION=Communication Systems

ENTRY= AMP_60,Amplifier / Hifi,

ENTRY= ASK_60,Audio System Controller CCC,

ENTRY=,,

ENTRY= CDC_E65,Changer / Audio,

ENTRY= CCCA60,Computer / CCC (Application),

ENTRY= CCC_60,Computer / Infotainment Computer,

ENTRY=,,

ENTRY= CID_60,Display / Central Information Display,

ENTRY=,,

ENTRY= CCCG60,Gateway / MOST/CAN CCC,

ENTRY= MCGW60,Gateway / MOST/CAN MASK,

ENTRY= RAD2_GW,Gateway / MOST/CAN Radio 2,

ENTRY=,,

ENTRY= NAV_60,Navigation System,

ENTRY= JNAV60,Navigation System / Japan,

ENTRY=,,

ENTRY= RAD1,Radio / 1/2,

ENTRY= MASK60,Radio / Analogue Radio MASK,

ENTRY= DAB_60,Radio / Digital Radio Terrestrial DAB,

ENTRY= IBOC60,Radio / Hybrid Radio USA IBOC,

ENTRY=,,

ENTRY= TEL_E65,Telephone,

ENTRY= ANT_60,Tuner / Aerial Tuner,

ENTRY= SAT_60,Tuner / Digital Satellite Radio USA,

ENTRY=,,

ENTRY= VID_E65,Video Module,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Panowie Jest może ktoś z Lublina lub Ostrołęki, kto mógłby mi zainstalować dis`a? Ja jednak nie dam rady tego zrobić. Mogę zapłacić za instalację. Zależy mi głownie na tym żeby czasami wymuszać wypalanie filtra DPF. A może jakiś inny program do wypalania polecacie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Zainstaluj standard tools 2.12 (ediabas 7.3.0) pakiet INPA NCSEXPER WINKFPT/NFS EDIABAS

i Ista rheingold polecam 3.41 wersje znajdziesz na chomikuj , prosty instalator .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ista D rheingold to nowsza wersja Dis (dis najnowszy V57 base v57 jest do 2009/03 później jest tylko ISTA) do 2009 roku ma te same funkcje co dis tylko wizualnie jest inna

ale jest bez wirtualnych maszyn prosto na windows 7, 8, 10 64bit ( nie działa na WIN XP) troche jest trudności z wersjami 32bit ale też działa

konfiguruje się z ediabas to i działa ze zwykłym interfejsem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki chłopaki. Ista zainstalowana. DPF jednak nie chce się wypalić prawdopodobnie dlatego bo mam do wymiany przekaźnik świec żarowych. Pokazuje też błąd 4D00 i nie wiem czy czujnik siadł czy po prostu jest za wysokie ciśnienie. Po za tym mam jeszcze błędy 480A,481A i A6D1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

przekroczona ilość wypaleń (przeważnie przy ok 200tyś km) lub maksymalna ilość popiołu się odłożyła lub awaria któryś z czujników

ista DPF (oczywiście tłumaczenie google tłumacz)

" Uwaga: Ash depozytu w filtrze cząstek stałych

Sadza cząstek stałych, składającą się z atomów węgla ©, jest całkowicie spalana, tworząc dwutlenek węgla i tlenek węgla. Niemniej jednak, jest ok .. 0,6 pozostawia gramów popiołu w filtrze cząstek stałych na 1000 przejechanych kilometrów. Ten popiuł gromadzi się w postaci proszku w tylnej jednej trzeciej części filtra cząstek stałych.

 

Na dystansie ok. 200.000 km, przeciwciśnienie w filtrze cząstek stałych podnosi się więc powoli. To z kolei sprawia, że coraz częstsze okresy regeneracji są konieczne. DDE obliczy pozostałą żywotność filtra cząstek stałych. Pozostały czas eksploatacji jest ustanowiony w ramach usługi Stan Based (CBS). DDE obliczy pozostałą żywotność od obliczonego zużycia paliwa, a na podstawie pomiaru ciśnienia wstecznego spalin, lub "przeciwciśnienia". Gdy usługa jest spowodowane, wskaźnik Następny wyświetli usługi na tablicy rozdzielczej lub na wyświetlaczu sterowania. Nagromadzenie odstępach czasu regeneracji prowadzi do wpisu usterki w DDE. Awaria czujnika temperatury spalin lub czujnika nadciśnienie spalin jest również zapisane w pamięci usterek z DDE "

 

"Wyświetlane są następujące możliwe stany regeneracji:

- Regeneracja aktywna

- Regeneracja nie jest aktywne

- Odległość napędzane od ostatniego pomyślnego) (w metrach regeneracji

- Obliczono całkowitą odległość resztkowa filtra cząstek stałych w kilometrach

(Dostępny tylko od DVD47 - tylko w pojazdach z silnikami Diesla 6.cylinder).

- Średnie zużycie paliwa na 100 km od wymiany filtra

(Tylko z DVD47 - dostępne tylko w pojazdach z silnikami Diesla 6-cylindrowy).

- Odległości napędzane od przedostatnim i ostatnim, ale dwoma regeneracjami w km

(Dostępny tylko od DVD47 - tylko w pojazdach z silnikami Diesla 6.cylinder).

Uwagi:

W razie przedwczesnego anulowane regeneracji regeneracja rozpoczyna się następny cykl napędowego, gdy temperatura płynu chłodzącego zwracane do wartości 75 ° C, a temperatura gazów spalinowych przed katalizatorem. powróciła do wartości 240 ° C.

 

W przypadku filtra cząstek silnie obciążonym sadzy, może zdarzyć się, że żądanie regeneracji jest zablokowany ponownie po krótkim czasie, czy też nie zostanie zwolniony.

W takim przypadku wymagane jest do regeneracji filtra cząstek stałych w autostrady / lub cross-country podróży biorąc ok. 30 minut z prędkością, która jest stała, jak to możliwe.

Następnie obsługa funkcji "Regeneracja filtra cząstek stałych" musi zostać uruchomiony ponownie.

Ponadto występuje także, że z filtrem sadzy silnie zabrudzonych spalin z powrotem ciśnienia staje się tak duża, że mogą wystąpić problemy przy osiągnięciu prędkości rozruchowy. W wielu przypadkach pogarsza możliwości testu przeciwciśnienie spalin. Czyste regeneracji redukuje efekt tego problemu w wielu przypadkach i obniża spalin ciśnienia wstecznego.

Podczas fazy regeneracji i przy włączonym silniku, może też zdarzyć, że ekran "Regeneracja" skacze do aktywnego "Regeneracja nie aktywny". Takie zachowanie może być postrzegana wyłącznie podczas postoju pojazdu z pracującym silnikiem. Takie zachowanie nie pogarsza zaplanowane przebieg regeneracji w ogóle. "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam kabel usb od viakena, ściągnąłem INPA_502_Updated z chomika mlodzik1 podczas instalacji Step_1_Install_BMW_Tools pojawia się jedynie takie okno http://i57.tinypic.com/1zqg1e8.jpg po kliknieciu install nic sie nie dzieje. W zmiennych środowiskowych path dodany, system operacyjny win 10, odpalam ze zgodnością do xp sp3 i jako admin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nic się nie dzieje wypakuje pliki do C:\temp w step 1 i powinno samo zacząć sie uruchomienie standard tools 6.4.7 tylko trzeba instalator ustawić w zgodności ze starszą wersją windows inaczej będziesz musiał jeszcze raz instalować

- ja zamykam instalator po wypakowaniu , wchodze do C:\temp \ i szukam standard tools 6.4.7 (setup) step 2 juz nie musisz instalować ze zgodnością

ze starszą wersja windows (a nawet nie wolno)

-jak masz samochód do 2007 to nie rób step 3

-jak masz wersje windows 10 64bit to nie działa NCS ale inpa działa i jest cała po angielsku

(prawie cała niektóre pliki sa tylko po niemiecku np DDE3)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Cześć

 

Mam taki dziwny problem, postawiłem sobie windowsa 7 32bit na ssd w lapku, i o ile inpe zrobiłem działającą na edibias 7.3.0 to disa na wmvare 10 nie moge za nic zmusic do pracy na ediabas 6.4.3. A mianowicie nie przechodzi testu API w ukrytym menu mam błąd NET-0016 host error. A do tego dziwne bo nie zawsze chce sie poprawnie uruchomic sam dis na zmiane z kursorem miga "Waiting for X serwer shutdown ". Dopiero za którymś razem. Na drugim dysku z XP wszystko smiga jak nalezy. Ktoś pomoże ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ściąg gotowca i będzie po problemie , ja ma dis na win 8.1 64bit i chodzi idealnie nawet ram mu zwiększyłem do 1.5GB

ja uruchamiałem z jednej maszyny z ediabas 6.4.7 jak instalujesz diaghead to wejdz do C:/program files / BMW Diagnostic Head Emulator/diagHead właściwości zakładka

zgodność ustaw ze zgodnościa ze starszą wersją windows XP SP3 zastosuj OK uruchom ustaw na 100% sygnał , zmień tez nazwę komputera na taka co ma tylko max 8 znaków

sprawdz karty sieciowe czy dobrze zainstalowane , mam tak z dis v44 i v57 więc na pewno działa.

i zmień lokalizacje dis nie możne byc na SSD może być na dołączanym dysku ale z SSD nie chodzi może pendrive ???

ja ma vmware na SSD a dis na HDD ( wmiejsce DVD laptopa) a jak nie to zainstaluj rheingolda 3.41 to to samo co dis i działa bez vmware

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

panowie potrzebuję inpę działającą na wirtualnej maszynie xp,żeby zdiagnozować e90 n47 bo w mojej nie widzę takiego silnika.

Druga sprawa to nie mogę sie połączyc w poliftowej e46 z czujnikiem skrętu kierownicy...

Ktoś,coś?

ponieważ nie ma w menu inpy N47 wiekszość sobie sami dopisują do menu inpy fxx , pisałem już to wielokrotnie, menu w najnowszej inpie jest z 2006 roku i nie zawiera

wpisanych wszystkich sterowników do menu, jak masz INPE fxx to dopisz sobie do menu w

EC-APPS/INPA /cfgdat/ E90.eng ( dla wesji angielskiej menu, nie mylić z diagnostyka sterowników ponieważ w najnowszej inpie sa zawsze po niemiecku )

tego nie ma a powinno być

ENTRY=,,

ENTRY= n47t,n47t DDE7,

ENTRY= n47tuds,n47tuds DDE7,

ENTRY= DDE7N47, DDE7N47 for N47,

ENTRY=,,

ENTRY=dde7kwp, dde7kwp,

ENTRY= dde72n57, dde72n57,

ENTRY= dde73n57, DDE73N57 for N57,

ENTRY= dde7uds, dde7uds for DDE7,

będzie któryś z nich przeważnie DDE7 N47

 

lub wklej cały plik i zapisz w e90.eng od historii pliku lub otwórz i pojedynczo wklejaj linijki

ja robiłem instalatory inpy ale teraz nie sa dostępne co już maja wpisane te silniki

polecam też td-530 w wersj _E sa po angielsku to diagnostyka całego samochodu

 

 

 

[ROOT]

DESCRIPTION=Select E90 V1.32

ENTRY= EXX,Functional Jobs,

ENTRY= TD-530_E,TD-530 V4.03 ENG I-Stufe/Gesamt FS,

ENTRY= td-530na,TD-530na I-Stufe/Gesamt FS,

 

 

[ROOT_MOTOR]

DESCRIPTION=Engine

ENTRY= D50M47,DDE 5.0 for M47 TU,

ENTRY= DDE6M47,DDE 6.0 for M47 TU2,

ENTRY=,,

ENTRY= n47t,n47t DDE7,

ENTRY= n47tuds,n47tuds DDE7,

ENTRY= DDE7N47, DDE7N47 for N47,

ENTRY=,,

ENTRY=dde7kwp, dde7kwp,

ENTRY= dde72n57, dde72n57,

ENTRY= dde73n57, DDE73N57 for N57,

ENTRY= dde7uds, dde7uds for DDE7,

ENTRY= D50M57,DDE 5.0 for M57 TU,

ENTRY= DDE6M57,DDE 6 for M57TOP / M57TU2,

ENTRY=,,

ENTRY=ME9NG4TU,ME9.2 / MEV9 for N45 / N46,

ENTRY= MS450,MS 45.0 for M54,

ENTRY= MSV70,MSV 70.0 for N52 (NG6),

ENTRY= MSV80,MSV 80.0 for N52KP (NG6),

ENTRY= MSD80,MSD 80.0 for N43 N53 & N54 with EWS4/CAS,

ENTRY= MEVD17kw,MEVD17.2 for N55 Engine with EWS/CAS,

ENTRY=,,

ENTRY= MSS60,MSS60 for S65 (M3),

 

ENTRY=,,

ENTRY=EKPM60_2,Fuel Pump EKP,

 

[ROOT_GETRIEBE]

DESCRIPTION=Transmission

ENTRY= GS19,Gearbox / Automatic GS19,

ENTRY= GS30,Gearbox / Sequential SSG,

ENTRY= VGSG90,Gearbox / DXC VGSG,

 

[ROOT_FAHRWERK]

DESCRIPTION=Chassis

;ENTRY= EHC_E65,1-Axle Air Suspension,

ENTRY= ACC2,Adaptive Cruise Control,

ENTRY= AFS_90,Active Front Steering,

ENTRY=,,

ENTRY= DSC_87,Dynamic Stability Control,

ENTRY= DXC8_P,Dynamic Stability Control DXC,

ENTRY= LDM_90,Dynamic Management / Longitudinal,

ENTRY=,,

ENTRY= EPS_90,Electronic power steering,

ENTRY=,,

ENTRY=RDC_GEN2,Tire Pressure Monitoring,

 

[ROOT_KAROSSERIE]

DESCRIPTION=Karosserie

ENTRY= MRS5,Airbag MRS5,

ENTRY= ACSM,Airbag ACSM E93,

ENTRY= IHKA87,Air Conditioning / Control Panel,

ENTRY= IHKA87,Air Conditioning / Park Heating Via,

ENTRY= DWA_E65,Alarm System E90/E91,

ENTRY= SINE_65,Alarm System / DWA Sirens And Tilt Sensor E90/E91,

ENTRY= DWA_63,Alarm System E92/E93,

ENTRY=,,

ENTRY= CAS,Car Access System,

ENTRY= CTM_93,Convertible Hard Top Module,

ENTRY= ZBE_E87,Central Control Unit ZBE,

ENTRY=,,

ENTRY= FRM_87,Footwell Module Driver FRM_87,

ENTRY= FRM_70,Footwell Module Driver II (FRM_70, from 03/07),

ENTRY= FLA_65,Full beam assistent,

ENTRY= KOMB87,Instrument Cluster,

ENTRY= JBBF87,Junction Box Passenger,

ENTRY= JBBF70,Junction Box Passenger II (DCAN),

ENTRY=,,

ENTRY= PDC_E87,Park Distance Control,

ENTRY=PGS_65_2,Passive Go System,

ENTRY=,,

ENTRY= RLS_87,Rain And Light Sensor,

ENTRY= FZD_87,Roof / Function Center

ENTRY= SHD_MDS,Roof / Sunroof For Touring,

ENTRY=,,

ENTRY= AHM_E65,Trailer Module,

 

[ROOT_KAROSSERIE_SITZ]

DESCRIPTION=Seat Modules

ENTRY= FAS_87,Seat Module Driver,

ENTRY= BFS_87,Seat Module Passenger,

ENTRY=FAS_PLX,Seat Module Driver (new),

ENTRY=BFS_PLX,Seat Module Passenger (new),

 

[ROOT_KOMMUNIKATION]

DESCRIPTION=Communication Systems

ENTRY= AMP_60,Amplifier / Hifi,

ENTRY= ASK_60,Audio System Controller CCC,

ENTRY=,,

ENTRY= CDC_E65,Changer / Audio,

ENTRY= CCCA60,Computer / CCC (Application),

ENTRY= CCC_60,Computer / Infotainment Computer,

ENTRY=,,

ENTRY= CID_60,Display / Central Information Display,

ENTRY=,,

ENTRY= CCCG60,Gateway / MOST/CAN CCC,

ENTRY= MCGW60,Gateway / MOST/CAN MASK,

ENTRY= RAD2_GW,Gateway / MOST/CAN Radio 2,

ENTRY=,,

ENTRY= NAV_60,Navigation System,

ENTRY= JNAV60,Navigation System / Japan,

ENTRY=,,

ENTRY= RAD1,Radio / 1/2,

ENTRY= MASK60,Radio / Analogue Radio MASK,

ENTRY= DAB_60,Radio / Digital Radio Terrestrial DAB,

ENTRY= IBOC60,Radio / Hybrid Radio USA IBOC,

ENTRY=,,

ENTRY= TEL_E65,Telephone,

ENTRY= ANT_60,Tuner / Aerial Tuner,

ENTRY= SAT_60,Tuner / Digital Satellite Radio USA,

ENTRY=,,

ENTRY= VID_E65,Video Module,

 

Witam jeszcze raz,

kolego Din76 poprawiłem plik wg Twojej instrukcji i wywala mi błąd "error compiling script file" jak próbuję wejść w silnik.

Podczas łączenia z innymi modułami wywala "ifh-009 no response from controlunit"

Dodam,że z dwoma e46 łączę się bez żadnego problemu

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nie masz plików w INPA/SGDAT/ plików ipo do tego modelu modułu N47 (otwórz inpa /sgdat i szukaj DDE7N47.ipo) pewnie też nie masz plików PRG w EDIABAS/ECU

masz za starą wersję inpy nic nie da wpisanie do menu jak nie ma skryptów to jest instrukcja dla inpy Fxx lub EA-90

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.