Skocz do zawartości

Instalacja INPA / NCS / NFS / WINKFP ...


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Jaka wersja vmware workstation, polecam nie mniej niż 8 ponieważ jak starsza wersja Vmware niż na jakim był robiony DIS to nie będzie działać .

A tak to nigdy nie miałem problemu z odpaleniem DIS na vmware tylko musi być z kodem aktywującym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 585
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam. Mam problem z diagnozą BMW 320 ed z 2011 roku. VIN Decoder (zależy jaki włączę) raz pokazuje silnik N47N a innym razem N47T ma ktoś może pliki IPO do tych silników ?

Z samochodem się łączę BATERY ON i IGNITION ON, ale poza tym nic nie mogę zrobić.

INPA mam zainstalowaną z serią F tą nową. Z moim N47 z 2009r. łączę się bez problemu. Może kto pomóc ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jaki błąd pokazuje jak łączysz się przez N47 (podaj to zrobię ci poprawkę)

czasami po aktualizacji zmienia się kod i też się nie łączy ale wpisując kod silnika z błędu do pliku ipo można robić diagnostykę

jest kilka N47 w INPA Fxx wpisz je do menu wystarczy do EC-APPS/INPA/CFGDAT/E90.eng (otwórz w notatniku i wpisz tak gdzie silniki (skopiuj i wklej )

(jak nie da rady to opcja z dopisaniem robiłem tak wielokrotnie pomaga )

 

ENTRY= DDE7N47, DDE7N47 for N47,

ENTRY= n47t,n47t DDE7,

ENTRY= n47tuds,n47tuds DDE7,

ENTRY= dde7uds, dde7uds for DDE7,

ENTRY=dde7kwp, dde7kwp,

ENTRY=,,

ENTRY= dde72n57, dde72n57,

ENTRY= dde73n57, DDE73N57 for N57,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. Mam problem z kasowaniem inspekcji oleju . odpalam inpe wchodze w ustawienia od inspekcji wciskam przycisk kasowania i nic . mam kluczyk pozycja 2 kontrolki sie zapalaja czy coś zle robie . E39 z 04.98 Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam i pozdrawiam wszystkich - jestem tu nowy - mam od miesiąca E46 170km 2.2 - zakupiłem kabel , INPE - zainstalowałem program/kabel wszystko według instrukcji i problem :cry2: przy połączaniu kompa z autem komunikat : GESUCHTES STEUERGERAT : ' DDE22DS0 ' NICHT GEFUNDEN . GEFUNDENES STEUERGERAT: ' MS430DS0' . DAS PROGRAMM WIRD ABGEBROCHEN! - potwierdzam to i tylko mogę odczytywać i kasować błędy . Czy to problem z oprogramowaniem auta lub kompa ??? przerabialiście to - proszę o link .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam BMW E91 i małe problemy z którymi chciałem poradzić sobie sam do tego potrzebuje interfejsu .Kupiłem K+DECAN zainstalowałem inpe ale do e90 jest po angielsku a w angielskim nie jestem biegły .Szukałem spolszczenia ale do e90 nima może jakiś inny program jest do e90 po polsku poradźcie koledzy :mad2: chyba że do diagnozy potrzeba : interfejs ,laptop w7 ,telefon z tłumaczgogle,kartki z kodami błedów :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Pobrałem swego czasu gotowce INPA, NCS, WinKFP. Ostatnio chciałem przekodować VIN w module świateł za pomocą WinKFP. Idąc po kolei _> Komfort Modul -> UpdateZUSB wyskakuje okno z pustą tabelką (normalnie powinienem móc wybrać żądany moduł). Widocznie czegoś brakuje w tym obrazie. Czy ktoś z Was posiada sprawdzony obraz systemu z INPA i WinKFP na pokładzie, ewentualnie podpowie jak przekodować VIN w module świateł w E46 LCI bez użycia PA-Softu (nie posiadam) ?

Z góry dziękuję za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
.Szukałem spolszczenia ale do e90 nima może jakiś inny program jest do e90 po polsku poradźcie koledzy :D

viewtopic.php?f=97&t=223979&start=615#p2281226

 

Witam.

Pobrałem swego czasu gotowce INPA, NCS, WinKFP. Ostatnio chciałem przekodować VIN w module świateł za pomocą WinKFP. Idąc po kolei _> Komfort Modul -> UpdateZUSB wyskakuje okno z pustą tabelką (normalnie powinienem móc wybrać żądany moduł). Widocznie czegoś brakuje w tym obrazie. Czy ktoś z Was posiada sprawdzony obraz systemu z INPA i WinKFP na pokładzie, ewentualnie podpowie jak przekodować VIN w module świateł w E46 LCI bez użycia PA-Softu (nie posiadam) ?

Z góry dziękuję za pomoc

Niestety e46 w module świateł posiada nie pamieć flash tylko eprom nie ma tam wymiennych softów jak w nowszych modelach

E60, e65, e70 ,e90 czy serii F

dla e38,e39,e46,e53,e83 programuje się tylko Silnik DDE/DME i skrzynie reszta ma stały program tylko można kodować,

vin nie da się zmienić bez pa-softa,nie zmienisz VIN inaczej w ALSZ,

kup pa-soft lub pogódź się z tym że masz inny vin i kropkę przy przebiegu

do samochodu możesz przypisać ALSZ to moduł komunikacyjny ma własne FA i wpisując odpowiednie kody FA przypiszesz go do samochodu BMW e46

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybką i fachową odpowiedź. Trochę mnie przybiłeś tym stwierdzeniem o wymaganym PA-Sofcie. Póki co będę szukać przyczyny braku napięcia odpowiadającego na poziomowanie lamp na wtyczce przy reflektorach na starym module, bo jak się okazało nowy moduł zachowuje się tak samo. Napięcie pojawia się na krótko po włączeniu świateł pozycyjnych (czyli tzw. test silniczków), lecz przy ręcznym poziomowaniu za pomocą pokrętła napięcia brak :mad2: .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy jest na forum ktoś kto może mi pomóc w ogarnięciu inpy z okolic wrocławia , przyznam ze w sprawach informatycznych jestem totalnie zielony , jesli chodzi o diagnoze to mam podstawowe doswiadczenie ale na gotowym testerze / interfejsie obsługujacym auta dostawcze i ciężarowe , mianowicie chodzi mi o ogólną instalacje i zestrojenie jej z kablem (co prawda z allegro) oraz win 7 bo taki obecnie posiadam na lapku , za pomoc na pewno sie od wdzięcze . Przyznam ze próbowałem to jakos uruchomic kierujac sie instrukcjami dołaczanymi do plikow ale kompletnie mi to nie wychodzi , niby widzi /łączy sie z autem ale jesli cos zdiagnozowac trzeba to wywala jakis bład i lipa, nie mam juz weny za co sie zabrac , program chce wykorzystac tylko do swoich samochodów mam e90 i e87 (wiadomo każdy chce miec autko pod kontrolą), nie mam zamiaru czerpac jakichkolwiek korzysci finansowych z tego programu , przyznam tez ze jestem tu nowy i nie posiadam jeszcze znajomych z mojej okolicy którzy zdołali by mi pomóc ogarnąc ten problem czy to z inpa czy samochodem, licze na pomoc od kolegów z forum :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

a ja z checia udostepnie swoj komputer komus kto posiada teamviewera zeby pomogl ogarnc mi inpe,

sciagnalem gotowce z 3 chyba

do tego mam nsc expert ale wogole tego nie kleje

 

Wczesniej mialem AUdi i pracowalem z Vagiem i tak nie bylo z niczym problemu.

 

Jezeli ktos mial by czas i checi to bede wdzieczny.

Mam win.8.1

Auto to e91 rok 2007

i jestem tu nowy , a do tego to jest moje 1 bmw ....

 

Pozdrawiam

 

piszce na pv albo na maila

michal.j.sz@gmail.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Mam inpe od mlodzika z modelem e90 potrzebuje sprawdzic e46 z silnikiem n42 co musze dograc aby oba auta diagnozowac?

Nic nie musisz dogrywać tylko zmienić w menu aby był model e46

idzisz do C:\EC-APPS\INPA\CFGDAT\

zobacz czy jest model E46.ENG (jeśli inpa menu po angielsku jesli po niemicku to E46.GER)

w tym samym folderze CFGDAT otwórz plik INPA.ini

i wpisz model E46 do menu

pokaże ci na przykładzie

//**********************************************************************
//*
//* Nacharbeitsauswahl INPA
//*
//* Datei INPA.INI
//*
//**********************************************************************
//* Weber EA-803
//**********************************************************************

[INFO]
VERSION               = 5.0.6
DATUM                 = 22.11.2011
VARIANTE              = ENGLISH

[ENVIRON]
DRUCKER               = WIN
PEM                   = JA
LANGUAGE              = ENGLISCH

[SCRIPT]
EDITOR                = WIN
SCRIPTSELECT          = LIST
DEFINI                =

[CONFIG]
TITEL                 = BMW INPA

F2                    = F01
F2_Text               = F01 (F02)
F2_ARCHIV             = SGBD_F01

F3                    = F07
F3_Text               = F07 (F010/F011)
F3_ARCHIV             = SGBD_F07

F4                    = F025
F4_Text               = F025
F4_ARCHIV             = SGBD_F025

F5                    = F30
F5_Text               = F30
F5_ARCHIV             = SGBD_f30

F8                    = E89
F8_Text               = E89
F8_ARCHIV             = SGBD_E89

F7                    = E85
F7_Text               = E85 (E86)
F7_ARCHIV             = SGBD_E85

F6                    = E90
F6_Text               = E90 (E91/E92/E93)
F6_ARCHIV             = SGBD_E90

F9                    = E60
F9_Text               = E60 (E61/E63/E64)
F9_ARCHIV             = SGBD_E60

F12                   = E65
F12_Text              = E65 (E66)
F12_ARCHIV            = SGBD_E65

F13                   = E70
F13_TEXT              = E70 (E71/E72)
F13_ARCHIV            = SGBD_E70

F14                   = E83
F14_Text              = E83
F14_ARCHIV            = SGBD_E83

F15                   = E87
F15_Text              = E87 (E81/E82/E88) 
F15_ARCHIV            = SGBD_87

F16                   = BMW_ALT
F16_TEXT              = OLD BMW MODELS
F16_ARCHIV            = SGBD_BMW

F17                   = R56
F17_Text              = Mini    (R55,R56,R57,R58)
F17_ARCHIV            = SGBD_R56

F18                   = RR1
F18_Text              = Rolls Royce RR1     (RR2, RR3)
F18_ARCHIV            = SGBD_RR1

F19                   = E46
F19_Text              = E46 (M3) 
F19_ARCHIV            = SGBD_E46

[EXTRA]
SCRIPTS               = *

PfadzuIPO=C:\EC-APPS\INPA\SGDAT
SCRIPTWECHSEL=FRM_70,D_KBM

 

 

dopisałem pod 19 e46 naciśniesz shift i F9 i masz e46

aby miec diagnostykę całego e46 możesz dopisać do

C:\EC-APPS\CFGDAT\ E46.ENG ( otwierasz w notatniku i dopisujesz ta linijkę )

ENTRY= e46, E46 TEST DIAGNOZA,

będzie to wyglądać w pliku tak

//**********************************************************************
//*
//*   Nacharbeitsauswahl INPA
//*
//*   Datei E46.ENG
//*
//**********************************************************************
//*   Drexel TI-430
//**********************************************************************
//* History:
//* 11.06.1997 rd V0.01 Erstellung
//* 20.09.2001 rd V1.16 CDC dazu
//* 22.11.2001 rd V1.17 bmbt_mir dazu
//* 17.05.2002 rd V1.18 EKP hinzu
//* 15.07.2002 rd V1.19 neues DDE5 Script
//* 24.09.2002 rd V1.20 ALC neu dazu
//* 24.09.2002 rd V1.21 DDE5 M57 TÜ dazu
//* 28.02.2003 rd V1.22 NAV_JAP hinzu
//* 13.08.2003 rd V1.25 Motorvarianten hinzu
//* 29.09.2003 tm V1.26 Deflation Warning System hinzu
//* 02.02.2004 rd V1.27 Sitzmemory Beifahrer
//* 16.02.2004 rd V1.28 Umstellung auf 32-Bit INPA
//* 18.03.2004 rd V1.29 KLIMA_5B ersetzt IHKA46
//* 23.06.2004 rd V1.30 Motorvariante geändert
//**********************************************************************

[ROOT]
DESCRIPTION=E46 V1.30
ENTRY= e46, E46 TEST DIAGNOZA,
                             
[ROOT_MOTOR]
DESCRIPTION=Motor
ENTRY=   DDE22,DDE 2.2  dla M51,
ENTRY=   DDE30,DDE 3.0  dla M47,
ENTRY=   DDE40,DDE 4.0  dla M57,
ENTRY=  D50M47,DDE 5.0  dla M47 nowy,
ENTRY=  D50M57,DDE 5.0  dla M57 nowy,
ENTRY=,,
ENTRY=   BMS46,BMS 46   dla M43,
ENTRY=,,
ENTRY=  ME9_4N,ME  9.2  dla N42 / N45,
ENTRY=ME9NG4TU,ME  9.2 / MEV9 dla N46,
ENTRY=,,
ENTRY=   MS420,MS 42.0  dla M52 nowy,
ENTRY=,,
ENTRY=   MS430,MS 43.0  dla M54,
ENTRY=,,
ENTRY=   MS450,MS 45.0  dla M56,
ENTRY=,,
ENTRY= MSS54M3,MS  S54  dla S54 M3,
ENTRY=,,
ENTRY= EKP_DS2,Pompa paliwa EKP,

[ROOT_GETRIEBE]
DESCRIPTION=Skrzynia biegów
ENTRY=   gsds2,GS8.xx / GS 20,
ENTRY=,,
ENTRY=    gs30,Skrzynia sekwencyjna SSG,
ENTRY=,,
ENTRY=    smg2,Sekwencyjna skrzynia SMG2,

[ROOT_FAHRWERK]
DESCRIPTION=Układ jezdny
ENTRY=ascdsc46,ASC/DSC,
ENTRY= dscmk60,DSC MK60,
ENTRY= absasc5,DSC 5.7,
ENTRY=    lws5,Czujnik położenia kierownicy,
ENTRY=     rdc,Kontrola ciśnienia w oponach,
ENTRY=     dws,System ostrzegania o przebitej oponie

[ROOT_KAROSSERIE]
DESCRIPTION=Karoseria
ENTRY=  airbag,Poduszki powietrzne AIRBAG,
ENTRY=  cvm_II,Składany dach,
ENTRY=     ews,Immobilizer EWS,
ENTRY=klima_5b,Klimatyzacja IHKA,
ENTRY=ihka46,Klimatyzacja IHKA46-new,
ENTRY=   kombi,Licznik- Zegary /Inspekcja/OIL serw.,
ENTRY=     lsz,Moduł Świateł LSZ,
ENTRY= ALC_DS2,Moduł świateł skrętnych,
ENTRY=     mfl,Multifunkcyjna kierownica,
ENTRY=     pdc,Parktornik - system wsp. park. PDC,
ENTRY=     aic,Czujnik deszczu AIC,
ENTRY= rls_ds2,Czujnik deszczu i zmierzchu RLS,
ENTRY=     szm,Kontroler konsoli środkowej,
ENTRY=   shd46,Szyberdach SHD,
ENTRY=    sm46,Pamięć siedzenia kierowcy,
ENTRY=  b_sm46,Pamięć siedzenia pasażera,
ENTRY=   spmft,Pamięć lusterka kierowcy,
ENTRY=   spmbt,Pamięć lusterka pasażera,
ENTRY=     gr2,Tempomat,
ENTRY=    ueb2,Napinacz pasów,
ENTRY= xenon_l,Światła ksenonowe lewe,
ENTRY= xenon_r,Światła ksenonowe prawe,
ENTRY=    zke5,Zamek centralny ZKE5,
ENTRY=zuheizer,Webasto / ogrzewanie postojowe,

[ROOT_KOMMUNIKATION]
DESCRIPTION=Komunikacja
ENTRY=bmbt46tn,Monitor pokładowy nawigacji kolorowej,
ENTRY=bmbt46rn,Monitor pokładowy radionawigacji,
ENTRY=bmbt_mir,Panel sterujący MIR,
ENTRY= bm_wide,Wyświetlacz panoramiczny,
ENTRY=     CDC,Zmieniarka CD,
ENTRY=    navi,Czytnik nawigacji,
ENTRY= nav_jap,Czytnik nawigacji - Japan,
ENTRY=   radio,Radio,
ENTRY=     ses,System wprowadzania mowy SES,
ENTRY= telefon,Telefon,
ENTRY=videomod,Moduł Video,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Czy ma ktoś manuala w pl jak postawić inpę 5.0.1 na win 7 64bity.

Posiadam soft w trzech krokach instalacyjnych:step 01 step 02 step 03.

Na drugim kroku wywalą błąd;error 200000 i zamyka instalację.

Jak by co to poproszę na PW.

thx

Sprzedam łączniki stabilizatora do bmw e60 FEBI.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Czy w bmw e46 320d 10.2002 fl da rade zakodować mrugające 3 stop i światła tylne podczas ostrego hamowania?

Dopiero od LSZ. C32

Musisz sprawdzić jakie masz.

 

A jak to sprawdzić moduł mam ALSZ ale chyba nie o to chodzi.

Kupie listwe oslaniajaca próg stahllgrau metalic (400) strona kierowcy sedan 2002rok

721015571

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.