Skocz do zawartości

INPA Błąd 65


MatrixXXL

Rekomendowane odpowiedzi

wszystko jest na forum :)

 

twój błąd to błąd czujnika położenia wałka rozrządu po stronie ssącej

 

tyle co znam niemiecki to błąd jest statyczny i występuje cały czas

 

skasuj go zrób jazdę i zobacz kiedy się pojawi

 

viewtopic.php?f=48&t=111287

 

o SHADOW MEMORY pisał nerwus "To co masz w shadow po filtracji trafia do "publikacji". Wyobraz sobie moment rozruchu i dziwne dane plynace z czujnikow przy starcie. Modul ma filtr i wie ze do XXX obrotow odczyt z czujnika Y moze miec dziwne odczyty. Takie rzeczy trafiaja do shadow"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na spokojnie zrób jak pisałem skasuj błąd zrób jazdę testową i zobacz kiedy i przy jakich warunkach błąd się pojawia

 

bmw nie lubi zamienników więc proponowałbym oryginał (poczytaj o czujnikach jest masa info na forum)

od siebie dodam tylko że vemo nie jest najgorsze i nie odnotowałem jeszcze żadnych negatywnych skutków montażu takiego czujnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no więc dokładnie tak jak pisałem błąd jest statyczny i występuje cały czas więc czeka cię wymiana czujnika

 

wejdź http://www.realoem.com/bmw/select.do wpisz 7 ostatnich znaków vinu i znajdziesz nr części odpowiedni dla twojego auta na tej podstawie kup nowy czujnik

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Moderatorzy
Właśnie wymieniłem ten czujnik, ale błąd dalej sie pojawia. Ma ktoś jakiś pomysł?

 

Bierz DIS'a w reke i jedz po sciezce diagnostycznej. Prawdopodobnie masz przewod od uczyjnika uszkodzony jezeli po wymianie na nowy/sprawny jest to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpiąłem to jeszcze raz pod INPE, błąd był, ale występuje jako sporadyczny, przed wymianą był statyczny. Skasowałem go i kilkanaście razy odpalałem auto i narazie nie pojawił się, być może to przez to że to zamiennik a nie orginał.

MatrixXXL

523i 99r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

witam, odgrzewanie tematu,. znowu w Inpa błąd 65, czujnik juz raz wymieniałem na zamiennik topran, i znowu ten sam błąd. Czy to ten czujnik z kabelkiem, czy ten drugi bezpośrednio wkrecany?

 

jak odpinam czujnik nr 5 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DM31&mospid=47539&btnr=11_2170&hg=11&fg=15

to brak reakcji, blad tylko 65.

 

dodam że auto źle odpala, czasem po dodaniu gazu i opadnięciu obrotów gaśnie, czasami na wolnych obroty "skaczą".

MatrixXXL

523i 99r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 lat później...

Witam, chciałem odśiwerżyć temat. Posiadam BMW e46 323i rok prod. 2000 podwójny Vanos, wczoraj wymieniłem czujnik położenia wałka rozrządu ten z kablem ponieważ INPA pokazywała mi jego błąd, a auto czasami bardzo długo kreciło nim odpaliło. Wczoraj po wymianie odpaliłem kilka razy auto wszystko pięknie, odpalała od strzała, moc wróciła. Dzisiaj odpalam auto znów długo kręciła, podpiąłem kompa i INPE, znów ten błąd. Czy trzeba dokonać adaptacji tego czujnika?

Opis błędu z INPA:

Signal nicht plausibel

CARB-Fehler

Fehler nach Entprellung gespeichert

Fehler momentan nicht vorhanden

sporadischer Fehler

 

Niemam już pomysłów. Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.