Skocz do zawartości

Problem z E60 sterownik DDE bład EWS tampen


Rekomendowane odpowiedzi

witam .

przez niewłaściwe przyciśnięcie w INPA przycisku wyskoczył błąd w DDE EWS tampen , niestety DIS nie chce mi usunąć tej "manipulacji przy EWS" w sterowinku DDE , silnik nie odpala , sądząc po sposobie odpalania (ukryta pestka do IMMO ) auto ma domontowany alarm na D-can , ale alarm się deaktywuje , otwiera drzwi "nie wyje" , ale zostawił ślad blokujący DDE

pomocy jak to przełknąć .... :duh: :mad2:

specjalizacja napędy X-drive , posiadamy oryginalne łańcuchy do X3 X5

kodowanie , diagnostyka

531 967 978

dla klubowiczów 10% zniżki na części , piszcie na private nie zawsze mam czas odpisać na forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki rano sprawdzę , może pójdzie

specjalizacja napędy X-drive , posiadamy oryginalne łańcuchy do X3 X5

kodowanie , diagnostyka

531 967 978

dla klubowiczów 10% zniżki na części , piszcie na private nie zawsze mam czas odpisać na forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NO wielkie dzięki :idea: dla kolegi "MAROEK"

pomogło

specjalizacja napędy X-drive , posiadamy oryginalne łańcuchy do X3 X5

kodowanie , diagnostyka

531 967 978

dla klubowiczów 10% zniżki na części , piszcie na private nie zawsze mam czas odpisać na forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

mam podobny problem z bmw 3,0 d 2004 e60. Nie

moge wykasowac bledu 4a63 ews manipulation. Jakl sobie poradziles z

tym problemem , jesli mozna wiedziec,?

. Czy ews to cas i jak to wlaczyc w inpie?

Wystarczy usunac blad , czy zrobic synchro miedzy dde -ews ?

Inpa sobie z tym poradzi? Widzialem tam taka zakladke synchro w inpie ale nie chcialem w ciemno nic robic.

 

Wszystko zaczelo sie od tego ze przestal krecic rozrusznik , pozniej padl aku i teraz kreci i nie pali , blad 4a63 ews manipulation., oraz blady od wszystkich swiec zarowych.

Bez swiec tez powinien jakos odpalic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlaczylem silnik DDE 50 tylko pojawil sie komunikat juz wczoraj ze nie jest calkiem kompatybilny , ale poszlo dalej ,(inne modele silnika wogule , nie odpowiadaly_)

Pozniej synchro i reset dla modulu ubersetszen czyli tego samego co byl w aucie i pojawia sie komunikat ze brak slowa startowego czy jakos tak w statusie tez tak pisze ze nicht gefunden start wert.

Wczoraj byl odpinany akumulator i przestal krecic juz nawet rozrusznikiem,

Blad zmienil sie z 4a63 na 4a62 falsher start wert( falsche ews oder glache zufallszhahl beim ruckseten_) tastbeimung erfuellt felller momentan vorhanden, aber noch nicht gespeichert feler ist entrprellphose.

Jak to ruszyc inpa?

 

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

witam panowie otoz rozwiazalem problem z bledem ``4a63`` programem INPA mam e46 320 d w autku byl ten blad krecilo rozrusznikiem i oczywiscie nie odpalalo zeby to naprawic w inpa ... potpinamy lapa z obd ,przekrezamy zaplon odpalamy inpa wybieramy model w moim przypadku e 46 (jesli w waszej inpa nie ma e46 wybierzcie e81,e82,e88 czyli bmw seria 1 )

1 .wybieramy silnik

2 .wybieramy model silnika (w moim przypadku dde 5.0 for m47 ,musicie znac swoj model silnika jesli korzystacie z wersji bez e 46 bmw 1 ma te same kody wybieramy nasz np dde5.0 m57 pisze version do not match malfunction possible klikamy ok)

3. wybieramy ``activate``( u mnie jest pod f5 u was moze byc inaczej )

4. wybieramy ``ews``

5. wybieramy ``reset`` wyskakoje in progres klikamy ok

6.wracamy do glownego menu czyli ; back ,back,back ;zamykamy inpa wylaczamy zaplon wyjmujemy nasze zlacze obd z gnazda przekrecamy zaplon i odpalamy ...a autko odpala :)) (WAZNE !!! zeby zrobic to w dokladnie w tej kolejnosci i nie wylaczac zaplonu ani nie wypinac obd wczesniej niz opisalem poniewaz EWS nie zresetoje sie )

po udanum zabiegu podlaczamy sie jeszce raz kasojemy blad i juz po wszystki czytamy jeszcze raz no ,,fault codes found,,,, zrobione odpala i nie ma bledow :))

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 6 miesięcy temu...

Błedy skasowane z sterownika silnika jest czysty jedynie w cas jest w zakładce IS ale nie da sie skasowac cos o eeprom jakis bład. nie wiem gdzie szuakć przyczyny teraz?

 

mam takie błedy:

 

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cb9 ... cb626.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/548 ... f5c88.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
witam panowie otoz rozwiazalem problem z bledem ``4a63`` programem INPA mam e46 320 d w autku byl ten blad krecilo rozrusznikiem i oczywiscie nie odpalalo zeby to naprawic w inpa ... potpinamy lapa z obd ,przekrezamy zaplon odpalamy inpa wybieramy model w moim przypadku e 46 (jesli w waszej inpa nie ma e46 wybierzcie e81,e82,e88 czyli bmw seria 1 )

1 .wybieramy silnik

2 .wybieramy model silnika (w moim przypadku dde 5.0 for m47 ,musicie znac swoj model silnika jesli korzystacie z wersji bez e 46 bmw 1 ma te same kody wybieramy nasz np dde5.0 m57 pisze version do not match malfunction possible klikamy ok)

3. wybieramy ``activate``( u mnie jest pod f5 u was moze byc inaczej )

4. wybieramy ``ews``

5. wybieramy ``reset`` wyskakoje in progres klikamy ok

6.wracamy do glownego menu czyli ; back ,back,back ;zamykamy inpa wylaczamy zaplon wyjmujemy nasze zlacze obd z gnazda przekrecamy zaplon i odpalamy ...a autko odpala :)) (WAZNE !!! zeby zrobic to w dokladnie w tej kolejnosci i nie wylaczac zaplonu ani nie wypinac obd wczesniej niz opisalem poniewaz EWS nie zresetoje sie )

po udanum zabiegu podlaczamy sie jeszce raz kasojemy blad i juz po wszystki czytamy jeszcze raz no ,,fault codes found,,,, zrobione odpala i nie ma bledow :))

pozdrawiam

 

 

Panowie wielka porażka brak sił :( :( :( :( :(

Miesiąc temu rozładował mi się akumulator, podładowałem nie mogłem już zapalić

E60 535D 2005r

Błędy :

4A63

 

U chłopa zapłaciłem 300 zł ( 15 min roboty )

 

Dzisiaj wymieniałem żarówki, auto na zapłonie wyjeżdżam z garażu taka sama sytuacja :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

 

POMOCY

 

Za każdym razem jak rozładuje się samochód będę płacił 300 zł :?: :?: gdzie tkwi problem :?: :?:

Przyznam się że w maju wymieniłem akumulator na nowy ( kiedyś ktoś się mnie zapytał, czy go przekodowałem :?: :?: :?: czy to ma jakiś związek z nowym aku ) :?: :?:

:?:

 

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/538/OTRXq9.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/633/ufaLts.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/903/SsCOG5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.